#1
Klinkt vrij standaard voor een iets te hoge dosering ja.1.) Is dit normaal, dit slaperige / black out-achtige effect na (een te hoge dosis) 6-APB? Heeft iemand anders hier ervaring mee?
Hangt vooral van de dosering af maar wellicht een beetje.2.) Ervaren jullie 6-APB als meer psychedelisch dan MDMA?
Mijn 6-APB batch (fumarate dacht ik) is naar mijn ervaring ongeveer even potent in gewicht als MDMA (HCL). Voor mij vertaalt dit zich naar zo'n 175 - 200mg maar ik weeg dan ook 81 - 82kg.3.) Wat vinden jullie 'de perfecte dosis' 6-APB? Ik ga de volgende keer uiteraard sowieso lager doseren, maar aangezien ik deze dosis al mentaal niet zo spannend vond, ben ik benieuwd wat een lagere dosis brengt. Ik hoop dat het feit dat ik weinig positieve effecten ervaren heb te verklaren is doordat ik in beslag werd genomen door bijwerkingen.
Mijn persoonlijke ervaring met 6-APB was juist dat ik de eerste 2x te voorzichtig was met doseren waardoor ik vrijwel niets merkte van het stofje. Komt toch altijd wel vrij nauw met een ideale MDMA / 6-APB dosering. Is wel iets dat ik vaker hoor.
MDMA / 6-APB combineren met stimulanten vertaalt zich denk ik voor de meeste mensen naar weinig toegevoegde waarde maar vaak wel meer (cardiovasculaire) bijwerkingen. Het stimulant dipje tijdens een MDMA / 6-APB tripje s denk ik ook niet ideaal.Dus. Volgende keer maar eens 140mg proberen en dit keer uiteraard ook zonder speed bodempje. Ik ben benieuwd!