Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrack&Trace Delivery moment still unknown

Track&Trace Delivery moment still unknown

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Prijzen noemen mag niet toch?
Klik om te vergroten...
Hadk zelfs niet gezien , zo vluchtig over gelezen.
Was enkel bezig met de verzendtijd :grin:.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Alles duurt langer door corona, zelf onze locale bpost duurt een pakket minimum 1 dag extra (standaard...)
Klik om te vergroten...

Post NL gaat soms sneller dan ons Bpost 🤣.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jup idd , zeker als je iets van bol besteld ofzo.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Jup idd , zeker als je iets van bol besteld ofzo.
Klik om te vergroten...

Al 2 x de truc gevonden. De niet legale spulletjes bestellen die normaal 3 - 5 dagen onderweg zijn plus een bestelling bij bol dezelfde dag die 1-2 dagen onderweg is. Als beiden uit NL komen lijkt het wel of ze die samen nemen. Bol werkt met contracten, post NL moet sws tijdig leveren dan dus denk alles op hetzelfde adres nemen ze erbij.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
🐺PsyTekz zei:
Al 2 x de truc gevonden. De niet legale spulletjes bestellen die normaal 3 - 5 dagen onderweg zijn plus een bestelling bij bol dezelfde dag die 1-2 dagen onderweg is. Als beiden uit NL komen lijkt het wel of ze die samen nemen. Bol werkt met contracten, post NL moet sws tijdig leveren dan dus denk alles op hetzelfde adres nemen ze erbij.
Klik om te vergroten...
Damn , die moet ik testen bij men volgende rc bestelling!
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah srry voor het benoemen van de prijs. Maar uhm zitten jullie bestellingen van PostNL dan wel al in het sorteer prosces? want die van mij dus niet (wel 7 mei besteld, ben een beetje in de war)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Practuna zei:
Ah srry voor het benoemen van de prijs. Maar uhm zitten jullie bestellingen van PostNL dan wel al in het sorteer prosces? want die van mij dus niet, sinds 5 mei niet, srry mn datum had ik verkeerd geloof ik.
Klik om te vergroten...
Als ze niet in het sorteer center zijn (je bestellingen) kan je ook geen actieve t&t hebben.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah ok, dan komt het goed :grinning:
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wow, nice dan heb ik misschien over een week of 2 in één keer BAM een vergeten bestelling in de bus xD
Ik heb trouwens ook bij een andere vendor al een bestelling gedaan omdat ik dacht dat ik genaaid was, die T&T zegt wel dat het in het sorteer procses zit, en dat het morgen komt.. hoop het, ben benieuwd naar de Flunitrazolam :grin:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Practuna zei:
Wow, nice dan heb ik misschien over een week of 2 in één keer BAM een vergeten bestelling in de bus xD
Ik heb trouwens ook bij een andere vendor al een bestelling gedaan omdat ik dacht dat ik genaaid was, die T&T zegt wel dat het in het sorteer procses zit, en dat het morgen komt.. hoop het, ben benieuwd naar de Flunitrazolam :grin:
Klik om te vergroten...
Scheelt enorm per vendor.
Heb 8 mei besteld en zat vandaag netjes in de bus.
Bij een andere vendor duurt het altijd minimum 5 dagen..
Eerst al 2 voor men overschrijving, den nog 2 voor verzending en nog eens 2 voor levering.
Maar het komt wel aan..
Heb zowat 2 standaard vendors.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien werkt het niet omdat je een tolerantie hebt.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn twee verschillende bestellingen van verschillende vendors zijn aan gekomen, ze zijn ALLEBEIDE.. NEP zoals gewoonlijk voor mij. Wat heb ik gedaan om een stuk of 26 verschillende vendors getest te hebben en geen één ECHTE Benzo blotters of pilletje te verkrijgen hebben :(

(Ik heb maar 2F-Ketamine besteled, dat is waarchijnlijk wel echt NET als die 3-mmc TROEP (voor mij troep) die wel vrolijk te verkrijgen is.. hoop ik :confused:

DIe flunitrazolam en Clonazolam pellets doen alweer NIKS :(
Hopen dat de 2F-Ketamine in lichte doseringen mij in dromeland kan bregen zonder gek te worden van een trip ofzo. (o en ik heb perongelijk een 3-mmc pellet van 180mg er bij gekocht, zullen we zien of die het wel doet.. ach tuurlijk wel joh het is 3-mmc.

