Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Ik ga vrijdag voor het eerst 3MMC doen, zoek een beetje advies over dosering en wat andere vraagjes - Wat is een goede dosering? (ben 190 en gemiddeld gewicht en heb wel ervaring met veel drugs) - Kan ik het beter oraal of nasaal nemen? - Kan je bijnemen? - Hoe werkt het met alcohol? (zijn wel drankjes aanwezig maar ga zoiezo niet veel drinken) - Nog handige koopjes bij de supermarkt? (bijvoorbeeld ik koop altijd waterijsjes als ik XTC doe) Andere tips zijn ook zeker gewaardeerd!!!!"
"Dirkjan zei: - Ja, in principe kan je beter bijnemen vergeleken met MDMA aangezien het een stuk minder op serotonine werkt en meer op dopamine. Klik om te vergroten... Als ik zou willen bijnemen is dan 150mg een goede hoeveelheid? Of voor bijnemen kleinere dossisen? adieu zei: 1000% oraal, zoals al gezegd is zijn alle negatieve effecten veel sterker bij nasaal gebruik met als voornaamste compulsief herdoseren. Klik om te vergroten... Handiger om te likken om of bommetjes te maken?"