Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD analogen 1P-LSD en ALD-52

LSD analogen 1P-LSD en ALD-52

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb eergisteren mijn eerste ervaring met ALD-52 opgedaan. Omdat ik geen uitgebreid report kan schrijven nu maar toch graag mijn bevindingen wil delen doe ik mijn verslag maar even hier.

Ik was helemaal alleen thuis, mijn huisje was mooi opgeruimd, het zonnetje scheen en ik had geen verplichtingen. Een ideaal moment voor het testen van mijn ALD-52 dacht ik. Lekker vroeg rond 11.20 uur bijna een heel zegeltje onder mijn tong gelegd. Dit was 115ug ALD-52.

Na 45 minuten begon ik het echt wel goed te voelen en na een uur was ik vertrokken. Voor het eerst trippen op ALD-52 en voor het eerst trippen in mijn eentje. Ik was heel nieuwsgierig naar de potentiele verschillen met LSD en naar hoe het was om alleen te trippen.

ALD-52 vs LSD

Ik heb nog maar twee keer LSD gedaan en weet de exacte dosering niet. Schatte het in op 70-100 ug aan de hand van beschrijvingen. Deze keer heb ik er vertrouwen in dat ik daadwerkelijk 115 ug heb gehad omdat deze zegels zijn verkocht door een regulier bedrijf. De 115ug ALD-52 was uiteindelijk iets sterker dan wat ik voorheen aan LSD heb gehad. Iets meer open-eye-visuals met name. De intensiteit van de ervaring was redelijk vergelijkbaar en misschien net een tikkeltje sterker dan de LSD. De "thought-loops" waren juist weer iets minder. Verder merkte ik gedurende de trip af en toe wat kaakspanning zoals bij MDMA (maar dan wel minder heftig).

Al met al leek het verdacht veel op mijn LSD trips en kunnen de ervaren verschillen heel goed van de set - en setting af hebben gehangen. Ik heb echt meer ervaring nodig om daarover iets met zekerheid te kunnen zeggen. Zelf had ik de 115ug van te voren iets heftiger verwacht maar misschien is 115ug ALD-52 toch net iets minder potent dan 115ug LSD. De volgende keer ga ik minstens een heel zegeltje (125ug) nemen en misschien zelfs wel voor de 150 ug.

Solo vs Groep trippen

Na 10 keer psilo en 2 keer LSD gedaan te hebben in wisselende samenstellingen zou dit mijn eerste solo-trip ervaring worden. Ik vond het eigenlijk best spannend terwijl ik er tegelijkertijd rationeel best vertrouwen in had. Ik kan achteraf eigenlijk niet meteen zeggen wat ik leuker vind. Wat ik heel leuk vond aan solo trippen is dat je je echt helemaal kunt laten gaan.
Zin om in je onderbroek op een verwijfde manier door de kamer te huppelen? --> geen probleem!
Zin om als een malle op stevige psytrance te stampen? --> lekker doen...
Behoefte aan complete stilte? --> niemand die je stoort!

Echt heerlijk die vrijheid. Op de een of andere manier wordt ik blijkbaar ook echt elke keer best geil van LSD. En dit was met ALD - 52 niet anders. Ook in dat geval is alleen zijn fijner dan een vriendengroep om je heen hebben :yum:

Wat ik wel heel erg miste was het kunnen delen van ervaringen. Ik vind alleen zijn heerlijk maar ik ben best outgoing normaal gesproken. Als ik dan op 1 dag zoveel heftige en mooie dingen meemaak als op zo'n tripdagje dan wil ik dat echt heel graag delen met andere leuke mensen.

Gelukkig heb ik de hele dag regelmatig kunnen appen met Roze Olifant. Dat was echt een hele fijn tussenvorm tussen alleen zijn en in een groep. Ik had een super-open minded persoon om mijn ervaringen mee te delen en kon ook regelmatig even mijn eigen ding doen als ik daar zin in had. Echt waanzinnig bedankt voor alle support die dag Olifant! :blush:

Ik weet nog niet wanneer ik weer een tripmomentje ga inplannen maar dit was in ieder geval een heerlijk positieve ervaring. Kort samengevat voelde het een beetje als "de liefde bedrijven met het leven".
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je trip klonk geweldig! En ik heb er op afstand van meegenoten, was nog eens een bijzonder werkdagje haha :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk man Eik! Prachtig spul hè!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."