Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEchte mephedrone in 2020

Echte mephedrone in 2020

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KietaaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk ik vroeg mij nou af of dit goedje er wel nog is want naar mijn mening komen mensen altijd maar nog af met slappe afmengsels zoals 3mmc en noem maar op
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
In Rusland wel. Zoek maar eens op Reddit.
K
KietaaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks ja dacht ik ook aan gezien er veel russishe en indishe artikels er over opduiken
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er is een darknet vendor waar ik mijn zinnen opgezet heb. Hij levert ook 2C-B poeder wat al vrij schaars is dus dat is een goed teken. Daarnaast verkoopt hij 3-MMC goedkoop en 4-MMC voor een redelijk dure prijs. Wellicht dat ik ooit een sampeltje haal en het langs het testcentrum breng. Maar als dat niet werkt dan staak ik mijn zoektocht.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is aanwezig maar er is nog veel meer 3-MMC of rare mengsels te krijgen.
Ik heb onlangs nog een beetje gekregen van iemand en het was weer echt als vanouds de rush. Wat dat betreft zit er best wel een groot verschil tussen 3- en 4-MMC. 3-MMC is best een degelijke stimulant. Maar 4-MMC is eerder legendarisch. Alleen de cravings zijn echt vervelend. Als je hebt dan kun je er bijna niet meer stoppen. Daarom zijn er ook zo weinig stashes van 4-MMC.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Het is aanwezig maar er is nog veel meer 3-MMC of rare mengsels te krijgen.
Ik heb onlangs nog een beetje gekregen van iemand en het was weer echt als vanouds de rush. Wat dat betreft zit er best wel een groot verschil tussen 3- en 4-MMC. 3-MMC is best een degelijke stimulant. Maar 4-MMC is eerder legendarisch. Alleen de cravings zijn echt vervelend. Als je hebt dan kun je er bijna niet meer stoppen. Daarom zijn er ook zo weinig stashes van 4-MMC.
Klik om te vergroten...
Legendarisch... dat wekt m'n interesse, lol. Die cravings, ook bij inname oraal?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psilocyloner zei:
Legendarisch... dat wekt m'n interesse, lol. Die cravings, ook bij inname oraal?
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb het nooit gesnoven.
K
KietaaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Buu zei:
Er is een darknet vendor waar ik mijn zinnen opgezet heb. Hij levert ook 2C-B poeder wat al vrij schaars is dus dat is een goed teken. Daarnaast verkoopt hij 3-MMC goedkoop en 4-MMC voor een redelijk dure prijs. Wellicht dat ik ooit een sampeltje haal en het langs het testcentrum breng. Maar als dat niet werkt dan staak ik mijn zoektocht.
Klik om te vergroten...
Ja ik begrijp je volkomen laat weten als et echt 4mmc zou zijn ben wel benieuwd al zeker 8 jaar op zoek 😂
K
KietaaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Het is aanwezig maar er is nog veel meer 3-MMC of rare mengsels te krijgen.
Ik heb onlangs nog een beetje gekregen van iemand en het was weer echt als vanouds de rush. Wat dat betreft zit er best wel een groot verschil tussen 3- en 4-MMC. 3-MMC is best een degelijke stimulant. Maar 4-MMC is eerder legendarisch. Alleen de cravings zijn echt vervelend. Als je hebt dan kun je er bijna niet meer stoppen. Daarom zijn er ook zo weinig stashes van 4-MMC.
Klik om te vergroten...
Ja eerlijk gezegt vind ik 3mmc echt onpotente rommel ook van de puurste graad 4mmc is idd tot daarintegen legendary persoonlijk heb ik niet echt last van cravings ik heb door de jaren heen me daar boven gezet
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kietaa zei:
Ja eerlijk gezegt vind ik 3mmc echt onpotente rommel ook van de puurste graad 4mmc is idd tot daarintegen legendary persoonlijk heb ik niet echt last van cravings ik heb door de jaren heen me daar boven gezet
Klik om te vergroten...
Denken dat jij daarboven staat is echt zelfoverschatting. Succes als je met coke en speed IV gaat experimenteren.
K
KietaaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Denken dat jij daarboven staat is echt zelfoverschatting. Succes als je met coke en speed IV gaat experimenteren.
Klik om te vergroten...
heb ik al gedaan en heb geen drang ernaar achteraf vroeger wel
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
4mmc is te goed lol.
Er zijn weinig drugs die ik niet doe ivm met de verslavings potentie maar 4mmc staat daar nu op.

Ik kan hier compleet geen controle op uitoefenen en iedere poging die ik heb gedaan heeft gefaald.
Laatste keer 1 week later 2g weg shine and repeat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."