Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-meO-PCP neusspray.

3-meO-PCP neusspray.

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb net men spray flesje getest en dat kwam uit op 110mg per spray
Ik ben leek in neusspays maken en word nier wjjzer van reddit of df.
Wil iemand me helpen.
Dus men spray sprayed 110mg wateŕ per spray.
En Ik Wil een testspray make met 10ml 50/50 gedisteleerdwater/ethanol 99.6 puur
Hoeveel 3-meO-PCP heb ik nodig om rond de 1mg per spray te komen ?
Of een uitleg hoe ik dit bereken3, liefst in mensentaal , reddit vond ik waardeloos e google kom ik op justitie sites of vendors uit...
@Jmths @8️⃣6️⃣ mss @Stonologie .
Men wiskunde is echt slecht op deze moment.
Hulp word zeer zeker geapprecieerd :grin:
G
Gebruiker 0012685732Lid
volgens mij kloppen je start waardes niet.. 110mg water lijkt me 110 ml water
dus er gaat wss 10 cl vocht in je flesje.. niet ml toch?
dat delen door 110 ml
en dan zoveel mg 3-meo erin.
afgerond is dat 90mg
maar mss kan iemand anders dat bevestigen voordat je je perongeluk naar een andere wereld sprayt!
8
8️⃣6️⃣Lid
disso's zijn niet zo stabiel in vloeistof als ik me niet vergis, dus je spray zal niet zo lang werken, een paar dagen tot paar weken of zo @Jmths?

Maar goed, je hoeft niet eens te weten hoeveel inhoud je spray heeft of hoe veel vloeistof je per spray sprayt.