Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FA (of stim) + 2C-D

4-FA (of stim) + 2C-D

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb alleen ervaring met 2C-D en Moxy.

Ik nam 2C-D regelmatig als booster op de comedown van Moxy, een (bijzonder) flinke dosis was dan fijn om even een effect te krijgen dat je nog iets extra's had genomen.

Het voelde voor mij vaak alsof ik opeens net iets teveel pepers had gegeten, een skin flush en dan een lekker warm gevoel van binnen. De dag erna had ik ook geen last van een kater.
N
Neo-ShulginistLid
Buu zei:
Bump.

@Neo-Shulginist Excuses voor de tags, maar als iemand hier wel eens wat (al dan niet anekdotische ervaringen) over gelezen heeft moet jij het wle zijn.
Klik om te vergroten...
Haha ik beschouw het als compliment hoor!

Helaas weet ik in deze weinig meer dan dat Shulgin 2C-D 'psychedelic tofu' noemde, omdat het de eigenschappen zou overnemen met andere middelen waarmee het gemengd werd (net zoals tofu smaakloos is maar wel de smaak overneemt van het gerercht waar je het in stopt).
Ik heb zelf wel eens 2C-D geprobeerd en vond dat echt retesaai en kreeg er koppijn van. Van combinaties ermee heb ik helaas geen weet.

Dus verlicht ons vooral in deze kwesite, zou ik zeggen :wink:
B
BuuLid
Neo-Shulginist zei:
Haha ik beschouw het als compliment hoor!

Helaas weet ik in deze weinig meer dan dat Shulgin 2C-D 'psychedelic tofu' noemde, omdat het de eigenschappen zou overnemen met andere middelen waarmee het gemengd werd (net zoals tofu smaakloos is maar wel de smaak overneemt van het gerercht waar je het in stopt).
Ik heb zelf wel eens 2C-D geprobeerd en vond dat echt retesaai en kreeg er koppijn van. Van combinaties ermee heb ik helaas geen weet.

Dus verlicht ons vooral in deze kwesite, zou ik zeggen :wink:
Klik om te vergroten...
Ben bekend met dat het tofu is inderdaad, vandaar ook de vraag naar de combinatie. Ik heb maar een keer goed 2C-D gedaan en dat was 50mg nasaal zo'n twee uur in een 40mg 4-HO-MiPT trip. de MiPT viel zwaar tegen, toen de 2C-D erin kwam werd het een hele mooie, en vooral erg visuele trip. Geen headspace maar visuals gingen wel richting een ++++.

Onset was ook heel bijzonder, pieken binnen een minuut of 5. Het voelde ook echt als een soort van flash aan hoe IV opiaten beschreven worden. Echt een hele mooie combinatie.

Hoofdpijn klinkt echter niet fijn, al helemaal niet op een festival. En erger nog, in combinatie met 4-FA waar je absoluut geen hoofdpijn kwaaltjes wilt ondervinden. Maar goed, ik ga het volgende week uitproberen. Je hebt twee kampen, de ene zegt bij de initiele dosering en de andere zegt redosen met 2C-D. Ik ga denk ik het bij de initiele dosering doen. 180mg 4-FA + 15mg 2C-D. Ik zal hier wel m'n bevindingen rapporteren of ik verschil merk. Al is 4-FA due to corona ook een tijd geleden waardoor het sowieso een heerlijke ervaring gaat worden, wat een stofje is het.
N
NickjeLid
Je kunt ook 2C-C overwegen in de combo i.p.v. 2C-D. Visuals en invloed op headspace is minder dan bij de meeste andere 2C-... , weinig bodyload (maar goed dat is mijn persoonlijke ervaring...). Alleen lastig te voorspellen hoe de synergie is met 4-FA vergeleken met 2C-D. Ik snap dat je niet teveel en te kort op elkaar kan experiementeren i.c.m. sero releasers maar ik heb het vermoeden dat je met 2C-C ook niet heel veel risico loopt op ineens een hele slechte ervaring, voor mijn gevoel was het een "makkelijk" stofje.
B
BuuLid
Nickje zei:
Je kunt ook 2C-C overwegen in de combo i.p.v. 2C-D. Visuals en invloed op headspace is minder dan bij de meeste andere 2C-... , weinig bodyload (maar goed dat is mijn persoonlijke ervaring...). Alleen lastig te voorspellen hoe de synergie is met 4-FA vergeleken met 2C-D. Ik snap dat je niet teveel en te kort op elkaar kan experiementeren i.c.m. sero releasers maar ik heb het vermoeden dat je met 2C-C ook niet heel veel risico loopt op ineens een hele slechte ervaring, voor mijn gevoel was het een "makkelijk" stofje.
Klik om te vergroten...
Het gaat niet zo zeer om de visuals. 2C-D staat bekend als "psychedelische tofu". Het zou juist de euforie van sommige stimulanten doen toenemen. Qua intensiteit is 2C-D iets lichter dan 2C-C. Ik dacht dat de sterkte qua psychedelische eigenschappen 2C-D -> 2C-C -> 2C-B was.

