Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam ( Verlammings ervaring )

Etizolam ( Verlammings ervaring )

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
amaterasu zei:
Ik ben overigens bipolair type II en heb de indruk dat een aantal zaken niet vol werken. En dan vooral de uppers ipv de downers
Klik om te vergroten...
Wat werkt er dan niet voor je?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil even een update geven. Aangezien dit topic ook aangepast kan worden na wat ik weet hoe het gegaan is.

Het heeft in ieder geval niet volledig met de Etizolam te maken maar met wiet.
Ik rookte al ruim 1.5 jaar lang iedere dag tussen 0.7 gr en 2.0 gr weg en dat beviel me wel, ik kon daardoor sneller dingen laten varen en accepteren waar ik toendertijd veel last van had, complexe dingen ook emotioneel gezien. Later werd het mijn kalmering in de avond van de dag, en dat ging heel lang goed, en weinig nare ervaringen beleefd. Tot ineens die dag, dat het bericht hierboven geplaatst werd.

Het kwam dus door de wiet. Ik ben psychotisch geworden van de cannabis en had dat een week later nog niet in de gaten dat het de cannabis was. Toen ben ik 7 dagen gestopt met blowen ( verschrikkelijk was het maar toch volgehouden) en heb het toen weer geprobeerd. En per direct meteen weer een ervaring alsof ik buiten mijn lichaam was en vervreemding ervaarde naar mijn liefdevolle vriendin. Ik herkende weer de kamer niet waar ik ondertussen al 9 maanden woon. Dus mijn conclusie is dat het vooral door de wiet kwam, en de verlamming van TE VEEL benzodiazepine en heb toen ook 3 dagen non stop doorgegaan ( niet in de zin van wakker blijven maar geen rust momenten hebben in mijn dagelijkse dingen die ik normaal gesproken gewoon nodig heb )

Dit is wat er in mijn ogen mis gegaan is, ik had al die dingen NIET moeten combineren, dat is 1. 2: Is dat ik gestopt ben met blowen al 7/8 weken nu. En het bevalt me wel. Heb geen van de bovenstaande genoemde problematiek meer. 3 Ik heb wel af en toe een benzo, maar dat is meer voor noodzakelijk gebruik.

Groeten, BenzoLiefhebber
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
BenzoLiefhebber zei:
Ik heb als kind iedere ochtend nare ervaringen gehad doordat ik verplicht en ongewild de medicatie moest nemen die mij, destijds, een zombie maakte. Ik ben daar altijd eerlijk over geweest bij mijn moeder maar zij had liever schoolprestaties dan een blij kind. (Speelt af in de basisschool periode)

Op een gegeven moment hoefde ik ook niet meer te nemen.

Jaren later toen ik volwassen werd ben ik bij Iriszorg begonnen en hebben we eigenlijk wel gekeken naar medicatie en dat werd Dexamfetamine, de magistrale van de apotheek, na lang zoeken eindelijk het juiste medicijn gevonden en dosering. Vervolgens kwam het nieuwe jaar en mijn zorgverzekering besloot om mij Amfexa te geven. Dat werkte veel minder goed, en kreeg ook andere bijwerkingen. Of dit een placebo effect is weet ik niet. Ik had ondertussen geen psychiater meer en mijn huisarts wilde niet echt mee werken omdat ik pas bij hem zat, als nieuwe patiënt en hij mij niet kende.

