#1
Ik wil morgen snachts 2cb nemen (dus de nacht van zaterdag op zondag) maar ik weet niet zo goed welke dosis ik ga nemen. Ik zit te twijfelen tussen 1.5 en 2 pillen van ongeveer 12-14mg. Tot nu toe heb ik tijdens m'n trips altijd wiet gerookt en ik heb het ook een keer gecombineerd met alcohol en mdma (verschillende dagen).1 pil + wiet tijdens de comeup en piek was heel visueel en licht trippen. Deze keer ga ik het met niks combineren en doe ik het alleen in plaats van met vrienden. Ik wil iets heftiger trippen dan de andere keren. Is het dan beter om 1.5 te nemen of 2?