#1
Wat werkt er dan niet voor je?Ik ben overigens bipolair type II en heb de indruk dat een aantal zaken niet vol werken. En dan vooral de uppers ipv de downers
Wat werkt er dan niet voor je?Ik ben overigens bipolair type II en heb de indruk dat een aantal zaken niet vol werken. En dan vooral de uppers ipv de downers
Heb je wel eens kratom geprobeerd, ik weet uit via kratom groep dat heel veel mensen met ADD ( ik ook) en ADHD veel focus krijgen door kratom , werkt ook niet versuffend , ( thee , vies goedje maar went snel ) . Net is een plantaardige opiaat, legaal. En door Kratom ben ik in 1 dag van 200 mg tramadol verlost, helpt ook bij ontwenning alcohol/ opiaat verslaving . Maar is zelf ook natuurlijk een goedje wat werkt op je brein.Ik heb als kind iedere ochtend nare ervaringen gehad doordat ik verplicht en ongewild de medicatie moest nemen die mij, destijds, een zombie maakte. Ik ben daar altijd eerlijk over geweest bij mijn moeder maar zij had liever schoolprestaties dan een blij kind. (Speelt af in de basisschool periode)
Op een gegeven moment hoefde ik ook niet meer te nemen.
Jaren later toen ik volwassen werd ben ik bij Iriszorg begonnen en hebben we eigenlijk wel gekeken naar medicatie en dat werd Dexamfetamine, de magistrale van de apotheek, na lang zoeken eindelijk het juiste medicijn gevonden en dosering. Vervolgens kwam het nieuwe jaar en mijn zorgverzekering besloot om mij Amfexa te geven. Dat werkte veel minder goed, en kreeg ook andere bijwerkingen. Of dit een placebo effect is weet ik niet. Ik had ondertussen geen psychiater meer en mijn huisarts wilde niet echt mee werken omdat ik pas bij hem zat, als nieuwe patiënt en hij mij niet kende.
Maar mijn reden is, dat ik vermoedens heb dat er veel belangen achter de schermen worden uitgevoerd wat gebaseerd is op geld en de zorg van de patiënt er niet toe doet. Daarom ben ik overgestapt op Cannabis en niet op mijn medicatie. Vooral ook om niet continue in discussie of argumenten te zitten met de zorgverzekeraar wat je toch niet kunt winnen. En daarbij word ik, als ik het medicijn langer dan 3 dagen neem ook achterdochtig.
Toevallig weer begonnen met Dexamfetamine. Ik heb in het forum beschreven hoe en wat. Maar bedankt voor de tip! Ik blijf nog even van de middelen af.Heb je wel eens kratom geprobeerd, ik weet uit via kratom groep dat heel veel mensen met ADD ( ik ook) en ADHD veel focus krijgen door kratom , werkt ook niet versuffend , ( thee , vies goedje maar went snel ) . Net is een plantaardige opiaat, legaal. En door Kratom ben ik in 1 dag van 200 mg tramadol verlost, helpt ook bij ontwenning alcohol/ opiaat verslaving . Maar is zelf ook natuurlijk een goedje wat werkt op je brein.
Ik heb er ook baat bij voor pijn, dus voor mij is kratom witte Borneo elke morgen de energie boost en focus boost. Maakt mijn hoofd helder en rustig, green Malay s middags , en S avonds soms red .
Pas toch op met kratom adviseren aan iemand die verslavingsgevoelig is. Het kan wel versuffend werken en kan ook erg verslavend zijn bij regelmatig gebruik. Autorijden etc mag er ook niet mee.Heb je wel eens kratom geprobeerd, ik weet uit via kratom groep dat heel veel mensen met ADD ( ik ook) en ADHD veel focus krijgen door kratom , werkt ook niet versuffend , ( thee , vies goedje maar went snel ) . Net is een plantaardige opiaat, legaal. En door Kratom ben ik in 1 dag van 200 mg tramadol verlost, helpt ook bij ontwenning alcohol/ opiaat verslaving . Maar is zelf ook natuurlijk een goedje wat werkt op je brein.
Ik heb er ook baat bij voor pijn, dus voor mij is kratom witte Borneo elke morgen de energie boost en focus boost. Maakt mijn hoofd helder en rustig, green Malay s middags , en S avonds soms red .
Proberen kan geen kwaad, btw wil niet artsen zwart maken , maar ze hebben contracten met de pillen pharmacy.Toevallig weer begonnen met Dexamfetamine. Ik heb in het forum beschreven hoe en wat. Maar bedankt voor de tip! Ik blijf nog even van de middelen af.
Ik vind je reactie heel logisch en nodig want we moeten er niet een toverpil van maken ,Pas toch op met kratom adviseren aan iemand die verslavingsgevoelig is. Het kan wel versuffend werken en kan ook erg verslavend zijn bij regelmatig gebruik. Autorijden etc mag er ook niet mee.
Als je stopt kun je een soort opioïdenontwenning krijgen. Kan net zo erg voelen.
ik lees al berichten hier en een enkeling zou we een hele mooie switch mee kunnen maken,Wat is kratom? | Jellinek
Kratom is een opiaat-achtige plant die in lage dosis een stimulerend effect heeft en in hogere dosis een verdovende werking.www.jellinek.nl
Houd t daar bij, en verder niets, mocht je er af willen, kratom is een lifesaver, ik heb 5 jaar gezocht naar iets wat mijn oxy kon vervangen en me niet chemisch moe maakte en suf . Ik ben helder, clean en vol energie . Succes voor nu. XxToevallig weer begonnen met Dexamfetamine. Ik heb in het forum beschreven hoe en wat. Maar bedankt voor de tip! Ik blijf nog even van de middelen af.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."