#1
Ik heb vanaf augustus behoorlijk veel 2-fdck gebruikt. Ik hield steeds twee weken tussen m'n gebruik. November en december heb ik af en toe flink gebinged, paar dagen achter elkaar.
In januari 2 weken niks gebruikt. Vanaf half januari tot nu weer flink gebruikt en ook 3-meo-pcp. Bijvoorbeeld afgelopen 4 dagen 2 gram 2f gebruikt; tolerantie is dus door afgelopen weken flink de pan uitgerezen.
Wil nu echt even een flinke pauze inlassen, maar ben bang dat ik het voorgoed verpest heb qua tolerantie. Iemand na een periode van misbruik en daarna een lange pauze nog gemerkt dat de tolerantie minder werd?
Hoe lange pauze zou ik minimaal nodig hebben?
In januari 2 weken niks gebruikt. Vanaf half januari tot nu weer flink gebruikt en ook 3-meo-pcp. Bijvoorbeeld afgelopen 4 dagen 2 gram 2f gebruikt; tolerantie is dus door afgelopen weken flink de pan uitgerezen.
Wil nu echt even een flinke pauze inlassen, maar ben bang dat ik het voorgoed verpest heb qua tolerantie. Iemand na een periode van misbruik en daarna een lange pauze nog gemerkt dat de tolerantie minder werd?
Hoe lange pauze zou ik minimaal nodig hebben?