Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke rc evenaart 4-fa volgens jullie het meest of overtreft?

Welke rc evenaart 4-fa volgens jullie het meest of overtreft?

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
Ben hier zelf nog maar net lid, en bij deze mijn eerste echte vraag.
Zoals onderwerp al duidelijk is, welke rc vinden jullie het dichtst in de buurt komen van 4-fa(4-fluoramfetamine) of ook vaak de verkeerde afkorting 4-fmp (waarom deze afkorting blijft mij een raadsel)?
Ikzelf heb 4-fma(4-fluormethamfetamine) reeds enkele keren gebruikt. In begin schrok het me af puur door methamphetamine in de naam. Maar via opzoekwerk en reports werd ik wel gerust gesteld. Het is zeker een fijn stofje, maar waar ik soms las dat dit potenter is, dan eerdere fluor-rc stims (4-fa, 2-fa, 3-fa). Ik vind persoonlijk 4-fa potenter, in de goede zin vh woord, heerlijke bodyhigh, zeer lekkere tintelingen over je ganse lijf, heel lang op doorgaan en geen echte dip. 4-fma heeft veel gelijkenissen met 4-fa, maar alles net iets minder, behalve dat ik er ook heel lang op kan doorgaan. Hebben jullie betere 4-fa alternatieven?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan voorlopig enkel jou ervaring beamen. En ook als je forums enzo afschuimt, lijkt er gewoon (nog) geen rc die 4-fa volledig evenaart, laat staan overruled 😉
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was zelf i.t.t. tot veel anderen wel gecharmeerd van 3-FEA maar deze legt waarschijnlijk binnen alle F-stofjes het meeste nadruk op vooral serotonine, dusdanig dat het meer sederend dan stimulerend is. 4-FMA is mijzelf net iets té stimulerend, vandaar dat ik een combo 4-FMA/3-FEA heb geprobeerd om te kijken of de rush/euforie die 4-FMA net wat meer brengt, wat meer "love" feeling krijgt van de sero die 3-FEA extra inbrengt. Wat mij betreft geslaagd: lekkere "roll", euforische, heerlijke body high, e.e.a. hield lang aan. Geen vervelende bodyload of comedown gehad, wel een milde dinsdagdip. Ik heb ca. 75mg 4-FMA en ca. 35mg 3-FEA gecombineerd, de laatste dus in een relatief iets lagere dosis, en tegelijk (4-FMA houdt wat langer aan dan 3-FEA maar komt er ook iets eerder in). Oppassen met doseringen en de gebruikelijke 2 maanden pauze aanhouden, deze stofjes en combo zijn duidelijk serotonineslurpers....
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."