#1
Heb een aantal keer 6-APB (Benzo Fury) gebruikt door het thuis af te wegen. Eerste 2 keer in een sealtje gedaan, daarna in m'n drankje - werkt prima. Maar je kunt niet altijd met je drankje de wc op, dus is soms lastig op een feestje. Al eens de helft ernaast gedeponeerd. Shit van de vloer aflikken = beetje pauper...
Daarom laatste 2 keer in een vloeitje gedaan en bommetje gedropt. Alleen, beide keren werkte het totaal niet, totdat ik een redelijke maaltijd naar binnen duwde. Er gingen bijv. 3 uur voorbij waarbij ik echt helemaal niks voelde, totdat ik toevallig 2 loempia's kreeg aangeboden van iemand, en plotseling klapte-ie superhard in.
Is dit een bekend "probleem" bij bommetjes? Is er misschien speciale vloei die makkelijker "open gaat" in je maag of zo?
Ik eet overigens vóór een feestje altijd behoorlijk veel, omdat je dus normaliter ter plekke niet meer zo'n honger hebt.
Daarom laatste 2 keer in een vloeitje gedaan en bommetje gedropt. Alleen, beide keren werkte het totaal niet, totdat ik een redelijke maaltijd naar binnen duwde. Er gingen bijv. 3 uur voorbij waarbij ik echt helemaal niks voelde, totdat ik toevallig 2 loempia's kreeg aangeboden van iemand, en plotseling klapte-ie superhard in.
Is dit een bekend "probleem" bij bommetjes? Is er misschien speciale vloei die makkelijker "open gaat" in je maag of zo?
Ik eet overigens vóór een feestje altijd behoorlijk veel, omdat je dus normaliter ter plekke niet meer zo'n honger hebt.