Op 1 zegel was ik ja he ok. Beetje raar.
Maar twee zegels was dan zo extreem veel heftiger in effect.
Vindet denk ik coolste tripmiddel datk al gedaan heb.
Paddo's vroeger vaak, 4 Ho helder, 4 Ho vaag, 2Cvanalles, combo's vanalles.
Vondet bvb veel cooler dan LSZ en AL Lad toen dat zo het ding was, dan vond ik enkele 4 Ho's meer fun.
Denk dat het ok is voor bijna alle situaties waar je zou trippen.
Je kan het heel filosofisch en peroonlijk diep sturen als je meer gaat mediteren en graven in je brein enzo ...
Of gewoon fun hebben, yay, beetje Zwijnstijn in de house.
Paddestoelen was ik vaker, en wa nu? Moeilijker te sturen.
LSD ding meer ok let's trip de shit, owmg kijk hoe ik in de spiegel verander niet normaal
Ook vrij bij de grond, gewoon niemand tegen komen die niet spaced en alles is ok.
Want ik heb zo peppullielen, alsof het championship ravemeesters record breaker pillen slikken bezig is, zonder muziek dan en ook zonder dans.
Heb er geen gigantische ervaring mee.
Drie keer gedaan. 1 zegel was te weinig.
Twee zegels was wow.
Nog es een gedaan, maand later, weinig, 2CC bijgedaan om toch iets te trippen.
7 zegels LSZ wel, of paddestoelen en de hele groep zat trapped in loops van wa? Kweetnie? Niks snappen.
Dan is het ook nie super interessant, op een dissociatief weet ik ook zo niks. Of alles kunnen behalve schrijven ...
Dissociatieven kan mij ook minder schelen, dat er iemand intergalactisch waps en trip naar de Ikea halve 80's movie.
Hoe funky fantasy blend met wat echt supersaai moet zijn. Ja iemand is turbo aan het spacen, blend van wtf, enthausiast als kind van 5 in disneyland.
Walk op de maan, evenwicht, als ik nie op pas val ik gewoon zomaar omver. En er was iets ma weet niemeer wat het was ...
Maar doe geen dissociatieven meer. Kijk ma, check mij niet out gaan.