Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FA

4-FA

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo df,

Vroeger wel eens met drugs en seks geëxperimenteerd met m'n vriendin (we woonden toen nog in Amsterdam). Na een techno-feestje waren we vaak wel in voor een nachtje doorhalen. We begonnen met XTC, maar toen we op een feestje beiden een keer 4-FA gehad hadden waren we om. Tijdens het feestje kan je er wat mij betreft nog over discussiëren wat je drug of choice is, maar voor de afterparty weet ik wel wat ik kies! Zijn er hier mensen die ook zo denken, of wellicht anders?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neocortex zei:
Hallo df,

Vroeger wel eens met drugs en seks geëxperimenteerd met m'n vriendin (we woonden toen nog in Amsterdam). Na een techno-feestje waren we vaak wel in voor een nachtje doorhalen. We begonnen met XTC, maar toen we op een feestje beiden een keer 4-FA gehad hadden waren we om. Tijdens het feestje kan je er wat mij betreft nog over discussiëren wat je drug of choice is, maar voor de afterparty weet ik wel wat ik kies! Zijn er hier mensen die ook zo denken, of wellicht anders?
Klik om te vergroten...
Je combineert xtc met 4-fa? Je weet dat dit extra schadelijk is?
Voor zowel: je hart en bloedvaten, je lichaamstemperatuur (hoe warmer hoe meer schade, je receptoren krijgen het zwaar te verduren. Om nog maar te zwijgen over je serotonine en dopamine spiegels.

Op een afterparty deed Ik eerder vaak keta en blowen. Maar tegenwoordig houd ik het bij lekkere wiet. En wellicht nog een lekker speciaalbiertje.
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik combineer XTC alleen met g. 4-FA heb ik nog nooit met iets anders gecombineerd. Keta en blowen is wat mij betreft geen goede combo, wordt nog al eens misselijk van de 'keta-copters' en de 'snelweg' waarin je daarna (kunt) belanden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neocortex zei:
Ik combineer XTC alleen met g. 4-FA heb ik nog nooit met iets anders gecombineerd. Keta en blowen is wat mij betreft geen goede combo, wordt nog al eens misselijk van de 'keta-copters' en de 'snelweg' waarin je daarna (kunt) belanden.
Klik om te vergroten...
Ah ok, dan heb ik het verkeerd gelezen. Ja, kan me voorstellen als je niet vaak blowt dat het dan wel intens wordt. Maar ik ben wel klaar met keta, al zo'n 2 jaar niet meer gebruikt, vond er weinig meer aan.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neocortex zei:
Keta en blowen is wat mij betreft geen goede combo,
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens vind keta het leukst vanaf nuchtere stand met normalen doseringen.
Keta is ook de enige drugs waar ik een afkeer van roken krijg.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik blow altijd bij mn disso's, voor mij werkt dat juist wel.

Heb nog nooit 4FA gedaan, maar ik heb er wel een capsule van in mijn stash waar ik niet bij kan lol
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#7
4FA meerdere malen gedaan, prefereer ik boven MDMA omdat ik meer scherp blijf en meer als sticker fungeer in een thuissetting. Kan het beter sturen dan M want als ik die gebruik ben ik toch meer in mijn eigen wereldje en er wat meer vanaf..
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iets minder cryptisch verwoord en na een nachtje slapen kom ik eigenlijk maar op één motto: MDMA is voor de muziek en 4-FA is net als cocaïne voor KANKERGEILE anale seks! :grimacing::tonguewink:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neocortex zei:
Zijn er hier mensen die ook zo denken, of wellicht anders?
Klik om te vergroten...
4-FA is wel aangenaam in goed gezelschap inderdaad.
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo kan je het ook verwoorden; is wat mij betreft wel het understatement van de dag! :boxright3::peace2:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neocortex zei:
Zo kan je het ook verwoorden; is wat mij betreft wel het understatement van de dag! :boxright3::peace2:
Klik om te vergroten...
2-3 gram Phenibut plus een gematigde dosering psychedelica kan naar mijn ervaring ook leuk zijn voor dit doeleinde.
Maar dat werkt natuurlijk net een beetje anders dan 4-FA.
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jmths zei:
2-3 gram Phenibut plus een gematigde dosering psychedelica kan naar mijn ervaring ook leuk zijn voor dit doeleinde.
Maar dat werkt natuurlijk net een beetje anders dan 4-FA.
Klik om te vergroten...

Ik heb al veel verschillende soorten drugs gebruikt zoals te lezen is in dit topic. Van Phenibut heb ik echter nog nooit gehoord. Ben je nog nuchter? :frowning:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neocortex zei:
Ben je nog nuchter? :frowning:
Klik om te vergroten...
Op dit specifieke moment ben ik zo goed als nuchter, ik ga voor 0:00 wel een prima uiltje kunnen knappen in ieder geval.

Ik zal het topic eens even doornemen. Vond je je 2C-E ervaring wat?
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan je zo goed als ook specificeren? Ik hoop dat je kan slapen ondanks dat je middelen hebt gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."