Maar mijn reden is, dat ik vermoedens heb dat er veel belangen achter de schermen worden uitgevoerd wat gebaseerd is op geld en de zorg van de patiënt er niet toe doet. Daarom ben ik overgestapt op Cannabis en niet op mijn medicatie. Vooral ook om niet continue in discussie of argumenten te zitten met de zorgverzekeraar wat je toch niet kunt winnen. En daarbij word ik, als ik het medicijn langer dan 3 dagen neem ook achterdochtig.
Klik om te vergroten...
Heb je wel eens kratom geprobeerd, ik weet uit via kratom groep dat heel veel mensen met ADD ( ik ook) en ADHD veel focus krijgen door kratom , werkt ook niet versuffend , ( thee , vies goedje maar went snel ) . Net is een plantaardige opiaat, legaal. En door Kratom ben ik in 1 dag van 200 mg tramadol verlost, helpt ook bij ontwenning alcohol/ opiaat verslaving . Maar is zelf ook natuurlijk een goedje wat werkt op je brein.
Ik heb er ook baat bij voor pijn, dus voor mij is kratom witte Borneo elke morgen de energie boost en focus boost. Maakt mijn hoofd helder en rustig, green Malay s middags , en S avonds soms red .
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Samantha1980 zei:
Heb je wel eens kratom geprobeerd, ik weet uit via kratom groep dat heel veel mensen met ADD ( ik ook) en ADHD veel focus krijgen door kratom , werkt ook niet versuffend , ( thee , vies goedje maar went snel ) . Net is een plantaardige opiaat, legaal. En door Kratom ben ik in 1 dag van 200 mg tramadol verlost, helpt ook bij ontwenning alcohol/ opiaat verslaving . Maar is zelf ook natuurlijk een goedje wat werkt op je brein.
Ik heb er ook baat bij voor pijn, dus voor mij is kratom witte Borneo elke morgen de energie boost en focus boost. Maakt mijn hoofd helder en rustig, green Malay s middags , en S avonds soms red .
Klik om te vergroten...
Toevallig weer begonnen met Dexamfetamine. Ik heb in het forum beschreven hoe en wat. Maar bedankt voor de tip! Ik blijf nog even van de middelen af.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Samantha1980 zei:
Heb je wel eens kratom geprobeerd, ik weet uit via kratom groep dat heel veel mensen met ADD ( ik ook) en ADHD veel focus krijgen door kratom , werkt ook niet versuffend , ( thee , vies goedje maar went snel ) . Net is een plantaardige opiaat, legaal. En door Kratom ben ik in 1 dag van 200 mg tramadol verlost, helpt ook bij ontwenning alcohol/ opiaat verslaving . Maar is zelf ook natuurlijk een goedje wat werkt op je brein.
Ik heb er ook baat bij voor pijn, dus voor mij is kratom witte Borneo elke morgen de energie boost en focus boost. Maakt mijn hoofd helder en rustig, green Malay s middags , en S avonds soms red .
Klik om te vergroten...
Pas toch op met kratom adviseren aan iemand die verslavingsgevoelig is. Het kan wel versuffend werken en kan ook erg verslavend zijn bij regelmatig gebruik. Autorijden etc mag er ook niet mee.
Als je stopt kun je een soort opioïdenontwenning krijgen. Kan net zo erg voelen.

Wat is kratom? | Jellinek

Kratom is een opiaat-achtige plant die in lage dosis een stimulerend effect heeft en in hogere dosis een verdovende werking.
www.jellinek.nl www.jellinek.nl
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
BenzoLiefhebber zei:
Toevallig weer begonnen met Dexamfetamine. Ik heb in het forum beschreven hoe en wat. Maar bedankt voor de tip! Ik blijf nog even van de middelen af.
Klik om te vergroten...
Proberen kan geen kwaad, btw wil niet artsen zwart maken , maar ze hebben contracten met de pillen pharmacy.
Dus
De Dunne zei:
Pas toch op met kratom adviseren aan iemand die verslavingsgevoelig is. Het kan wel versuffend werken en kan ook erg verslavend zijn bij regelmatig gebruik. Autorijden etc mag er ook niet mee.
Als je stopt kun je een soort opioïdenontwenning krijgen. Kan net zo erg voelen.

Wat is kratom? | Jellinek

Kratom is een opiaat-achtige plant die in lage dosis een stimulerend effect heeft en in hogere dosis een verdovende werking.
www.jellinek.nl www.jellinek.nl
ik lees al berichten hier en een enkeling zou we een hele mooie switch mee kunnen maken,
Klik om te vergroten...
Ik vind je reactie heel logisch en nodig want we moeten er niet een toverpil van maken ,
Ik heb heel boel gelezen en van beide kanten alles meegenomen in mijn. Besluit,
als je rock bottom zit met opaiaten, ptss alcohol weed heroïne ook. Kan je via ziekenhuizen een middel als suboxone krijgen .