2C-C heb ik overigens nog nooit gebruikt. Heb maar 50mg poeder liggen die ik een keer ga snuiven/pluggen om te kijken wat het biedt. Ik weet dat er nog pellets te krijgen zijn maar die zijn absurd duur vergeleken poeder wat nu niet meer te krijgen is.

Maar goed, zou morgen 4-FA + 2C-D doen op m'n eerste festival, maar dat gaat niet meer door..
G
Gebruiker 0012685732Lid
2c-c en 2c-d hebben bij mij een compleet ander effect..

2c-c warm gelukzallig en weinig bewegende visuals.. meer een twinkeldekentje mss wat vertekeningen.

2c-d ongemakkelijk gevoel en dingen die ik zag begonnen wat te bewegen
N
NickjeLid
Gympie zei:
2c-c en 2c-d hebben bij mij een compleet ander effect..

2c-c warm gelukzallig en weinig bewegende visuals.. meer een twinkeldekentje mss wat vertekeningen.

2c-d ongemakkelijk gevoel en dingen die ik zag begonnen wat te bewegen
Klik om te vergroten...
Ja,dat. Als het je dus niet om overweldigende visuals gaat maar een relatief "makkelijke"stof die een warm laagje geeft kan 2C-C een interssante keuze zijn
c
chipmunkLid
Heb je deze combo uiteindelijk nog geprobeerd? Ik heb eens de klassieke 2 CB gecombineerd met 180 mg 4-FA en dat was echt schitterend.
2CC is misschien ook leuk in combo, maar heb recent 2-cb-fly gebruikt en de ergste spierspanning ooit gevoeld in mijn rug en nek + hoofdpijn dus moest de 2CC of 2CD deze bijwerkingen ook kunnen veroorzaken zou ik dit zeker niet met 4-FA nemen.

4-FA is mijn favoriet op feestjes, maar de laatste uurtjes moet ik me soms rechthouden en wil ik naar huis vanaf de comedown begint.
Dat had de 2cb toen mooi opgevangen.
Heb ook eens keta genomen na een lage dosis speed en dat ving toen de comedown ook goed op, dus dat zou ik ook nog durven combineren met 4-FA.
B
BuuLid
Festivals staan voor de deur dus het wordt tijd om de entactogenen weer uit de kast te halen.

Nu heb ik vaker gelezen dat wanneer je 2C-D low dose combineert met een 4-FA, Methylone of MDMA het de euforie sterk doet toennemen. Tegenwoordig lees ik dit nergens meer maar heb het vroeger wel eens voorbij zien komen. Dit omdat 2C-D onder de 30mg (denk ik) vrijwel geen psychedelische effecten heeft en zelfs wel eens als nootropic achtig wordt omschreven.

Nu neem ik doorgaans op een festival 180-220mg 4-FA. Nu wil ik soortgelijks iets doen maar dan gecombineerd met wat 2C-D in de capsule, echter heb ik geen flauw idee op welke dosering deze booster effecten voor komen. Ik heb maar eenmaal 2C-D gedaan en dat was 2 uur in een 4-HO-MiPT trip, 50mg nasaal. Op die dosering was het erg psychedelisch. Het psychedelische randje zoek ik dus niet, al kan ik wel leven met wat lichte tracers en color enhancment.

Dus iemand die meer ervaring met deze combo heeft? Denk niet veel, maar iets doet me denken dat @Neo-Shulginist ongetwijfeld hier wel wat info over heeft.
B
BuuLid
Bump.

@Neo-Shulginist Excuses voor de tags, maar als iemand hier wel eens wat (al dan niet anekdotische ervaringen) over gelezen heeft moet jij het wle zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."