#1
Ik combi al paar dagen 2-fma en 3-fa en heb soms voor aantal uur dat ik exht naar mn scherm kijk als een zatlap sn zo typ ik ook. Zat vandaag zelfs zo erg te spacen say ik na 14 uur moest plassen en dacht huh wrm is mn urine oranje. Dus dronk ff snel 3 lifer water en was opgelost, maar zit helemaal in mn hoofd. Bloeddruk hartslag is allemaal goed, pupillen zijn mega, alleen mijn voeten zweten zo hard .. ( neem ook flualprazolam tussendoor. Normaal zou ik paniek raken van oranje urine uitgedroogd dus. Maar t boeit me allemaal niet, en ben best agressief soms omdt k mn scherm niet kan lezen. ( eet wel sn slaap zon 4 uurtjes ler nacht ) . Zou die 2 gr 3-‘mcc me zo fucked hebben gemaakf of is dif gewoon de 3-fa? Had er met 3-mmc geen last van. Ik zweet ook niet of iets alleen echt mn voeten. Ja en heb was distortions van t slaap tekort maar daar erger ik me niet zo aan. Schud ook veel met mn hoofd alsof k mn ogen recht wil zetten ofzo.
3-fa zit ook op sero dus.. wats aan het handje?
Veel mensen berichten mij maar k kan amped lezen water jullie typen en ik reageer kortaf, kan wel gewoon van veraf zien.
3-fa zit ook op sero dus.. wats aan het handje?
Veel mensen berichten mij maar k kan amped lezen water jullie typen en ik reageer kortaf, kan wel gewoon van veraf zien.