Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom verkopen smartshops geen RC's?

Waarom verkopen smartshops geen RC's?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
(Let op, discussie over het waarom van iets, geen oproep tot het vermelden van smartshops die RC vendor zijn :) )

RC's zijn wettelijk legaal, maar toch lijken smartshops ze nooit te verkopen. Ik kom vrijwel nooit in dergelijke zaken, meestal zijn het collecties waterpijpen, wierrook, paddestoelen en wat kruidenextracten met (soms) psychoactieve werking (Kratom e.d.).

Ik vermoed dat het zowel een wettelijke als culturele oorzaak heeft, smartshops zitten vaak in de "natuurlijke" hoek en RC's horen daar niet echt bij. Tevens zal een smartshop zo de politie aan de deur hebben als ze witte poeiers of vage pilletjes in gripzakjes verkopen.

Dat is dus mijn visie erop, misschien dat mensen er anders over nadenken?
P
PrisonLid
Ik ken wel een paar smartshops waar o.a. 3-MMC wordt verkocht onder een andere naam.

Maar wat je zelf al aangeeft, stimulerende poeders verkopen zorgt natuurlijk heel snel voor gefronsde wenkbrauwen. Net als je in een club wordt betrapt met een zakje 3-MMC, kun je RC schreeuwen wat je wil maar je wordt er wel uitgezet.
F
FenrirLid
Ga anders eens de ingrediënten bestuderen van hun "bong cleaner" en andere ogenschijnlijk nutteloze stoffen die "niet voor consumptie bedoeld" zijn :lolol:
D
De DunneLid
Ik denk omdat de RC’s offi
Fenrir zei:
Ga anders eens de ingrediënten bestuderen van hun "bong cleaner" en andere ogenschijnlijk nutteloze stoffen die "niet voor consumptie bedoeld" zijn :lolol:
Klik om te vergroten...
volgens mij valt dat soort “verkopen” de laatste jaren tegen. Vroeger had je dat veel meer, zogenaamde producten etc.
E
ErowidoLid
Prison zei:
Ik ken wel een paar smartshops waar o.a. 3-MMC wordt verkocht onder een andere naam.

Maar wat je zelf al aangeeft, stimulerende poeders verkopen zorgt natuurlijk heel snel voor gefronsde wenkbrauwen. Net als je in een club wordt betrapt met een zakje 3-MMC, kun je RC schreeuwen wat je wil maar je wordt er wel uitgezet.
Klik om te vergroten...

Oehh Vertell :hearteyecat::hearteyecat:
P
PrisonLid
Erowido zei:
Oehh Vertell :hearteyecat::hearteyecat:
Klik om te vergroten...

Dat mag dus niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."