#1
Kwestie van lekker uitproberen wat voor jou het fijnst werkt.
Begin met kleine dosis <100 Mg en kijk hoe het valt
Begin met kleine dosis <100 Mg en kijk hoe het valt
- 150mg is wel een mooie dosis om het een paar uur (3 á 4) leuk te hebben.Hallo! Ik ga vrijdag voor het eerst 3MMC doen, zoek een beetje advies over dosering en wat andere vraagjes
- Wat is een goede dosering? (ben 190 en gemiddeld gewicht en heb wel ervaring met veel drugs)
- Kan ik het beter oraal of nasaal nemen?
- Kan je bijnemen?
- Hoe werkt het met alcohol? (zijn wel drankjes aanwezig maar ga zoiezo niet veel drinken)
- Nog handige koopjes bij de supermarkt? (bijvoorbeeld ik koop altijd waterijsjes als ik XTC doe)
Andere tips zijn ook zeker gewaardeerd!!!!
1000% oraal, zoals al gezegd is zijn alle negatieve effecten veel sterker bij nasaal gebruik met als voornaamste compulsief herdoseren.- Kan ik het beter oraal of nasaal nemen?
Als ik zou willen bijnemen is dan 150mg een goede hoeveelheid? Of voor bijnemen kleinere dossisen?- Ja, in principe kan je beter bijnemen vergeleken met MDMA aangezien het een stuk minder op serotonine werkt en meer op dopamine.
Handiger om te likken om of bommetjes te maken?1000% oraal, zoals al gezegd is zijn alle negatieve effecten veel sterker bij nasaal gebruik met als voornaamste compulsief herdoseren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."