Ik ben nergens zo volkomen fucked up van geweest, als deze rc.
Goeiendag.
Daarna een partij manisch geweest...
Nee. Te heavy voor mij.
Goeiendag.
Daarna een partij manisch geweest...
Nee. Te heavy voor mij.
Oeps, sorry dit gaat over O-PCE.Dit is mijn ervaring nassaal:
Very high potency (great for people with a huge K tolerance like me), easy to hole on, doesn't burn in the nose like MXPr, cheap, long duration, makes you motivated for doing chores, high anti-depressant properties, and really really visual 💚
But please watch out, the holes tend to be alot darker and more psychotic and ruthless and have a longer duration than K-holes. It's very energy consuming.
Handig om rekening mee te houden dat het zeker iets manisch heeft zoals de 3-MeO reeks. Je hele gedachtengang en kijk op dingen kan compleet veranderen. Dat kan positief maar ook gevaarlijk zijn als je daarin doorslaat (manisch, verwikkeld raken complottheorieen, verwarring, raar gedrag in sociale situaties, denken dat je een uitverkorenen bent, dat soort ongein). Daarom doe ik het liever alleen, en zorg ik dat social media en whatsapp uitstaat. Het heeft niet dat veilige vergevingsgezinde "vangnet" wat keta heeft en houdt geen rekening met hoe je er mentaal voor staat.
Vond het al opmerkelijk dat je kon holen op 3-MeO-xxx. Die lenen zich vaak niet voor holes.Oeps, sorry dit gaat over O-PCE.
Eens, eerst rustig kennismaken met de drug zonder te combinerenkzou er zeker niet bij blowen de eerste keer.. maakt voor een hele andere en heftigere ervaring ( bij mij )
Jij hebt het over pcp , maar de vraag gaat over pce.Het komt op met een lekkere golf euphorie, daarna gaat mijn hoofd over in een soort buzz en krijg ik ontzettend veel creativiteit.
Het gevoel om alles voor elkaar te willen krijgen. Dit gevoel Kan fijn zijn maar ook naar als je jezelf niet mee laat gaan met de flow.
Hier mij ervaringen omschreven in bepaalde doseringen : https://drugsforum.nl/threads/mijn-ervaring-met-3-meo-pcp.66621/
Jij hebt het over pcp , maar de vraag gaat over pce.
Imo is 3-meO-PCE iets lichter dan 3-meO-PCP
Een dosis van 10mg zal een perfecte start zijn , maar na een uurtje of 2 3 zal je nog wat willen bij nemen.
Ga dan voor een 6 a 8mg redose.
Ik vind de redose bij de 3-meO-***'s altijd lekkerder dan de eerste space.
Edit.
Ooo en een lekker jointje erbij![]()
Zat standaard vanaf het eerste lijntje erbij , vind het wel iets hebben dat manisch euforisch, dan een lekkere psytrance op en loslaten.kzou er zeker niet bij blowen de eerste keer.. maakt voor een hele andere en heftigere ervaring ( bij mij )
Zat standaard vanaf het eerste lijntje erbij , vind het wel iets hebben dat manisch euforisch, dan een lekkere psytrance op en loslaten.
Lekker.
Je moet je wel echt los kunnen laten gaan...
Maar komt nooit men neus nog in ☺
Heb men post aangepast , mocht wat meer context rond.ja.. was meer m'n advies voor Chr0nic
Mee eens, ik blow graag, ook bij psychedelica wat door velen als onprettig wordt ervaren. Echter blowen bij 3-MeO-PCP vind ik absoluut niet prettig.kzou er zeker niet bij blowen de eerste keer.. maakt voor een hele andere en heftigere ervaring ( bij mij )
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."