Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDubbel zien van dichtbij ogen rollen als ik het film.

Dubbel zien van dichtbij ogen rollen als ik het film.

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHBismijnietdebaas zei:
Welke sups zal k nemen? Kheb omega 3 c d zinc magnesium ennnnn een boterhammetje ofc

kom net uit detox .. ga nie weer heen heb al fluals op n mn shit boven liggen. Val vanzelf wel om. Kwil gewoon weten wrm ik scheef kijk.
Klik om te vergroten...
Hoogst waarschijnlijk te veel 3mmc , sta je waarschijnlijk gewoon strak. Heb dat ook ooit gehad van de speed, zei er iemand hoezo kijk jij zo verdomd scheel😆 trekt uiteindelijk wel weer weg.

Komt door de spieren die zich aanspannen als ik het goed heb.

OT: magnesium heb je morgen geen of weinig last van je kaken.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke sups zal k nemen? Kheb omega 3 c d zinc magnesium ennnnn een boterhammetje ofc
Buffelaartje zei:
Geniet ze vandaag nog maar doe even rustig aan!

Misschien is professionele hulp een optie? ( als ik met iets zou kampen zou ik het ook niet snel doen) het is overigens gemakkelijker gezegd dan gedaan...maar denk dat het je niet 'veel scheelt' nou ook niet de oplossing is.

Hier laat ik het nu bij is niet mijn bedoeling om je uit je vibe tehalen natuurlijk, gewoon natuurlijke zorg.
Klik om te vergroten...
kom net uit detox .. ga nie weer heen heb al fluals op n mn shit boven liggen. Val vanzelf wel om
Buffelaartje zei:
Hoogst waarschijnlijk te veel 3mmc , sta je waarschijnlijk gewoon strak. Heb dat ook ooit gehad van de speed, zei er iemand hoezo kijk jij zo verdomd scheel😆 trekt uiteindelijk wel weer weg.

Komt door de spieren die zich aanspannen als ik het goed heb.

OT: magnesium heb je morgen geen of weinig last van je kaken.
Klik om te vergroten...
3-mnc is al aantal dagen geleden hoor, ik slik ssri die 3-mmc gaf kmij gwoon een uur crack rush met veel bijwerkingen . Kut spul
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHBismijnietdebaas zei:
Welke sups zal k nemen? Kheb omega 3 c d zinc magnesium ennnnn een boterhammetje ofc

kom net uit detox .. ga nie weer heen heb al fluals op n mn shit boven liggen. Val vanzelf wel om

3-mnc is al aantal dagen geleden hoor, ik slik ssri die 3-mmc gaf kmij gwoon een uur crack rush met veel bijwerkingen . Kut spul
Klik om te vergroten...
Oh sorry niet meegekregen , dan weet ik niet waarom!

Misschien door de overige drugs?
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Buffelaartje zei:
Hoogst waarschijnlijk te veel 3mmc , sta je waarschijnlijk gewoon strak. Heb dat ook ooit gehad van de speed, zei er iemand hoezo kijk jij zo verdomd scheel😆 trekt uiteindelijk wel weer weg.

Komt door de spieren die zich aanspannen als ik het goed heb.

OT: magnesium heb je morgen geen of weinig last van je kaken.
Klik om te vergroten...
Ja mja heb ook flualprazolam erbij. Anders had k ael een rijkertik en heb geen last van kaken .. mn poot doe oijn en mn ogen triplen em
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Buffelaartje zei:
Oh sorry niet meegekregen , dan weet ik niet waarom!

Misschien door de overige drugs?
Klik om te vergroten...
Miss ssri wn voor werst cathinone jn 15 jaad tijd dat mn brain df fk is, snoof sie keiraen brand lang man pff
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Buffelaartje zei:
Geniet ze vandaag nog maar doe even rustig aan!

Misschien is professionele hulp een optie? ( als ik met iets zou kampen zou ik het ook niet snel doen) het is overigens gemakkelijker gezegd dan gedaan...maar denk dat het je niet 'veel scheelt' nou ook niet de oplossing is.

Hier laat ik het nu bij is niet mijn bedoeling om je uit je vibe tehalen natuurlijk, gewoon natuurlijke zorg.
Klik om te vergroten...
Ik zit al umm sinds mn 15e bij kentron ben 29 nu lol ghb heeft mij echt verneukt
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Buffelaartje zei:
Geniet ze vandaag nog maar doe even rustig aan!

Misschien is professionele hulp een optie? ( als ik met iets zou kampen zou ik het ook niet snel doen) het is overigens gemakkelijker gezegd dan gedaan...maar denk dat het je niet 'veel scheelt' nou ook niet de oplossing is.

Hier laat ik het nu bij is niet mijn bedoeling om je uit je vibe tehalen natuurlijk, gewoon natuurlijke zorg.
Klik om te vergroten...
Ik zit al umm sinds mn 15e bij kentron ben 29 nu lol ghb heeft mij echt ja heel df nief coor 3 jaar toen overleed mn vader 2 jaar gekedn, kon vader niet verwrken wou niet naar oude dealers vanwege ghb dus kwam bij RC
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#8
GHBismijnietdebaas zei:
Ik zit al umm sinds mn 15e bij kentron ben 29 nu lol ghb heeft mij echt ja heel df nief coor 3 jaar toen overleed mn vader 2 jaar gekedn
Klik om te vergroten...
Buffelaartje zei:
Hoogst waarschijnlijk te veel 3mmc , sta je waarschijnlijk gewoon strak. Heb dat ook ooit gehad van de speed, zei er iemand hoezo kijk jij zo verdomd scheel😆 trekt uiteindelijk wel weer weg.

Komt door de spieren die zich aanspannen als ik het goed heb.

OT: magnesium heb je morgen geen of weinig last van je kaken.
Klik om te vergroten...
Brooo ik had keer kaakklem van 100mg dexedrine sas pas kut
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
GHBismijnietdebaas zei:
Ik zit al umm sinds mn 15e bij kentron ben 29 nu lol ghb heeft mij echt ja heel df nief coor 3 jaar toen overleed mn vader 2 jaar gekedn
Klik om te vergroten...
Stuur anders pbtje (misschien dat je morgen denkt wat heb ik allemaal zitten zeggen), als je nu niet fatsoenlijk kunt typen...leg even je telefoon of laptop aan de kant...is ook fijn!
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
GHBismijnietdebaas zei:
Ik zit al umm sinds mn 15e bij kentron ben 29 nu lol ghb heeft mij echt ja heel df nief coor 3 jaar toen overleed mn vader 2 jaar gekedn
Klik om te vergroten...
Maar dat is wel zeer heftig....weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."