Wat ook weer Ellende mee brengt, methadon ook, ook al worden ze er minder manisch van, maaaaarrrr, beter dat dan Heroine
En onder de rij berichten staan als advies ook bij slaap problemen Serequel, als tip. Raad het wel aan maar op lage dosis ( 25 mg)
Wat ik dus zesalniettemin meer wil omzat ik zombie werd van kort 100:” snel 50, 25:, 12,5 ...

Dan vind ik , vrij forum , je mag iets aanbevelen , de meesten in de groep zijn wel autodidact, voer kratom in : en je leest van alles, goed en slechte, oorsprong , werking, In zit bij soldaten USA a met PTSS ,, met succes ,

als de opiaat van de chemische apotheker je tegenwerkt, verzwakt, je hoofd afkneld, je altijd moe bent, .
Geen focus, geen sociaal leven . Enkel slik je die rot pillen , merk je een zuchtje minder spanning , thats It,

plus de pillen neem je mee , liggen in de auto, la kantoor . Ach een paar meer kan best eens,
Schuldigen , lusteloos. Vol oxycodon . Elke dag,

en die man of vrouw mag ook niet rijden ,
Mijn ervaring in november had wel een programma item kunnen zijn, maar er zijn zo veel meer ,

na de zomer de hitte merkte ik dat ik nie afkoelde . Enkel drukkend zwaar, emotieloos geen zin in bellen , afspreken ,
In bed liggen half uur, dan 5 tot 10:openmouth:f 20:/5 minuten klusje ,(;1:confused:poon ):lepel🥄
Soms 6 lepels per dag opschrijven wat je wilde welke 2, a 4 lepels
Soms hielp iemand en deden we 10

iin die tijd waren 3 lepels al Max.
Soms een dag niets
Op dieren eten geven na

dan komt er iemand die mij geschikt vond voor kratom, ( opiaat plant , dus ook iets verslavend )
NaH, denk er over, ( las al veel en na dag drie gesloopt en zieker in bed zei ik oké
Goede vendor , green Malay eerst. Beetje wennen ,
De dag 9.00:zonder tramadol gestart 100 mg m en 1400 en 19.00
10.00 ging ik opstaan, wilde de was doen, Oja en de keuken,
In de rust twee shirts van dochter lief puber kind genaaid. Eten voorbereid .
serie in bed... 2 e keer die dag . Normaal 20/24.
Ik heb gehuild bij mama, zus oudste en jongste. Blij gemaakt.

ik kan kratom wel eens overslaan . Van tramadol moest ik trillen en spugen .
Ik wissel strains en veins ... kleur en blad.

als,ik straks van de 1e oxy af en en de Zolpidem , ga ik de thee minderen,
En ja gaat ook wat naar zijn. Maar de verhalen van forum K U . Zijn positief ,
Opiaat redrawl, ( ergste ) 21 dagen , lichtere gevallen 15

kartom redwals. Voelen wel gelijk aan . Zweten misselijk , slaap issues ,
Deze duren duren dagen ( maar ik denk wel 7 totaal)

nogmaals topper
Ik wil niemand aan de Kratom zo 123. En roepen, weg met RC zen speed en coke .
Ieder doet wat ie wil. enkel vragen sommigen om een tegen - middel bij opiaat gebruik. Of depressief , slechte focus .
geen energie , onrustig gevoel , zenuwen.

zie het dan als een “Metadon” traject , alleen met Kratom l

Stap voor stap weg van de n1 verslaving , drie kopjes slootwater met Noordzee zand met alg ( nee hoor ) doorzetten.
en zien of de kater verdwijnt en de zon weer komt, na een dag al, of twee,,

een knuffel geven is fijn, lief zij en luisteren . Maar er moeten stappen gezet worden soms, en DAN vind ik Kratom iets om aan te raden, en zeg lees er maar eens over,.
wat ze er mee doen is aan de mensen zelf.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
BenzoLiefhebber zei:
Toevallig weer begonnen met Dexamfetamine. Ik heb in het forum beschreven hoe en wat. Maar bedankt voor de tip! Ik blijf nog even van de middelen af.
Klik om te vergroten...
Houd t daar bij, en verder niets, mocht je er af willen, kratom is een lifesaver, ik heb 5 jaar gezocht naar iets wat mijn oxy kon vervangen en me niet chemisch moe maakte en suf . Ik ben helder, clean en vol energie . Succes voor nu. Xx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."