Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD Positief of niet?

1P-LSD Positief of niet?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik heb net wat zegels besteld, maar nog nooit geprobeerd. Ik heb wel wat ervaring met tryptamines en vind het best leuk en interessant. Voor een ervaren tripper, is dit leuk om te doen of niet? Kan ik sterke visuals verwachten? Mijn plan is om een dag het bos in te gaan, naast het strand. Goed idee?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
1p-lsd is in effect en dosering vrij identiek aan lsd, ik heb tot dusverre nog geen verschil gemerkt. Als je al flink wat trip ervaring hebt raad ik 150/200 mcg aan voor een stevige trip. Ik vind het persoonlijk een stuk mentaler dan psylocibine en vooral minder stoning.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterke visuals heb je meer kans op vanaf 150 ug ja. Daaronder is dat niet altijd sterk aanwezig.

Geen ervaring met reguliere LSD neem ik aan? Bedenk je wel dat LSD 2 keer zo lang duurt als een psilo trip en dat LSD vrij stimulerend is ten opzichte van psilo. Hou daar rekening mee als je 's nachts nog wilt kunnen slapen, door erg vroeg op de dag te beginnen. Het is wel erg aan te raden geen nacht over te slaan want je bent best wel op na zo'n lange LSD trip.

Erop uitgaan is LSD zeer geschikt voor, door de stimulerende werking. Naar het bos gaan kan prima, maar hangt ook wat van je dosering af en hoe jij erop reageert.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Sterke visuals heb je meer kans op vanaf 150 ug ja. Daaronder is dat niet altijd sterk aanwezig.

Geen ervaring met reguliere LSD neem ik aan? Bedenk je wel dat LSD 2 keer zo lang duurt als een psilo trip en dat LSD vrij stimulerend is ten opzichte van psilo. Hou daar rekening mee als je 's nachts nog wilt kunnen slapen, door erg vroeg op de dag te beginnen. Het is wel erg aan te raden geen nacht over te slaan want je bent best wel op na zo'n lange LSD trip.

Erop uitgaan is LSD zeer geschikt voor, door de stimulerende werking. Naar het bos gaan kan prima, maar hangt ook wat van je dosering af en hoe jij erop reageert.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je uitleg. Ja over wat ik er over heb gelezen denk ik dat ik begin met 150 a 200ug. Ik heb 25 jaar geleden een half A-4tje in bezit gehad van LSD-25. Een zeer aangename tijd mee gehad. Veel gevoelens, emoties en visuals gehad, holy sh*t! Ik heb gehoord dat dit er het meest van in de buurt komt. Idd, toendertijd stond ik behoorlijk "strak". Grote zwarte pupillen en veel energie. Mijn trips duurde ongeveer een uur of 10-16. Ik ga hier denk ik wel van genieten😊. Lekker naar het bos/strand. Plan is om rond een uur of 06.00 in de ochtend te nemen en zonsopgang mee te makenā˜ŗļø.

Groet!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
BBKING zei:
Bedankt voor je uitleg. Ja over wat ik er over heb gelezen denk ik dat ik begin met 150 a 200ug. Ik heb 25 jaar geleden een half A-4tje in bezit gehad van LSD-25. Een zeer aangename tijd mee gehad. Veel gevoelens, emoties en visuals gehad, holy sh*t! Ik heb gehoord dat dit er het meest van in de buurt komt. Idd, toendertijd stond ik behoorlijk "strak". Grote zwarte pupillen en veel energie. Mijn trips duurde ongeveer een uur of 10-16. Ik ga hier denk ik wel van genieten😊. Lekker naar het bos/strand. Plan is om rond een uur of 06.00 in de ochtend te nemen en zonsopgang mee te makenā˜ŗļø.

Groet!
Klik om te vergroten...
Half A4tje :openmouth:

Wat je moet weten (als je het nog niet wist), is dat 1P-LSD eigenlijk LSD-25 is. Tenminste, 1P-LSD is een pro-drug voor LSD-25, wat betekent dat wanneer je het inneemt de 1P in je lichaam omgezet wordt naar LSD-25. Je kunt het dus eigenlijk praktisch als hetzelfde beschouwen, ook met werkingsduur en al.

Heel veel plezier!
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Half A4tje :openmouth:

Wat je moet weten (als je het nog niet wist), is dat 1P-LSD eigenlijk LSD-25 is. Tenminste, 1P-LSD is een pro-drug voor LSD-25, wat betekent dat wanneer je het inneemt de 1P in je lichaam omgezet wordt naar LSD-25. Je kunt het dus eigenlijk praktisch als hetzelfde beschouwen, ook met werkingsduur en al.

Heel veel plezier!
Klik om te vergroten...
Ik heb er nu al zin inšŸ˜…
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 zegels of meer en jeetje.
Visuals zijn dan nog echt cool ook.
Interessant.

2CLALALA kan ow fractals overal ma niks interessant.
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op 1 zegel was ik ja he ok. Beetje raar.
Maar twee zegels was dan zo extreem veel heftiger in effect.
Vindet denk ik coolste tripmiddel datk al gedaan heb.
Paddo's vroeger vaak, 4 Ho helder, 4 Ho vaag, 2Cvanalles, combo's vanalles.
Vondet bvb veel cooler dan LSZ en AL Lad toen dat zo het ding was, dan vond ik enkele 4 Ho's meer fun.

Denk dat het ok is voor bijna alle situaties waar je zou trippen.
Je kan het heel filosofisch en peroonlijk diep sturen als je meer gaat mediteren en graven in je brein enzo ...
Of gewoon fun hebben, yay, beetje Zwijnstijn in de house.

Paddestoelen was ik vaker, en wa nu? Moeilijker te sturen.
LSD ding meer ok let's trip de shit, owmg kijk hoe ik in de spiegel verander niet normaal
Ook vrij bij de grond, gewoon niemand tegen komen die niet spaced en alles is ok.
Want ik heb zo peppullielen, alsof het championship ravemeesters record breaker pillen slikken bezig is, zonder muziek dan en ook zonder dans.

Heb er geen gigantische ervaring mee.
Drie keer gedaan. 1 zegel was te weinig.
Twee zegels was wow.
Nog es een gedaan, maand later, weinig, 2CC bijgedaan om toch iets te trippen.

7 zegels LSZ wel, of paddestoelen en de hele groep zat trapped in loops van wa? Kweetnie? Niks snappen.
Dan is het ook nie super interessant, op een dissociatief weet ik ook zo niks. Of alles kunnen behalve schrijven ...
Dissociatieven kan mij ook minder schelen, dat er iemand intergalactisch waps en trip naar de Ikea halve 80's movie.
Hoe funky fantasy blend met wat echt supersaai moet zijn. Ja iemand is turbo aan het spacen, blend van wtf, enthausiast als kind van 5 in disneyland.
Walk op de maan, evenwicht, als ik nie op pas val ik gewoon zomaar omver. En er was iets ma weet niemeer wat het was ...
Maar doe geen dissociatieven meer. Kijk ma, check mij niet out gaan.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je echt al een A5je (= 1/2 A4) aan ervaring op de klok hebt, is het wellicht vermeldenswaardig dat 1P zo’n 17% zwaarder is. En dat extra gewicht is het deel dat eraf valt op het moment dat het vervalt tot LSD-25 in het lichaam. Dus 117ug 1P is effectief 100ug. Op zo’n dosis niet heel significant maar op de hogere doses best wel dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."