#1
Kijk ik vroeg mij nou af of dit goedje er wel nog is want naar mijn mening komen mensen altijd maar nog af met slappe afmengsels zoals 3mmc en noem maar op
Legendarisch... dat wekt m'n interesse, lol. Die cravings, ook bij inname oraal?Het is aanwezig maar er is nog veel meer 3-MMC of rare mengsels te krijgen.
Ik heb onlangs nog een beetje gekregen van iemand en het was weer echt als vanouds de rush. Wat dat betreft zit er best wel een groot verschil tussen 3- en 4-MMC. 3-MMC is best een degelijke stimulant. Maar 4-MMC is eerder legendarisch. Alleen de cravings zijn echt vervelend. Als je hebt dan kun je er bijna niet meer stoppen. Daarom zijn er ook zo weinig stashes van 4-MMC.
Ja, ik heb het nooit gesnoven.Legendarisch... dat wekt m'n interesse, lol. Die cravings, ook bij inname oraal?
Ja ik begrijp je volkomen laat weten als et echt 4mmc zou zijn ben wel benieuwd al zeker 8 jaar op zoek 😂Er is een darknet vendor waar ik mijn zinnen opgezet heb. Hij levert ook 2C-B poeder wat al vrij schaars is dus dat is een goed teken. Daarnaast verkoopt hij 3-MMC goedkoop en 4-MMC voor een redelijk dure prijs. Wellicht dat ik ooit een sampeltje haal en het langs het testcentrum breng. Maar als dat niet werkt dan staak ik mijn zoektocht.
Ja eerlijk gezegt vind ik 3mmc echt onpotente rommel ook van de puurste graad 4mmc is idd tot daarintegen legendary persoonlijk heb ik niet echt last van cravings ik heb door de jaren heen me daar boven gezetHet is aanwezig maar er is nog veel meer 3-MMC of rare mengsels te krijgen.
Ik heb onlangs nog een beetje gekregen van iemand en het was weer echt als vanouds de rush. Wat dat betreft zit er best wel een groot verschil tussen 3- en 4-MMC. 3-MMC is best een degelijke stimulant. Maar 4-MMC is eerder legendarisch. Alleen de cravings zijn echt vervelend. Als je hebt dan kun je er bijna niet meer stoppen. Daarom zijn er ook zo weinig stashes van 4-MMC.
Denken dat jij daarboven staat is echt zelfoverschatting. Succes als je met coke en speed IV gaat experimenteren.Ja eerlijk gezegt vind ik 3mmc echt onpotente rommel ook van de puurste graad 4mmc is idd tot daarintegen legendary persoonlijk heb ik niet echt last van cravings ik heb door de jaren heen me daar boven gezet
heb ik al gedaan en heb geen drang ernaar achteraf vroeger welDenken dat jij daarboven staat is echt zelfoverschatting. Succes als je met coke en speed IV gaat experimenteren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."