Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB bodyload

2CB bodyload

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat hoeft niet. Bij de meeste mensen kan de uitwerking per keer verschillen bij 2cb. Ook al neem je alles precies hetzelfde. Op dat gebied is 2cb geen stabiele drug helaas.
Het is elke keer weer een verrassing!
Hoeveel mg had je genomen? Best leuk he zo een lage dosis 2cb, ik heb dat ook wel gedaan.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
gisteravond had ik een lage dosis 2cb genomen. Het duurde eng lang voordat het werkte. Zeker bijna 3 uur ofzo?

Alles leefde, golfde een beetje en had zeker het mdma effect waar mensen het over hebben. Wat ik ook had was een HEERLIJKE bodyload.. dat was zo intens.. nog nooit eerder meegemaakt bij mdma ofzo . Nou is mijn vraag , als ik de volgende x weer dezelfde dosis neem , krijg ik dan weer die bodyload ?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Dat hoeft niet. Bij de meeste mensen kan de uitwerking per keer verschillen bij 2cb. Ook al neem je alles precies hetzelfde. Op dat gebied is 2cb geen stabiele drug helaas.
Het is elke keer weer een verrassing!
Hoeveel mg had je genomen? Best leuk he zo een lage dosis 2cb, ik heb dat ook wel gedaan.
Klik om te vergroten...
Had 17 mg. vond het inderdaad erg leuk. Ik las dat je meteen tolerantie hebt. Hoelang moet ik nu wachten voordat ik weer wat 2cb kan nemen? :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
17 mg is geen echt heel lage dosis maar eerder een vrij gewone voor zo ver ik weet.
Voor psychedelica geldt een week of twee tot je geen tolerantie hebt meer.
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bijzonder dat het 3 uur duurde voordat je iets merkte. Toevallig heb ik het 2 weken geleden weer eens gedaan en bij mij werkt het meestal na 20 minuten al, deze keer heb ik bewust een kwartier gewacht met nemen nadat de anderen het hadden genomen. Dan gaan we gelijk op, is wel net zo leuk.

Qua bodyload verschilt het inderdaad per keer. Ik ben er eens heel misselijk van geweest of kon amper mijn lichaam opgestart krijgen om naar het toilet te gaan. Afgelopen keer viel me dit erg mee, in het begin was mijn lichaam rusteloos en heb ik allerlei verschillende houdingen op de bank aangenomen. Na zo'n 30 minuten na inslag voelde ik me meer comfortabel en kwam ik in een heerlijke vibe waarbij geluid, beeld, gevoel, gedachten, mijn lichaam en echt alles als 1 geheel voelde.

Wat kan 2cb fijn zijn!

Minpuntje vind ik dat het synthetisch is en niet precies bekend is wat er in je hersenen gebeurt.. Weerhoudt mij er echter niet van om zo nu en dan een fijne space avond te houden :grin:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
BlijeChick zei:
Bijzonder dat het 3 uur duurde voordat je iets merkte. Toevallig heb ik het 2 weken geleden weer eens gedaan en bij mij werkt het meestal na 20 minuten al, deze keer heb ik bewust een kwartier gewacht met nemen nadat de anderen het hadden genomen. Dan gaan we gelijk op, is wel net zo leuk.

Qua bodyload verschilt het inderdaad per keer. Ik ben er eens heel misselijk van geweest of kon amper mijn lichaam opgestart krijgen om naar het toilet te gaan. Afgelopen keer viel me dit erg mee, in het begin was mijn lichaam rusteloos en heb ik allerlei verschillende houdingen op de bank aangenomen. Na zo'n 30 minuten na inslag voelde ik me meer comfortabel en kwam ik in een heerlijke vibe waarbij geluid, beeld, gevoel, gedachten, mijn lichaam en echt alles als 1 geheel voelde.

Wat kan 2cb fijn zijn!

Minpuntje vind ik dat het synthetisch is en niet precies bekend is wat er in je hersenen gebeurt.. Weerhoudt mij er echter niet van om zo nu en dan een fijne space avond te houden :grin:
Klik om te vergroten...
Duurde inderdaad lang , en dan krijg je snel de neiging om meer te pakken , wat overigens niet lukt bij 2cb. Als ik weer 2cb heb wat misschien over een week of 2/3 zal zijn, ga ik het weer proberen , maar nu 20mg. Of toch meer?
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het duurde even voordat ik begreep wat "body-load" inhield. Ik vond:

general discomfort of the body that slowly builds up during a trip
Klik om te vergroten...
somatic -- or physical -- effects of a drug or plant. Examples of body load include muscle tension, tremors, nausea, pain, nystagmus (eyes twitching back and forth), dry mouth, diarrhea, altered heart rate, headaches, etc.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me vrij duidelijk. Nu wil ik graag even inhaken op dit topic.

MDMAZING zei:
Wat ik ook had was een HEERLIJKE bodyload.. dat was zo intens
Klik om te vergroten...

Fijn dat je zo'n heerlijke bodyload had, het is je gegund.
Ik zelf heb 1 keer 30 mg 2cb genomen, gelijk ook mijn enigste ervaring met 2cb. Mijn body load was verre van plezierig. Ik heb een trip report geschreven (https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-2cb-rollercoaster-van-emoties.62372/)

Ik quote het deel over bodyload:

Er is wel een punt waar ik nog even bij stil wil staan. Er is namelijk een moment geweest, voordat ik in slaap ben gevallen, en ik wil graag weten of andere 2c-b gebruikers dit hebben meegemaakt:

Er was namelijk een moment waarin mijn armen en benen compleet gevoelloos waren. Ik kon ze bewegen, was ook compleet helder in de zin dat ik mijn ledematen op de correcte manier kon bewegen, maar… ik voelde ze niet. Het was alsof er een grote dikke plastic zak overheen zat. Ik voelde simpelweg niet de sensatie van deken op mijn huid, of vingers op mijn huid. Het was alsof mijn voeten voor eeuwig slaapte. Het was een doodeng. Ik voelde helemaal niets meer. Ik was in slaap gevallen, waarna ik wakker werd en opstond om een broodje te maken in mijn keuken. De sensatie van blote voeten op de vloer, of vingers op plastic verpakking was TOTAAL afwezig. Dit is een sensatie die ik niemand gun want ik kon wel janken zo kut voelde het.
Klik om te vergroten...

Ik heb best wat drugs gebruikt. Maar nog nooit heb ik zo'n body load gehad. Het was echt verschrikkelijk. Jij had een positieve bodyload, maar ik had een helse body load. Alsof mijn hele lichaam was ingesmeerd met verdovende gel. Ik voelde gewoon geen sensatie meer op mijn huid.

Maar @MDMAZING zou je je symptomen van de heerlijke bodyload wat beter willen beschrijven?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."