#1
Ik heb geen idee hoe ik een topic moet openen, kan iemand mij dat uitleggen?
Klassieke candyflip is eerst de LSD en dan na 4 uur de MDMA.
MDMA of 6-APB is persoonlijk, ik vond persoonlijk MDMA leuker, ik vond 6-APB een beetje een slap aftreksel van MDMA wat ook te merken was tijdens het candyflippen, maar daar zijn de meningen sterk over verdeeld. 6-APB is wel wat stabieler qua effect dus wat dat betreft wel geschikt.
Verder hangt het succes van je flip ook van de dosering af, ik zelf doe liever de LSD wat hoger en de serotoninesluper wat lager dan gebruikelijk zodat die laatste niet overheerst maar je op een gegeven moment een perfecte synergie krijgt.
Ik vond het beter dan met MDMA. Ik begon met de 6-APB op 150mg en na zo'n uur 100ug 1p-lsd.
Nope. Alles liep smooth in elkaar over. Tegen het einde van het feestje was de energie wel weg tho.Zat je toen niet met de come down van 6APB in je LSD trip? Hoe was dit? Had je veel gevolgen ervan?
Kom je dan qua timing wel goed uit? Aangezien 6-APB 7 tot 10 uur duurt. Heb je dan aan het einde van je trip niet nog een staartje van de 6-APB zodat je niet meer tript maar ook nog niet kunt slapen?Ik had vorig jaar een klassieke candyflip met 200ug 1p-lsd en na 4 uur 180mg 6apb, dat was goed om te doen.
Ligt ook even aan je gewicht wat betreft je MDMA dosering, maar lijkt mij in principe een nette dosering.Oké, heb je nog tips wat betreft dosering, zat zelf te denken aan 200 Ug LSD (normaal neem ik 300 of hoger) en 100 mg mdma, denk dat ik trouwens voor de klassieke variant van de flip ga en 4 uur wacht
Als je op de homepage bent dan staat er bovenaan een oranje knop met 'plaats onderwerp'Ik heb geen idee hoe ik een topic moet openen, kan iemand mij dat uitleggen?
We hebben toen helemaal niet geslapen. 18.00 uur de 1P en 22.00 de 6 apb. Volgens mij begonnen we rond 03.00 aan de disso's.Kom je dan qua timing wel goed uit? Aangezien 6-APB 7 tot 10 uur duurt. Heb je dan aan het einde van je trip niet nog een staartje van de 6-APB zodat je niet meer tript maar ook nog niet kunt slapen?
Ah op die manierVolgens mij begonnen we rond 03.00 aan de disso's.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."