Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsALD-52

ALD-52

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou graag wat informatie willen hebben over dit goedje.
Ik lees een aantal reports op drugsforum,
Maar deze zijn heel verschillend.

Kan je dit vergelijken met lsd? Want ik lees dat sommige zeggen van wel, en sommige totaal niet.

Is er iets bekend over hoe schadelijk deze substantie is?

Qua dosering ligt het dicht bij lsd, maar wat is nou potenter?
Of ligt dit echt alleen aan set en setting?

Ik zou graag jullie meningen willen hebben over deze research chemical.

Groetjes
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raar dat mensen het er totaal niet op vinden lijken. Ik zou ze in een blinde test waarschijnlijk niet uit elkaar kunnen houden.

Omdat het relatief nieuw is, is er nog niet zoveel bekend over hoe veilig het is, maar omdat het moleculair gezien bijna lsd is, wordt vermoedt dat het qua veiligheid vergelijkbaar is. Maar een sluitend antwoord kan ik niet geven.

Ik zou niet kunnen zeggen wat potenter is. Daarvoor moet je eerst met zekerheid weten hoeveel er op je lsd zegel zit en dat wordt niet (meer) getest. Mijn lsd zegels waren blijkbaar crap, want mijn ald-52 trips waren veel intenser.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi @psychedelicoo ,

Ik zat een tijdje terug met exact dezelfde vragen. Ik had toen net twee LSD trips gedaan en kon niet meer aan LSD komen. Ik heb daarna 5 ALD-52 trips gedaan in verschillende doseringen. Mijn bevindingen uit eigen ervaring en grondig het internet afstruinen zijn als volgt. Neem het aub met een korreltje zout want dit zijn persoonlijke ideeen en geen bewezen wetenschap...

* ALD en LSD lijken enorm veel op elkaar. Hier is volgens mij (nagenoeg) iedereen het wel over eens.
* Sommigen vinden het identiek sommigen zien subtiele verschillen. Ik heb te weinig ervaring met de reguliere LSD om hier veel eigen mening over te hebben maar ik neig ernaar dat er wel hele subtiele verschillen zijn.
* Qua dosering ontloopt het elkaar niet veel. Het meest waarschijnlijke wat ik gehoord heb is dat de ALD-52 molecuul even effectief is als de LSD-25 molecuul maar wel circa 12% zwaarder. Omdat ik toch al het idee had dat ALD-52 net een tikkeltje minder potent is per microgram ga ik er maar vanuit dat dat hierdoor komt.
* Sommige mensen denken juist dat ALD-52 potenter is. Dit komt volgens mij met name omdat ALD-52 meestal correct gedoseerd is. Met andere woorden als je een zegel met 125ug koopt krijg je ook 125ug op je zegel. Dat is bij straat-lsd meestal niet het geval (het gemiddelde ligt in NL geloof ik op 70-75ug per zegel).

Lang verhaal kort: als je niet aan LSD kunt komen is ALD-52 een prima alternatief.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb slechts 1 ervaring met 188ug ALD-52, maar daarnaast redelijk wat ervaring met LSD in zowel lagere als hogere doseringen.

Voorop gesteld lijken ze ontzettend op elkaar. Maar ik merkte wel wat kleine verschillen, de visuals waren wat minder uitgesproken en minder neon kleurig, het was wat vriendelijker voor mijn gedachtengang en ego en de bodyload was eerder zwaar versuffend dan energiek.

Uiteraard zegt 1 ervaring niet zo heel veel, maar bij mij is LSD wel altijd consequent in de visuals en energieke bodyload. Vandaar dat ik zelf het idee heb dat ze niet exact hetzelfde zijn en dat ik ze blind uit elkaar zou kunnen houden. Maar meer ervaringen met ALD voor mij zullen dat uit moeten wijzen.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb dus 5 zegels liggen, en ik ben er een gaatje voor aan het zoeken.

Ik heb alleen maar ervaring met een aantal lagere doseringen lsd(en die inderdaad alleen maar getest waren of de werkzame stof erin zat).

En 1 keer een ongeteste zegel, die bitter was en ik ook gelijk uit spuugde wat niet echt mocht baten (was overigens wel een relaxte trip)met een licht randje visuals en een leuke gedachtegang.
Maar niet mega diep ofso

Wat zou nou een mooie kennismaking zijn met ALD-52?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je al wat ervaring hebt met trippen, is 100 microgram een goede dosering.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."