Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb dosering zonder wiet advies?

2cb dosering zonder wiet advies?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil morgen snachts 2cb nemen (dus de nacht van zaterdag op zondag) maar ik weet niet zo goed welke dosis ik ga nemen. Ik zit te twijfelen tussen 1.5 en 2 pillen van ongeveer 12-14mg. Tot nu toe heb ik tijdens m'n trips altijd wiet gerookt en ik heb het ook een keer gecombineerd met alcohol en mdma (verschillende dagen).1 pil + wiet tijdens de comeup en piek was heel visueel en licht trippen. Deze keer ga ik het met niks combineren en doe ik het alleen in plaats van met vrienden. Ik wil iets heftiger trippen dan de andere keren. Is het dan beter om 1.5 te nemen of 2?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je alleen bent, ga je al sowieso heftiger trippen met dezelfde dosis, daar moet je wel rekening mee houden. Ik heb ook eens alleen getript met 2 pillen van ~15mg en het resultaat herinner ik me dat je gelezen hebt toen ik mijn trip report postte, dus je bent gewaarschuwd :wink:
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cerberus zei:
Als je alleen bent, ga je al sowieso heftiger trippen met dezelfde dosis, daar moet je wel rekening mee houden. Ik heb ook eens alleen getript met 2 pillen van ~15mg en het resultaat herinner ik me dat je gelezen hebt toen ik mijn trip report postte, dus je bent gewaarschuwd :wink:
Klik om te vergroten...
Thanks voor je reactie :) Dan ga ik er toch maar 1.5 nemen. Ik heb bij elkaar 6 pillen dus als het underwhelming is kan ik de volgende keer meer nemen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
lise zei:
dus als het underwhelming is kan ik de volgende keer meer nemen.
Klik om te vergroten...

Prima plan. Bijnemen heeft na een tijdje geen nut met 2cb. Het verlengt je trip wel maar versterkt het niet. 2cb is echt leuk! Veel plezier vanavond!
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Prima plan. Bijnemen heeft na een tijdje geen nut met 2cb. Het verlengt je trip wel maar versterkt het niet. 2cb is echt leuk! Veel plezier vanavond!
Klik om te vergroten...
Dankje! :)
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#6
En en en en?? 😇
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pollewop zei:
En en en en?? 😇
Klik om te vergroten...
Er kwam de laatste 2 dagen iets tussen dus ik heb het uitgesteld naar vanavond. Morgen kom ik hier op terug :tongueout:
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Woww ik had het vannacht gebruikt en het was echt super leuk 😍 alleen trippen is minstens even leuk als samen met anderen. Ik had wel een veel ergere bodyload dus ik ben wel blij dat ik 1.5 nam en niet 2. 2 zou mijn lichaam niet leuk vinden denk ik haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."