Waarom willen mensen zoooooo graag dat men absoluut NIET aan echte RC Benzo's komen? Lijkt me handig te pas komen in het geval dat iemand een hele GESCHIFTE SLECHTE PSHCHOTIC-SCHIZOFRENIC-MANAIC.. aanvalletje krijgt van een trip :)? Is het zo duur? wat is er aan de hand?
Zo'n ECHTE benzo zou goed van pas komen voor bad tript, lekker lullig als ze merken dat het nep is, helaas pindakaas :confused:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Practuna zei:
Ze bijn bijna aan gemokenen, ze zijn ALLEBEIDE.. NEP zoals gewoonlijk voor mij. Wat heb ik gedaan om een stuk of 26 verschillende vendors getest te hebben en geen één ECHTE Benzo blotters of pilletje te verkrijgen hebben :((
Ik heb maar 2F-Ketamine besteled, dat is waarchijnlijk wel echt NET als die 3-mmc TROEP (voor mij troep) wel vrolijk te verkrijgen is..

DIe flunitrazolam en Clonazolam pellets doen alweer NIKS :(
Hopen dat de 2F-Ketamine in lichte doseringen mij in dromeland kan bregen zonder gek te woren van een trip ofzo. (o en ik heb perongelijk een 3-mmc pellet van 180mg er bij gekocht, zullen we zien of die het wel doet.. ach tuurlijk wel joh het is 3-mmc.
Waarom willen mensen zoooooo graag dat met absoluut NIET aan echte RC Benzo's komen? Lijkt me handig te pas komen in het geval dat iemand een hele slechte trip heeft? Is het zo duur? wat is er aan de had?
Klik om te vergroten...
Zeg eerst even waarom je denkt ze nep te zijn ?
Ik zie nergens dat je ze getest of genomen hebt ? Dus waarom de uitspraak ?
Wat het je besteld en welke hoeveelheid ?
Zal je proberen helpen een beeld te scheppen van wat je threshold zou zijn.

Edit.
+ een korte geschiedenis van je tolerantie.
Ken een persoon die 1mg flualpra achteroverslaat en zegt nix te voelen , maar zegt er niet bij dat hij dagenlijks 50mg valium neemt en 24mg bromazolam (Ja mezelf in de beginfase van men rc gebruik...)
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik slik 3x10mg Diazepam verscpreid over de dag tegen zware sociale angst.
Ik heb bij de ENORM veel vendors benzo poedertjes, blots and pellets besteled. dit keer van 2 verschillende vendors, 150x 0.5mg CLonazolam pellets en bij de ander 50x 0.125ug Flunitrazolam pellets. bijde hebben geen effect, 0 effect ze doen niks. ik word echt helemaal gek, veel mensen zeggen dat ze een mooie vendor hebben gevonden waar alles tip top in orde is met die benzo poedertjes en pilletjes en blotters, ik word er echt ziek van, ik zoek me helemal te pleures voor alleen maar ECHTE RC benzos en NIEMAND mag zeggen waar ik niet bedonderd kan worden.. terweil ik echt al 2 jaar lang an het zoeken ben en geld aan ghet uitgeven ben aan lettelijk''NIKS' of '3-mmc' wat ik niet meer weer wil aanraken in mijn hele leven.

Niemand mag mij een legitieme vendor geven, ik heb er 2 JAAR lang voor gezocht, mischien wel langer :confused: :( :(
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Had ik laatst ook, komt door Corona en drukte bij de bezorgtdienst. Duurde 3 weken langer, terwijl het normaal ALTIJD binnen 3 dagen in mijn brievenbus zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."