Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMicrodosering 1p-LSD vs 1cP-LSD

Microdosering 1p-LSD vs 1cP-LSD

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanochtend een hoekje 12.5 gebruikt, echter voel ik er niets van.. dit zou dan een goede dosis zijn voor tijdens het werk. Enigsinds voelt het wel als een teleurstelling aangezien je toch op 'iets' hoopt, maar opzich goed om te weten welke dosis geen waarneembaar effect heeft (en subjectief wel iets doet).

Die 250 waar je het over hebt lijkt me ook hardstikke leuk ooit eens te proberen, maar ik zal eerst eens een dosis van 100 proberen aangezien ik geen idee heb wat ik ervan kan verwachten.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#2
0t0lerance zei:
Ja, ik heb met een pincet en klein hobbyschaartje de boel netjes opgeknipt, priegelwerkje. Sowieso vond ik de ervaring érg aangenaam, mentaal blijf je helder, wat ik erg fijn vind. Echter maak ik mij wel zorgen over de ban op research chemicals.. ik bezit 10 blotters en zit eraan te denken er een stuk of 50 te bestellen.. goed voor een aantal jaren microdoseren. Volgens mij moet dit wel enige tijd goed blijven met aluminiumfolie en gripzakje.. of is het verstandiger rustig af te wachten en hier geen voorraad van in huis te halen. Ik heb helaas geen vacumeerapparaat om de boel luchtdicht op te slaan..
Klik om te vergroten...
Lysergamides (en tryptamines) maken vziw nog geen deel uit van de ban. Daarnaast moet je je afvragen of je structureel drugsgebruik een aantal jaren vooruit moet plannen. Maar goed het blijft vacuümverpakt volgens mij erg goed (in de vriezer). Het driehoekje dat ik gisteren heb opgegeten zat al bijna een jaar gewoon in een grip zakje in m’n portemonnee en werkte nog prima.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
0t0lerance zei:
Vanochtend een hoekje 12.5 gebruikt, echter voel ik er niets van.. dit zou dan een goede dosis zijn voor tijdens het werk. Enigsinds voelt het wel als een teleurstelling aangezien je toch op 'iets' hoopt, maar opzich goed om te weten welke dosis geen waarneembaar effect heeft (en subjectief wel iets doet).

Die 250 waar je het over hebt lijkt me ook hardstikke leuk ooit eens te proberen, maar ik zal eerst eens een dosis van 100 proberen aangezien ik geen idee heb wat ik ervan kan verwachten.
Klik om te vergroten...
Haha ja zeker doen eerst 100. Ik vond 250 net zo leuk als niet zo leuk. Heb wel een tripreport ervan op de plank liggen maar dat is nog niet echt een goed verhaal om lekker te lezen.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#4
0t0lerance zei:
Ja, echter heb ik geen juiste set & setting (gezin), dat werd onlangs wel weer duidelijk; Samen met een goede vriend 3mmc.. ondanks zorgvuldige voorbereiding en planning kreeg de avond een paar twists waardoor een fijne avond veranderde in een shit-hoe-lul-ik-me-hieruit avond. Maargoed, dat ter zijde, volgende keer ga ik voor de 25. Zijn er vaste dagen waarop je microdoseert? Ik zit eraan te denken het op de woensdag en een dag in het weekend te houden.
Klik om te vergroten...
O wacht had ik niet een poos geleden gesuggereerd dat je misschien eens op een tripweekend moest gaan? Kan nog steeds 😁. Maar ik heb ook een gezin dus ik snap de spagaat wel.

Ik heb wel een poosje het 1 dag, 2 rustdagen, 1 dag ritme gevolgd. Zo komen alle dagen aan bod wat ik zelf wat fijner vind dan vaste dagen. Maar nu heb ik helemaal geen vast ritme meer. Hooguit 1 keer per week, meestal minder.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, echter heb ik geen juiste set & setting (gezin), dat werd onlangs wel weer duidelijk; Samen met een goede vriend 3mmc.. ondanks zorgvuldige voorbereiding en planning kreeg de avond een paar twists waardoor een fijne avond veranderde in een shit-hoe-lul-ik-me-hieruit avond. Maargoed, dat ter zijde, volgende keer ga ik voor de 25. Zijn er vaste dagen waarop je microdoseert? Ik zit eraan te denken het op de woensdag en een dag in het weekend te houden.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fyrckant zei:
O wacht had ik niet een poos geleden gesuggereerd dat je misschien eens op een tripweekend moest gaan? Kan nog steeds 😁. Maar ik heb ook een gezin dus ik snap de spagaat wel.

Ik heb wel een poosje het 1 dag, 2 rustdagen, 1 dag ritme gevolgd. Zo komen alle dagen aan bod wat ik zelf wat fijner vind dan vaste dagen. Maar nu heb ik helemaal geen vast ritme meer. Hooguit 1 keer per week, meestal minder.
Klik om te vergroten...
Ja dat klopt! Uiteraard voorgesteld, maar ontving nul op het rekest. Juist, ik ben mij nog elke dag aan het inlezen over LSD, wat voor een bijzonder goedje het is. De mogelijkheden tegen o.a depressie, alcoholverslaving, angst voor de dood (terminale patienten), rookverslaving.. drugsverslaving. Bijzonder dat iets wat betempeld wordt als illegaal zo veel potentie heeft.. het voorbeeld dat de farmaceutische industrie er geen oren naar heeft omdat het tè goed werkt, te lang en er geen geld aan verdient kan worden spreekt wel boekdelen (om zelfde reden is er diabetes medicatie, medicatie voor hart- vaatziektes ipv voorlichting over de oorzaak hiervan en waarom deze ziektes voedingsgerelateerd zijn). Sowieso erg blij dat dit op mijn pad is gekomen.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag 2 hoekjes geprobeerd, 25.. 1/4 van een zegel, sterkste dosering tot nu toe. Voelde wel oké, muziek iets aangenamer, kon prima functioneren vandaag, geen visuals of mooiere kleuren. Wellicht ervaarde ik met de vorige dosering wat fellere kleuren omdat de zon scheen. Vandaag merkte ik hier er niets van. Wél voelde ik ditmaal op het onspannen gevoel na, het voel van high worden opkomen. Maar daar bleef het ook bij, het voelt alsof er meer komt, maar dat komt er niet. Alsof de racket in de startblokken staat en je op het punt staat op te stijgen, maar er zit te weinig brandstof in. Comedown niet door gehad, ging zo langzaam, momenteel een hele lichte afterglow, subtiel aanwezig.
P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#8

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."