Zoals gezegd bij enkel gebruikershoeveelheden hoef je jou geen zorgen te maken.
#2
Hoi allemaal,
Ik vroeg mij af puur hypothetisch stel een clearnet vendor zou nog mxe leveren. Denken jullie dat er een groot risico aan verbonden is. Stel je post zou onderschept worden wat volgens mij nauwelijks gebeurt binnen Nederland, aan wat voor reële gevolgen zou je dan kunnen denken?
Groet,
Mindwarp
#3
Als je post wordt onderschept loop je dan met MXE hetzelfde risico als met andere illegale drugs. Maar post wordt inderdaad zelden onderschept.
NB Vragen over de risico's is toegestaan, maar vragen hoe je MXE kan bestellen, etc niet. Voor de duidelijkheid zet ik het er nog maar even bij.
#4
We hebben nog steeds het briefgeheim in Nederland gelukkig. Post wordt inderdaad zelden onderschept dus daar zou ik me niet te veel zorgen om maken. Vooral niet met gebruikershoeveelheden. Daar komen ze niet voor aan de deur.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.