Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB geweldige ervaring

2CB geweldige ervaring

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had de hele avond geslapen dus klaarwakker om 3 uur in de ochtend. Dus wat doe je? Je tijd doden met een trip. Dan verveel je je geen minuut.

3.00 am 40 mg 2cb oraal. Dit is hoge dosering.

Het kwam heel langzaam op. Ik begon shuffle dance filmpjes te kijken. Dat was echt schitterend. Ook lichtgevende schoenen. Ik heb me nog nooit met 2cb zo vermaakt. Normaal zet ik ook triphop aan of downtempo, maar die 90s hits sloegen heel goed aan. Het kreeg heel erg een vrolijke sfeer. Rond 7 uur kwam de zon op, wat nog meer kleur en vreugde bracht. De hallucinaties vielen me erg mee. De kleuren veel intenser maar niet van die irritante trails bij het bewegen van je hand.

Het was meer een gevoelstrip dan hallucinatietrip dit keer. Misschien door de vrolijke muziek en de sexy dansende meiden. Maar had nooit verwacht dat dit samen goed zou gaan.

De trip is nu langzaam aan het uitwerken.

Iemand anders ervaringen met onverwachte dingen in trips?
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MacLeod zei:
Topic verplaatst naar ander subforum.
Klik om te vergroten...

Thanks, zal er voortaan op letten.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik bedenk me dat dit niet in het juiste topic is geplaatst. Excuses
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tevil19 zei:
Ik bedenk me dat dit niet in het juiste topic is geplaatst. Excuses
Klik om te vergroten...
Topic verplaatst naar ander subforum.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk dat je zo'n geweldige ervaring had met 2CB! Eigenlijk bizar dat jij weinig visuals had op 40mg, heb je dat altijd? Ik verdwijn in de gekleurde wereld bij lagere doseringen :') Je zegt dat het meer een gevoelstrip was, kun je daar misschien nog iets meer over vertellen?
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#6
KropSla zei:
Leuk dat je zo'n geweldige ervaring had met 2CB! Eigenlijk bizar dat jij weinig visuals had op 40mg, heb je dat altijd? Ik verdwijn in de gekleurde wereld bij lagere doseringen :') Je zegt dat het meer een gevoelstrip was, kun je daar misschien nog iets meer over vertellen?
Klik om te vergroten...

Ja normaal bij 40 mg heb ik wel sterke visuals. Maar nu voelde ik me vet vrolijk waardoor de visuals op de achtergrond werden gezet. Normaal zet ik rustige muziek op, maar nu 90s dance. Ik ging shuffle dance girls kijken en zag er vet leuk uit in de trip.

Maar normaal is 2cb meer een visuele trip, maar dit beviel erg goed!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tevil19 zei:
Iemand anders ervaringen met onverwachte dingen in trips?
Klik om te vergroten...
Wat was er onverwachts dan? Klinkt als een vrij standaard 2C-B trip vind ik, leuk maar niet bijzonder. Zo ervaar ik 2C-B eigenlijk altijd, vind het ook geen enorm visueel middel persoonlijk. Ok op 60mg was ik redelijk verblindt door het visuele geflikker en geschuif, maar bijzonder visueel heb ik het nooit gevonden persoonlijk.

In het algemeen geldt met psychedelica wel, dat tv of telefoon de visuals juist vaak dempen, dus wellicht heeft dat ermee te maken.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb erna met mdma gedaan. Zeer intens. Stond in een regenboog bos.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."