Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD analoog 1p-lsd

LSD analoog 1p-lsd

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, het is niet dat ik dat gezag eerder niet had, hoor. Maar ik denk toch dat je een of meerdere moeilijke trips door moet maken om het écht te voelen. En dan kom ik pas net kijken, als ik blijf experimenteren met psychedelica staat me wrs. nog wel het e.e.a. te wachten.

Ik zal in de toekomst nog wel eens 30 gram truffels willen uitproberen, maar niet nu. Ik zit op dit punt van mijn leven niet lekker genoeg in mijn wel om echt die hoogtes (of dieptes) op te gaan zoeken. Vind 15 gram voor nu wel een prettige intensiteit, en trips hoeven van mij niet perse 'zwaar' te zijn al begrijp ik wel dat het een hele andere (en wellicht diepgaandere) ervaring kan worden op die manier.

Vandaag ook dat het voor mij lastig te vergelijken is. Ik dacht voor ik aan LSD begon ook dat +/- 165 mics gelijk - of iets sterker - zou zijn in de vergelijking met 15 gram truffels maar dit bleek niet het geval.

Een gezonde spanning vooraf heb ik eigenlijk ook altijd wel ja. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is ook zo ja Bee, dat als je eenmaal hogere doseringen neemt, dat de intensiteit daarvan doorgaat op vrijwel hetzelfde niveau wanneer je weer lager gaat doseren. Tenminste, bij mij ging dat ook zo. Na de tijd dat ik rond de 50, 60, 70 gram paddo's nam, waren de 20-30 gram doseringen daarna eigenlijk niet minder heftig. En volgens mij zei jij ook eens dat je bij trippen vaak ervaart dat je weer verder gaat waar je gebleven was de vorige keer. Ik ervaar dat zeer sterk zo met psilocybine. Het is echt als een verhaal/boek/film waarmee je steeds verder gaat. Er zit progressie in de trips. Op die manier ervaar ik dat niet met lsd.

Eigenlijk ben ik het ook wel met Terence McKenna eens wat betreft het echte trippen op psilo: Het échte trippen heb je in het begin nog niet op een normale dosering. The dancing mice stage ofzo noemde hij dat. Wat visuals zien in je kamer, vreemde gedachten en dergelijke. De echt hogere doseringen gaan veeeeel verder dan dat en brengen je ook echt op een ware trip en laten daarbij helemaal niets over van je identiteit op dat moment. Maar gek genoeg gaan dus opeenvolgende trips met lagere dosering daar vaak wel verder.

Op het moment heb ik even zoiets van: lsd en dergelijke prima. Maar psilocybine? No way op het moment... Doorgaan waar ik gebleven was, moet er nu niet aan denken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."