#1
Heel toevallig had ik dat probleem laatst ook, maar heb de oplossing gevonden
. Moet je even dit topic door kijken.
viewtopic.php?f=10&t=59973
viewtopic.php?f=10&t=59973
Bij entactogenen zou ik toch voor MDMA gaan persoonlijk, dat is en blijft toch wel veruit de beste entactogeen die er is en duurt bovendien veel minder lang dan alternatieven zoals 6-APB bijvoorbeeld.jam zei:Ik heb best al wat verschillende zaken geprobeerd:
cannabis/hasj, paddos, 2cb, xanax, diazepam, metizolam, etizolam, tramadol, salvia,kratom. De meeste van deze middelen (buiten de benzos) vind ik wel tof.
Ik ben op zoek naar nieuwe ervaringen, dus verschillende 'klassen' of middelen komen wel in aanmerking. Synthetische canbinnioden probeer ik liever niet omwille van de verschillende horrorverhalen die ik er over gehoord heb. Verder sta ik wel voor veel open, behalve de louter stimulerende middelen. Entactogenen lijken mij wel interessant, over 3-mmc heb ik reeds getwijfeld om het eens aan te schaffen.
Ketamine werkt inderdaad ongeveer een uur tot anderhalf. Dit kun je steeds verlengen door weer bij te nemen.jam zei:Ketamine had ik idd ook gedacht, ik las reeds dat dit ongeveer een uurtje werkt, klopt dit?
en is het mogelijk om mits lage dosis nog sociaal te functioneren? Of zit je helemaal in je eigen wereldje.
jam zei:Hoe merk je dat het belastend is voor je hart?
Ik check zelf bij het gebruik van andere drugs vaak of mijn hart sneller of trager lijkt te kloppen, en kan me ook wel een beetje ongerust maken indien dit het geval blijkt te zijn.
Is dit 3-mmc belastend omdat het grote wisselingen in je hartslag teweeg brengt?
Dissociatieven: Deschloroketamine en 2F-Ketamine duren niet veel langer dan gewone Ketamine. Overigens zou ik dan voor gewone Ketamine gaan aangezien die andere er op lijken maar door de meesten (inclusief mijzelf) als inferieur worden bestempeld.jam zei:Zijn er daarnaast nog kortwerkende RC's? Misschien nog andere dissociatieven, sedativa, empathogenen of psychedelica?
benniesmitters zei:Heb ook 3-meo-pcp voorbij zien komen. Lijkt me ook wel een interessant stofje. Totale duratie 3-5 uur.
Dat is ook nog een interessante inderdaad. Persoonlijk vind ik 3-MeO-PCP niks aan, maar best veel zijn er positief over.jam zei:benniesmitters zei:Heb ook 3-meo-pcp voorbij zien komen. Lijkt me ook wel een interessant stofje. Totale duratie 3-5 uur.
idd ook interessant, maar moeilijk te doseren vrees ik. ik heb juist een weegschaaltje besteld dat op 0.01g nauwkeurig weegt, maar dit is niet genoeg vrees ik
Lichamelijk is het niet zo dissociatief en mentaal blijf je er nog redelijk helder op. Het is een beetje een dissociatief waar je niet echt van gaat trippen. Het is een beetje lastig uit te leggen vind ik, maar ik vind het effect heel anders dan van keta.benniesmitters zei:Wat vind jij hier minder aan dan? Ten opzichte van bijvoorbeeld keta?
jam zei:Ik ben ondertussen erg geïnteresseerd geraakt in 3-MMC,
ik heb hier ondertussen ook heel wat over opgezocht, maar ben toch nog een beetje huiverig omwille van het cardiovastructief effect.
Stel dat ik gewoon 1gr zou kopen en deze met enkele vrienden test zonder de dosis te hoog te leggen, zal dit dan veel invloed hebben op mijn gezondheid ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."