Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDubbel zien van dichtbij ogen rollen als ik het film.

Dubbel zien van dichtbij ogen rollen als ik het film.

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien even geen drugs pakken en er een paar dagen of weekjes van af blijven? Je lichaam zou blij zijn als je even rust neemt.

2 gram 3-MMC is wel veel vind je zelf niet in je eentje? Met de rest van de drugs erbij.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jammer da 3-fa zo fk duur is had gelukkig besteld se sag voordat het dubbel de prijs wers
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Buffelaartje zei:
Maar dat is wel zeer heftig....weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen.
Klik om te vergroten...
Jajoh mn ouders wouden naar familie verhuizen, k werd gepest door mn achterneef en alles dus ik koos de verkeerde groep en bleed gepest worden nbn onzeker als wa drm allleen mt ghb durf k te neuken zegma daarom is e fnikz bsfers dan ghb combi pep voor mij
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit was die order
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
GHBismijnietdebaas zei:
Jajoh mn ouders wouden naar familie verhuizen, k werd gepest door mn achterneef en alles dus ik koos de verkeerde groep en bleed gepest worden nbn onzeker als wa drm allleen mt ghb durf k te neuken zegma daarom is e fnikz bsfers dan ghb combi pep voor mij
Klik om te vergroten...
...En daar heb je nooit over gepraat of iets over gezegd? Tegen je neef , vrienden , familie? Dat je er gewoon klaar mee was?
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mja 2 puntjes 3-fa is genoec coor 4 uur nassaal, 3mmc moe 100’mg snuif voor uurtje da ga hars
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Buffelaartje zei:
...En daar heb je nooit over gepraat of iets over gezegd? Tegen je neef , vrienden , familie? Dat je er gewoon klaar mee was?
Klik om te vergroten...
Oh wel gezegd gij zei je moe jie zo zeiken, mj fuck hun ja heb hypochondrie overwonnen, maar so iale angst coor vrouwen heb ik nog, ben onzeker, en ik kan niks meer bijleren door de schade van ghb
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
GHBismijnietdebaas zei:
Ik combi al paar dagen
Klik om te vergroten...
Daar is je probleem i.c.m die 2gr 3mmc :P geen oordeel hoor, been there many times :sweatsmile: :laughing:
Tijd om te gaan slapen man
badassjunkie tip: zet je beeldscherm op 200%, dan lukt het lezen wat beter.
maar beste is gewoon slapen :kissingsmiling:
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeelanddude zei:
Daar is je probleem i.c.m die 2gr 3mmc :P geen oordeel hoor, been there many times :sweatsmile: :laughing:
Tijd om te gaan slapen man
badassjunkie tip: zet je beeldscherm op 200%, dan lukt het lezen wat beter.
maar beste is gewoon slapen :kissingsmiling:
Klik om te vergroten...
Ah sie 3-mmc is al op hoor toen hadk da njie
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
Daar is je probleem i.c.m die 2gr 3mmc :P geen oordeel hoor, been there many times :sweatsmile: :laughing:
Tijd om te gaan slapen man
badassjunkie tip: zet je beeldscherm op 200%, dan lukt het lezen wat beter.
maar beste is gewoon slapen :kissingsmiling:
Klik om te vergroten...
Ja i know probleem is.. ik voel me chill, kan gewoon nie gamen dan word k boos

wil gewoon niet slapen wxht raar man die 3-fa is t denk, wanf bij 2-fma zweet lichaam wel, 3-fa voeten allesn
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#11
GHBismijnietdebaas zei:
Ja i know probleem is.. ik voel me chill, kan gewoon nie gamen dan word k boos
Klik om te vergroten...
Zeelanddude zei:
Daar is je probleem i.c.m die 2gr 3mmc :P geen oordeel hoor, been there many times :sweatsmile: :laughing:
Tijd om te gaan slapen man
badassjunkie tip: zet je beeldscherm op 200%, dan lukt het lezen wat beter.
maar beste is gewoon slapen :kissingsmiling:
Klik om te vergroten...
Ja was eerstw keer 3-mmc wn nooit meer kut spul dat. Maar das 2 dagen terug ofzo
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Buffelaartje zei:
Misschien even geen drugs pakken en er een paar dagen of weekjes van af blijven? Je lichaam zou blij zijn als je even rust neemt.

