#1
Hartelijk bedankt voor jullie reacties! Ik ben nu zelfzekerder over mijn idee en zal binnenkort dan eens een kleine voorraad inslaan (250 mg lijkt mij voldoende). Ik zal vooraf regels opstellen en zien dat ik mij hier aan houd. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de ervaring ermee moet ik zeggen.
En als ik het niet vergeet zal ik mijn ervaring(en) ermee hier posten
Ps: ik heb gehoord dat de eerste keer dat iemand een opiaat gebruikt, hij vaak misselijk zal worden en het effect eerder waardeloos zal vinden.
Daarmee mijn vraag, heeft iemand suggesties voor een 'goede' dosis voor de eerste keer U-47700?. Of als iemand mij een (gedetailleerd) 'plan' kan opstellen van dosissen, hoeveel uur je er tussen moet laten, etc etc. Het zou alvast handig zijn om een goede 'gids' te hebben voor mijn eerste paar keren![:)]()
En als ik het niet vergeet zal ik mijn ervaring(en) ermee hier posten
Ps: ik heb gehoord dat de eerste keer dat iemand een opiaat gebruikt, hij vaak misselijk zal worden en het effect eerder waardeloos zal vinden.
Daarmee mijn vraag, heeft iemand suggesties voor een 'goede' dosis voor de eerste keer U-47700?. Of als iemand mij een (gedetailleerd) 'plan' kan opstellen van dosissen, hoeveel uur je er tussen moet laten, etc etc. Het zou alvast handig zijn om een goede 'gids' te hebben voor mijn eerste paar keren