#1
Hadk zelfs niet gezien , zo vluchtig over gelezen.Prijzen noemen mag niet toch?
Was enkel bezig met de verzendtijd
Hadk zelfs niet gezien , zo vluchtig over gelezen.Prijzen noemen mag niet toch?
Alles duurt langer door corona, zelf onze locale bpost duurt een pakket minimum 1 dag extra (standaard...)
Jup idd , zeker als je iets van bol besteld ofzo.
Damn , die moet ik testen bij men volgende rc bestelling!Al 2 x de truc gevonden. De niet legale spulletjes bestellen die normaal 3 - 5 dagen onderweg zijn plus een bestelling bij bol dezelfde dag die 1-2 dagen onderweg is. Als beiden uit NL komen lijkt het wel of ze die samen nemen. Bol werkt met contracten, post NL moet sws tijdig leveren dan dus denk alles op hetzelfde adres nemen ze erbij.
Als ze niet in het sorteer center zijn (je bestellingen) kan je ook geen actieve t&t hebben.Ah srry voor het benoemen van de prijs. Maar uhm zitten jullie bestellingen van PostNL dan wel al in het sorteer prosces? want die van mij dus niet, sinds 5 mei niet, srry mn datum had ik verkeerd geloof ik.
Scheelt enorm per vendor.Wow, nice dan heb ik misschien over een week of 2 in één keer BAM een vergeten bestelling in de bus xD
Ik heb trouwens ook bij een andere vendor al een bestelling gedaan omdat ik dacht dat ik genaaid was, die T&T zegt wel dat het in het sorteer procses zit, en dat het morgen komt.. hoop het, ben benieuwd naar de Flunitrazolam![]()
Zeg eerst even waarom je denkt ze nep te zijn ?Ze bijn bijna aan gemokenen, ze zijn ALLEBEIDE.. NEP zoals gewoonlijk voor mij. Wat heb ik gedaan om een stuk of 26 verschillende vendors getest te hebben en geen één ECHTE Benzo blotters of pilletje te verkrijgen hebben(
Ik heb maar 2F-Ketamine besteled, dat is waarchijnlijk wel echt NET als die 3-mmc TROEP (voor mij troep) wel vrolijk te verkrijgen is..
DIe flunitrazolam en Clonazolam pellets doen alweer NIKS
Hopen dat de 2F-Ketamine in lichte doseringen mij in dromeland kan bregen zonder gek te woren van een trip ofzo. (o en ik heb perongelijk een 3-mmc pellet van 180mg er bij gekocht, zullen we zien of die het wel doet.. ach tuurlijk wel joh het is 3-mmc.
Waarom willen mensen zoooooo graag dat met absoluut NIET aan echte RC Benzo's komen? Lijkt me handig te pas komen in het geval dat iemand een hele slechte trip heeft? Is het zo duur? wat is er aan de had?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."