Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsResearch Group Nederland opgepakt.!!

Research Group Nederland opgepakt.!!

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SkypainterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Helaas zijn zijn op 9 augustus invallen gedaan bij Research Group Nederland,
iedereen die er nu besteld is zijn geld waarschijnlijk kwijt.
Er wordt niets meer verstuurd, geen telefoon of email beantwoord.
Website functioneert nog wel, maar naar je spullen kan je voorlopig fluiten. Echt Jammer dat deze betrouwbare toko nu op non actief staat.
Modknip
Schermafbeelding 2017-08-29 om 21.49.48.png
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben benieuwd wat hier uiteindelijk uitkomt, wetgeving omtrent designer drugs blijft momenteel nogal vaag namelijk. Maar als ze hier echt voor vervolgd zouden worden, zou dat impliceren dat het verkopen van designer drugs dus toch niet mag blijkbaar.

Hoe weet je trouwens dat het nieuwsbericht om die vendor gaat? Staat in het bericht niet vermeld in ieder geval.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Maar als ze hier echt voor vervolgd zouden worden, zou dat impliceren dat het verkopen van designer drugs dus toch niet mag blijkbaar.
Klik om te vergroten...
Naast RCs verkochten ze ook verboden middelen zoals fentanyl, MDMA en ketamine onder dezelfde naam op het darkweb. Ik denk dat ze daarop aangeklaagd worden en niet op het verkopen van RCs.

Psychedelibee zei:
Hoe weet je trouwens dat het nieuwsbericht om die vendor gaat?
Klik om te vergroten...
(Sommige) pakjes van RGN hadden een adres uit Boxtel als afzender. Aangezien de kans klein is dat er toevallig twee bedrijven in Boxtel gevestigd zijn die RCs verhandelen, is de kans groot dat het om RGN gaat. Bovendien is het adres waarop RGN als bedrijf geregistreerd staat ongeveer 800 meter ofzo verwijderd van het bedrijfspand dat ontruimd werd. Daarnaast beantwoordde RGN geen mails en verstuurden ze geen pakketjes meer vanaf het moment van de arrestaties. Al met al ziet het er helaas slecht voor ze uit en waarschijnlijk zullen we deze vendor moeten missen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lysergine zei:
Naast RCs verkochten ze ook verboden middelen zoals fentanyl, MDMA en ketamine onder dezelfde naam op het darkweb. Ik denk dat ze daarop aangeklaagd worden en niet op het verkopen van RCs.
Klik om te vergroten...
Oh echt waar joh, die combinatie is wel echt heel dom. Zo zijn ze echt veel te makkelijk te herleiden.
O
Origin OneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad... ik ben mijn geld kwijt. Sucks.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lees dit nu pas. Zucht :(
Enorm balen dit.

Is er inmiddels nog een update hieromtrent?
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#7
dacide zei:
Is er inmiddels nog een update hieromtrent?
Klik om te vergroten...
Het ziet er niet naar uit dat de eigenaren snel vrij zullen komen, omdat ze stoffen verkochten die wel degelijk verboden waren. Ik baal er ook enorm van want het was een goede verkoper en houd eventueel nieuws omtrent deze vendor ook nauwlettend in de gaten, maar heb al een tijdje niets nieuws vernomen. Hopelijk had je er geen betaalde bestelling vlak voor ze opgedoekt werden.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had geen bestelling uit staan bij hun. Gelukkig.
Maar stond net op het punt om nieuwe ALD-52 te kopen voor (met name) microdosing. Jammer dit :(
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dacide zei:
Maar stond net op het punt om nieuwe ALD-52 te kopen voor (met name) microdosing. Jammer dit :worried:
Klik om te vergroten...
Ach, er zijn toch genoeg andere goede vendors die ALD-52 verkopen.
d
dacideLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vast wel. Dat zal het probleem ook niet zijn.
Ik heb echter geen ervaring met vendors anders dan hierboven genoemd. Dus wordt weer een zoektocht. En natuurlijk weer poging doen om de blotters te laten testen. Dat ging de vorige keer niet (omdat ald-52 niet op het lijstje van middelen stond. Maar denk dat ik het deze keer gewoon laat testen als LSD. Eens kijken wat er dan uit komt).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
dacide zei:
Vast wel. Dat zal het probleem ook niet zijn.
Ik heb echter geen ervaring met vendors anders dan hierboven genoemd. Dus wordt weer een zoektocht. En natuurlijk weer poging doen om de blotters te laten testen. Dat ging de vorige keer niet (omdat ald-52 niet op het lijstje van middelen stond. Maar denk dat ik het deze keer gewoon laat testen als LSD. Eens kijken wat er dan uit komt).
Klik om te vergroten...
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets niet getest kon worden en ik heb de meest exotische middelen naar het testcentrum gebracht. Ze zullen het uiteraard alleen kwalificeren en niet kwantificeren, maargoed dat geldt ook voor LSD inmiddels.

Het als LSD weg brengen zal waarschijnlijk nog wel lastig worden aangezien op die blotters van research vendors vaak gewoon de naam van de stof en de dosering is geprint.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."