#1
Vanochtend een hoekje 12.5 gebruikt, echter voel ik er niets van.. dit zou dan een goede dosis zijn voor tijdens het werk. Enigsinds voelt het wel als een teleurstelling aangezien je toch op 'iets' hoopt, maar opzich goed om te weten welke dosis geen waarneembaar effect heeft (en subjectief wel iets doet).
Die 250 waar je het over hebt lijkt me ook hardstikke leuk ooit eens te proberen, maar ik zal eerst eens een dosis van 100 proberen aangezien ik geen idee heb wat ik ervan kan verwachten.
Die 250 waar je het over hebt lijkt me ook hardstikke leuk ooit eens te proberen, maar ik zal eerst eens een dosis van 100 proberen aangezien ik geen idee heb wat ik ervan kan verwachten.