#1
als je maar niet zoveel als yams doet dan is het goed
Goed, het zal inderdaad een keertje zijn, genieten van de vakantie! Bedankt voor je hulpJa, op zich kan dat wel hoor voor een keertje. Verder gewoon zorgen dat je goed eet, goed slaapt en je goed voelt voor je 2cb neemt. En zorg ervoor dat je niet vlak vantevoren gegeten hebt.
Ja daar dacht ik ook al aan, maar de antwoorden stellen me gerust Bedankt!Dat kan inderdaad prima. Let wel op dat je een beetje goed in je vel zit, en geen last hebt van een wat vertraagde 'dinsdagdip'.
Mooi, A$AP, dat je netjes wat langer wacht met het weer gebruiken van MDMA. Da's niet iedereen gegeven en loont echt de moeite. Ten eerste vanwege de intoxicatie erdoor en herstel van vooral je hersenen en ten tweede aangezien het effect van MDMA echt afneemt als je het te vaak gebruikt (en dan weer de neiging hebt om meer te gebruiken). Nou ja, genoeg gezeurd
Je hebt het intussen gebruikt, dus ik was ook wel benieuwd hoe het ging.
En dan toch ff als 'vaderlijke' aanvulling; 2cb is een stof met een heel andere werking op het brein, dus dit nemen na MDMA kan prima, zowel in een combi (Nexusflip) als zoals jij wilt, 2,3,4 dagen of weken erna. Let wel, dat elk gebruik van drugs feitelijk een vergiftiging van je lijf betekent en dat je je lichaam dus op de proef stelt. Zoals gezegd: rust goed uit, geen uitdagende zaken de dag erna en veel anti-oxidanten erna eten (bosbessen en zo...). Zeker bij RC's (en 2cb dus!) is het ook (nog) niet altijd even helder wat de effecten zijn op lange termijn, dus enige matigheid is nooit verkeerd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."