#1
Ja ik MD met enige regelmaat. Ben er niet echt een beter mens van geworden ofzo maar ik krijg er wel vaak goede ideeen van. Maar ik neem de laatste tijd wel liever wat meer (30 à 45ug) en dan maak ik er gewoon een leuke dag van dat ik probeer met een “subperceptuele dosis” een normale (werk)dag te hebben. Dat doe ik dan niet één keer in 3 dagen maar 1 keer per een á twee weken.De zegels zijn onderweg, het zal even experimenteren worden met de grootte van de knipsels. Daar maak ik me niet zo druk om verder. Ben wel heel erg benieuwd wat het zal doen met m'n gemoedstoestand. Heb jij toevallig ook al eens wat ervaring opgedaan met microdoseren? Onlangs een presentatie op TED erover bekeken, ben wel benieuwd wat voor uitwerking het op mij heeft.