Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-Methylpregabalin

4-Methylpregabalin

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al een tijdje ben ik geïnteresseerd in gabapentinoids als bijvoorbeeld lyrica. Nu zie ik voor het eerst in tijden een RC voorbij komen in deze categorie. Er is erg weinig over bekent, zeker in Nederland.

Reddit heeft er zelfs vrij weinig informatie over... Iemand er van gehoord? Iets om in de gaten te houden en misschien ooit te onderzoeken als er meer ervaringen en onderzoeken zijn.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stofje is mij ook nieuw. Effecten van Pregabalin (Lyrica) vond ik nog best acceptabel voor een Gabapentanoide al was de ontwenning wel vrij stevig.

Ik vermoed echter dat je iets beter uit bent met Fluor-Phenibut.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Stofje is mij ook nieuw. Effecten van Pregabalin (Lyrica) vond ik nog best acceptabel voor een Gabapentanoide al was de ontwenning wel vrij stevig.

Ik vermoed echter dat je iets beter uit bent met Fluor-Phenibut.
Klik om te vergroten...
Denk je ja? Lees toch wel vaak dat ondanks dat fluor-phenibut sterker is dan de normale, het een stuk minder aangenaam is. Veel minder up bijvoorbeeld.

Voor zover ik lees is 4-methylpregabalin gemaakt door de makers die pregabalin ook hebben gemaakt. Dit maakt me wel nieuwsgierig naar de stof.

De patenten voor pregabalin vervielen in 2018, dit was de reden voor deze stof geloof ik.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonologie zei:
Voor zover ik lees is 4-methylpregabalin gemaakt door de makers die pregabalin ook hebben gemaakt.
Klik om te vergroten...
Pregabalin is gewoon de lichaamseigen GABA molecuul basisstructuur met daaraan iets vast geplakt zodat het minder snel afbreekt in het lichaam. Daar heb je nog minstens twee dozijn andere moleculen van met een sterk vergelijkbare werking. Zo heel uniek is Pregabalin niet hoor.

Pregabalin kent vooral zijn oorsprong in farmaceutische context, zou wel humor wezen als die zich nu ook op de RC markt bevinden.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Pregabalin is gewoon de lichaamseigen GABA molecuul basisstructuur met daaraan iets vast geplakt zodat het minder snel afbreekt in het lichaam. Daar heb je nog minstens twee dozijn andere moleculen van met een sterk vergelijkbare werking. Zo heel uniek is Pregabalin niet hoor.

Pregabalin kent vooral zijn oorsprong in farmaceutische context, zou wel humor wezen als die zich nu ook op de RC markt bevinden.
Klik om te vergroten...
I know, toch vinden sommige het echt een erg bijzondere en zeer recreatieve stof.

Net als qualudes bijvoorbeeld. Om deze reden worden ze ook niet vaak meer voorgeschreven. Dat terwijl methaqualone een van de meest voorgeschreven middelen was in sommige landen. De meeste andere gelijke stoffen heb ik al wel onderzocht. Wat research chemical betreft dan. Niks komt tot nu toe bij phenibut in de buurt, die stof is master. By far leukste downer (eigenlijk bijna upper) die ik ooit heb gebruikt. F-Phenibut staat in mijn winkelmantje. Wil ik al een tijdje testen.

Onlangs ook veel soorten benzo's uitgeprobeerd, maar deze zijn vooral leuk in combinatie met wiet of stimulanten naar mijn mening.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stonologie zei:
Net als qualudes bijvoorbeeld. Om deze reden worden ze ook niet vaak meer voorgeschreven. Dat terwijl methaqualone een van de meest voorgeschreven middelen was in sommige landen. De meeste andere gelijke stoffen heb ik al wel onderzocht. Wat research chemical betreft dan. Niks komt tot nu toe bij phenibut in de buurt, die stof is master. By far leukste downer (eigenlijk bijna upper) die ik ooit heb gebruikt. F-Phenibut staat in mijn winkelmantje. Wil ik al een tijdje testen.
Klik om te vergroten...
SL-164 al geprobeerd?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psilocyloner zei:
SL-164 al geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Nog niet, vind je deze het proberen waard? Las verschillende ervaringen met dit stofje. Ben ook erg in qualudees geinteresseert namelijk!

Het is ook wel heel erg nieuw, dus wacht altijd het liefst eventjes tot er wat subjectieve informatie over te vinden is.

Geld ook voor 4-methylpregabalin though, maar het bedrijf dat het gemaakt heeft geeft wel wat hoop en vertrouwen dat je niet spontaan dood neervalt..
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
Nog niet, vind je deze het proberen waard? Las verschillende ervaringen met dit stofje. Ben ook erg in qualudees geinteresseert namelijk!

Het is ook wel heel erg nieuw, dus wacht altijd het liefst eventjes tot er wat subjectieve informatie over te vinden is.

Geld ook voor 4-methylpregabalin though, maar het bedrijf dat het gemaakt heeft geeft wel wat hoop en vertrouwen dat je niet spontaan dood neervalt..
Klik om te vergroten...
Ik ben voor de rest eigenlijk totaal niet geïnteresseerd in downers, maar 'Ludes' spreken al tot m'n verbeelding sinds ik als onschuldig tienertje mijn research naar druggies deed, dus ik wil nu onderhand weleens weten 'what the fuss is all about' zeg maar. Ik heb recent een grammetje besteld. Dosering schijnt ongeveer gelijk te zijn aan die van methaqualon, mogelijk iets lager. De voornaamste issue schijnt vooral het optreden van ongecontroleerde bewegingen en spierspasmes te zijn, vooral in hogere doseringen, terwijl die hogere doseringen juist nodig zijn voor een optimaal recreatief effect. Verscheidene gebruikers heb ik daarom horen zeggen dat ze het geweldig zouden hebben gevonden indien die bijwerking niet optrad, maar dat ze het juist vanwege deze bijwerking links laten liggen. Echter niet iedereen lijkt er last van te hebben, dus het is een beetje een hit or miss denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."