Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Twee gram in vier dagen is wel een hoop. Ik heb zelf met 2-fdck en 'gewone' keta gemerkt dat tolerantie vrij langzaam opbouwt maar tegelijk ook erg traag afneemt. Ik zou er in ieder geval minstens een maand of twee/drie vanaf blijven."
"4-FMPH of 2-FMA. Die andere stoffen werken inderdaad op je serotonine"