2 gram 3-MMC is wel veel vind je zelf niet in je eentje? Met de rest van de drugs erbij.
Klik om te vergroten...
Ja maad hef kan me gewoon nisf schelen wa wr gebeurt, zo goed voel k me menfaal maar neem zo wel 2 mg flual boterhammetje en wa vitaminen .
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
GHBismijnietdebaas zei:
ik voel me chill, kan gewoon nie gamen dan word k boos
Klik om te vergroten...
hahaha be chill, als gamen niet meer lukt ist over man. Hier ook vele malen gehad dat ik geeneens het verschil meer zag tussen een boom of enemy :confounded: op en duur is het op. Als 3fa beetje zelfde catogorie is als 2fma en 4fma is het totaal niet geschikt om op door te halen, fucks you up. Slapen man, evt met benzo
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeelanddude zei:
hahaha be chill, als gamen niet meer lukt ist over man. Hier ook vele malen gehad dat ik geeneens het verschil meer zag tussen een boom of enemy :confounded: op en duur is het op. Als 3fa beetje zelfde catogorie is als 2fma en 4fma is het totaal niet geschikt om op door te halen, fucks you up. Slapen man, evt met benzo
Klik om te vergroten...
Nja ik zie alles dubbell zegmaar of soms zie ik maar de helft ban mijn telefoon omdat mn oog omhoog rolf.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Meer dooa dan meth maar geen noradrenaline vgm
Kheb nog oil burners besteld voor 3-fa dan schijnt nog harder mentaal te zijn en lichamelijk gwoon chill
Ma wel dikke puist oo mn lip joh irritant
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeelanddude zei:
hahaha be chill, als gamen niet meer lukt ist over man. Hier ook vele malen gehad dat ik geeneens het verschil meer zag tussen een boom of enemy :confounded: op en duur is het op. Als 3fa beetje zelfde catogorie is als 2fma en 4fma is het totaal niet geschikt om op door te halen, fucks you up. Slapen man, evt met benzo
Klik om te vergroten...
3-fa is dooamina als meth met wat sero maar is meer geestelijk
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Welke sups zal k nemen? Kheb omega 3 c d zinc magnesium ennnnn een boterhammetje of course
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
GHBismijnietdebaas zei:
Ja maad hef kan me gewoon nisf schelen wa wr gebeurt, zo goed voel k me menfaal maar neem zo wel 2 mg flual boterhammetje en wa vitaminen .
Klik om te vergroten...
Geniet ze vandaag nog maar doe even rustig aan!

Misschien is professionele hulp een optie? ( als ik met iets zou kampen zou ik het ook niet snel doen) het is overigens gemakkelijker gezegd dan gedaan...maar denk dat het je niet 'veel scheelt' nou ook niet de oplossing is.

Hier laat ik het nu bij is niet mijn bedoeling om je uit je vibe tehalen natuurlijk, gewoon natuurlijke zorg.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Welke sups zal k nemen? Kheb omega 3 c d zinc magnesium ennnnn een boterhammetje ofc
Buffelaartje zei:
Geniet ze vandaag nog maar doe even rustig aan!

Misschien is professionele hulp een optie? ( als ik met iets zou kampen zou ik het ook niet snel doen) het is overigens gemakkelijker gezegd dan gedaan...maar denk dat het je niet 'veel scheelt' nou ook niet de oplossing is.

Hier laat ik het nu bij is niet mijn bedoeling om je uit je vibe tehalen natuurlijk, gewoon natuurlijke zorg.
Klik om te vergroten...
kom net uit detox .. ga nie weer heen heb al fluals op n mn shit boven liggen. Val vanzelf wel om. Kwil gewoon weten wrm ik scheef kijk. Was 50gr 2fma in 3 maand sn super veel clonas dus benzo detox was t . Mja kmoef wel ff chill idd
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
GHBismijnietdebaas zei:
Welke sups zal k nemen? Kheb omega 3 c d zinc magnesium ennnnn een boterhammetje ofc

kom net uit detox .. ga nie weer heen heb al fluals op n mn shit boven liggen. Val vanzelf wel om. Kwil gewoon weten wrm ik scheef kijk.
Klik om te vergroten...
Hoogst waarschijnlijk te veel 3mmc , sta je waarschijnlijk gewoon strak. Heb dat ook ooit gehad van de speed, zei er iemand hoezo kijk jij zo verdomd scheel😆 trekt uiteindelijk wel weer weg.

Komt door de spieren die zich aanspannen als ik het goed heb.

OT: magnesium heb je morgen geen of weinig last van je kaken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."