Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTolerantie dissociatieven

Tolerantie dissociatieven

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb vanaf augustus behoorlijk veel 2-fdck gebruikt. Ik hield steeds twee weken tussen m'n gebruik. November en december heb ik af en toe flink gebinged, paar dagen achter elkaar.
In januari 2 weken niks gebruikt. Vanaf half januari tot nu weer flink gebruikt en ook 3-meo-pcp. Bijvoorbeeld afgelopen 4 dagen 2 gram 2f gebruikt; tolerantie is dus door afgelopen weken flink de pan uitgerezen.

Wil nu echt even een flinke pauze inlassen, maar ben bang dat ik het voorgoed verpest heb qua tolerantie. Iemand na een periode van misbruik en daarna een lange pauze nog gemerkt dat de tolerantie minder werd?
Hoe lange pauze zou ik minimaal nodig hebben?
K
KetakameraadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Twee gram in vier dagen is wel een hoop. Ik heb zelf met 2-fdck en 'gewone' keta gemerkt dat tolerantie vrij langzaam opbouwt maar tegelijk ook erg traag afneemt. Ik zou er in ieder geval minstens een maand of twee/drie vanaf blijven.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb dit met keta al neem ik het een paar maanden niet. Ik kan behoorlijk wat weg snuiven.
Andere liggen al bijna in een k-hole maar mijn neus raakt gewoon verstopt door te dikke lijntjes te nemen na een paar maanden 🤷‍♂️
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketakameraad zei:
Twee gram in vier dagen is wel een hoop. Ik heb zelf met 2-fdck en 'gewone' keta gemerkt dat tolerantie vrij langzaam opbouwt maar tegelijk ook erg traag afneemt. Ik zou er in ieder geval minstens een maand of twee/drie vanaf blijven.
Klik om te vergroten...

Het viel mij ook op dat ik vrij lang kon gebruiken dagenlang en best veel, maar na 2 weken stop weer tolerantievrij was. Alleen laatste maand heb ik er een potje van gemaakt en liep het ineens hard op.
Ik dacht dat die tolerantie pas kwam opzetten na jaren misbruik van grammen per dag, maar nu ik het heb opgemerkt en ben gaan lezen blijkt ketatolerantie de hardnekkigste te zijn die er is.

Ik denk dat een voorgoedpauze voor mij het beste is, want ik kan dit spul niet gecontroleerd gebruiken blijkbaar. Wat dat betreft is de tolerantie een geluk bij een ongeluk.

Heb je zelf wel gemerkt dat na 3 maanden de tolerantie weer weg was?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
3-6 maanden.
Je zult nooit meer op baseline komen.

Zit zelf momenteel ook in een disso t-break ivm met en een goede 3meopcp binge.
Bijna 2 maandjes
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toch nog iets anders even vertellen wat van belang is bij keta.
Dat is:
De verwoestende aanvallen die deze stof schijnt te veroorzaken aan je blaaswand!
Te vaak, te veel, maakt dat er straks een " ersatz" blaas in de plaats van die van nu moet worden gezet.
En ik kan je zeggen dat dit géén kleinigheidje is.
Eén kennis van mij heeft deze operatie ook moeten ondergaan.
Dat was in zijn geval niet door ketagebruik, maar door wat anders, dit verder terzijde, maar, een nieuwe blaas wordt gemaakt van een stukje dikke darm van je.
En nou heeft zo'n blaas de vervelende eigenschap, Dat hij blijft proberen om dikke darmfuncties uit te blijven voeren.
En dit dus naast de functie van urineblaas.
Wat denk je, dat deze situatie dan voor bijkomstigheid heeft?
Dat zal Ik je zeggen.
Deze ersatz blaas levert de ene na de andere blaasinfectie op.
En die blaasinfectie levert weer de ene na de andere bierbuiken infectie op. Dit, omdat de ersatz blaas niet zo goed een infectie kan doorgeven, als de originele....!

Moraal van dit lange verhaal:
Pas op met teveel keta te gebruiken.
Je vernielt er je blaas mee.....en dit moet je niet riskeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."