Ik heb bijvoorbeeld Methiopropamine wat dan ook een Thieno ring heeft in plaats van Benzeen ring en Methiopropamine is dus in tegenstelling tot Amfetamine totaal niet water oplosbaar. Ik heb hier een jaar later nog altijd Methiopropamine in een neusspray flesje met zeer duidelijke scheidingslijn. Je zou dus haast denken dat Etizolam een lagere wateroplosbaarheid heeft dan de gemiddelde benzodiazepine.etizolam schijnt inderdaat toch n beetje op te lossen in water enig idee of iets als isopropyl gaat werken?
Isopropylalcohol gaat niet werken omdat benzodiazepines in alcohol gelijkende substanties wel oplossen, dan valt er zogezegd weinig te filteren. Ik weet ook niet of inositol (een 'suikeralcohol') werkt als emulgator, zelfs als je een vloeistof vindt die met vrij veel zekerheid Etizolam afstoot en inositol aantrekt kan emulgatie alsnog roet in het eten gooien.
Ik denk dat je een slimme kop nodig hebt met inhoudelijke kennis in het veld om deze op te lossen, een perfecte scheikundige scheiding lijkt mij lastig. Al moet ik zeggen, mocht het in het ergste geval emulgeren valt het in ieder geval 'een beetje' betrouwbaar volumetrisch te doseren.
Ik zou haast zeggen, neem je verlies als je de twee perse wilt scheiden en ga met water. Gezien de potentie in gewicht vraag ik mij echter wel af of het niet lastig wordt om de Etizolam van een koffiefilter te plukken. Zou wel interessant zijn als iemand nog inhoudelijk iets aan dit topic kan toevoegen maar ik zou mijn adem niet inhouden. :')
Jup, Water:Porpyleenglycol in 50:50 verhouding werkt in ieder geval naar mijn ervaring. Ik los de Etizolam op in een 10mg op 1ml vloeistof verhouding waar het vloeistof dus het 50:50 water:PG mengsel is. Dan staat 1ml vloeistof gelijk aan 10mg Etizolam.Of zijn er manieren om volumetrisch te doseren en dan alsnog oraal te nemen?
Je kunt vervolgens een pipetje gebruiken die 0,1ml nauwkeurig is om de Etizolam 1mg nauwkeurig te doseren.
Zoiets bijvoorbeeld: Je kunt voor €13 ofso ook een wat meer fatsoenlijk ogende micropipet bestellen, maar voor 20 van die wegwerp dingetjes ben je dus zo'n €1,5 kwijt.
In dit geval is inositol gebruikt om van Etizolam een snuifmiddel te maken waar ik eerlijk gezegd een beetje om moet lachen. Inositol wordt normaal gesproken gebruikt om middelen zoals Amfetamine of Cocaïne te versnijden. Beter gebruik je gewoon een druppelaar (simpelweg Ebay: dropper), als die bijvoorbeeld 100 druppels af geeft gooi je simpelweg 50mg Etizolam door je vloeistof voor 0,5mg Etizolam per druppel.