Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBommetje werkt niet zonder te eten?

Bommetje werkt niet zonder te eten?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb een aantal keer 6-APB (Benzo Fury) gebruikt door het thuis af te wegen. Eerste 2 keer in een sealtje gedaan, daarna in m'n drankje - werkt prima. Maar je kunt niet altijd met je drankje de wc op, dus is soms lastig op een feestje. Al eens de helft ernaast gedeponeerd. Shit van de vloer aflikken = beetje pauper...

Daarom laatste 2 keer in een vloeitje gedaan en bommetje gedropt. Alleen, beide keren werkte het totaal niet, totdat ik een redelijke maaltijd naar binnen duwde. Er gingen bijv. 3 uur voorbij waarbij ik echt helemaal niks voelde, totdat ik toevallig 2 loempia's kreeg aangeboden van iemand, en plotseling klapte-ie superhard in.

Is dit een bekend "probleem" bij bommetjes? Is er misschien speciale vloei die makkelijker "open gaat" in je maag of zo?

Ik eet overigens vóór een feestje altijd behoorlijk veel, omdat je dus normaliter ter plekke niet meer zo'n honger hebt.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan gok ik vrij lang duren voordat een vloeitje volledig opgelost is in maagzuur en dat dus de 6-APB vrij komt. 6-APB kan sowieso vrij lang op zich laten wachten voordat de effecten een beetje volledig ontwikkelt zijn naar mijn ervaring.

Ik vermoed dat als je bijvoorbeeld het poeder los zou innemen met water het al een stuk sneller merkbaar zal wezen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Het kan gok ik vrij lang duren voordat een vloeitje volledig opgelost is in maagzuur en dat dus de 6-APB vrij komt. 6-APB kan sowieso vrij lang op zich laten wachten voordat de effecten een beetje volledig ontwikkelt zijn naar mijn ervaring.

Ik vermoed dat als je bijvoorbeeld het poeder los zou innemen met water het al een stuk sneller merkbaar zal wezen.
Klik om te vergroten...
Een vloeitje lost volgens mij echt in een mum van de tijd op. Het is maar een papiertje en maagzuur is heel sterk. Sommige capsules kunnen wel langer duren maar een vloeitje of stukje wc papier is echt zo weg...

Wel valt bij mij de speed (6apb nooit gedaan) ook beter, fijner en minder bijwerkingen als ik goed heb gegeten kort er voor.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Sommige capsules kunnen wel langer duren maar een vloeitje of stukje wc papier is echt zo weg...
Klik om te vergroten...
Ah, dan heb ik niets gezegd. Maar kan soms alsnog wel 2 uur duren voordat de effecten van 6-APB zich een beetje volledig ontwikkeld hebben. Ik denk dat de algemene conditie waarin je jezelf bevindt wanneer je drugs neemt ook wel relevant kan wezen.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals gezegd, heb twee keer het 6-APB-poeder in m'n drankje gedaan, toen voelde ik de comeup binnen een uur. Duurt inderdaad langer voordat je op de piek zit, het bouwde zich geleidelijk op.

Daarna twee keer in een bommetje, in beide gevallen na 2 of zelfs 3 uur nog geen enkel effect. Ik eet iets, en hij klapt er plotseling keihard in, veel abrupter dus.

Een duidelijk verschil. Maar ik moest sowieso iets eten bij de bommetjes. En een appel was niet genoeg. Twee dikke loempia's in beide gevallen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij slaat 6abp altijd enorm hard in binnen een uur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."