Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC Eerste keer

3MMC Eerste keer

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kwestie van lekker uitproberen wat voor jou het fijnst werkt.
Begin met kleine dosis <100 Mg en kijk hoe het valt
L
Lollepoll146Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo! Ik ga vrijdag voor het eerst 3MMC doen, zoek een beetje advies over dosering en wat andere vraagjes

- Wat is een goede dosering? (ben 190 en gemiddeld gewicht en heb wel ervaring met veel drugs)
- Kan ik het beter oraal of nasaal nemen?
- Kan je bijnemen?
- Hoe werkt het met alcohol? (zijn wel drankjes aanwezig maar ga zoiezo niet veel drinken)
- Nog handige koopjes bij de supermarkt? (bijvoorbeeld ik koop altijd waterijsjes als ik XTC doe)

Andere tips zijn ook zeker gewaardeerd!!!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lollepoll146 zei:
Hallo! Ik ga vrijdag voor het eerst 3MMC doen, zoek een beetje advies over dosering en wat andere vraagjes

- Wat is een goede dosering? (ben 190 en gemiddeld gewicht en heb wel ervaring met veel drugs)
- Kan ik het beter oraal of nasaal nemen?
- Kan je bijnemen?
- Hoe werkt het met alcohol? (zijn wel drankjes aanwezig maar ga zoiezo niet veel drinken)
- Nog handige koopjes bij de supermarkt? (bijvoorbeeld ik koop altijd waterijsjes als ik XTC doe)

Andere tips zijn ook zeker gewaardeerd!!!!
Klik om te vergroten...
- 150mg is wel een mooie dosis om het een paar uur (3 á 4) leuk te hebben.
- Oraal duurt langer en heeft een kortere piek. Nasaal heeft extreme neiging tot bijpakken (vergelijkbaar met cocaine) en beschadigt je neus. Ook duurt het effect een stuk korter i.t.t. oraal (ongeveer 1 á 1.5 uur).
- Ja, in principe kan je beter bijnemen vergeleken met MDMA aangezien het een stuk minder op serotonine werkt en meer op dopamine. Het is eigenlijk een soort kortdurende speed met een serotonisch randje.
- Toen ik nog dronk had ik nooit de behoefte om te drinken bij 3-MMC, ik heb er gewoon geen behoefte aan maar er zijn mensen die erbij zweren. Een beetje het alcohol-coke-achtig combinatie gevoel schat ik. Let wel op uitdroging.
- Je gaat waarschijnlijk een stuk minder honger krijgen, maar je zou wat vruchtensappen kunnen inslaan of inderdaad ijsjes.

Geniet ervan.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lollepoll146 zei:
- Kan ik het beter oraal of nasaal nemen?
Klik om te vergroten...
1000% oraal, zoals al gezegd is zijn alle negatieve effecten veel sterker bij nasaal gebruik met als voornaamste compulsief herdoseren.
L
Lollepoll146Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
- Ja, in principe kan je beter bijnemen vergeleken met MDMA aangezien het een stuk minder op serotonine werkt en meer op dopamine.
Klik om te vergroten...
Als ik zou willen bijnemen is dan 150mg een goede hoeveelheid? Of voor bijnemen kleinere dossisen?
adieu zei:
1000% oraal, zoals al gezegd is zijn alle negatieve effecten veel sterker bij nasaal gebruik met als voornaamste compulsief herdoseren.
Klik om te vergroten...
Handiger om te likken om of bommetjes te maken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."