Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRelatine en urinetest

Relatine en urinetest

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
x
xanaxkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wegens probatievoorwaarden mag ik geen drugs Meer nemen en word ik wekelijks getest .... Nu is de vraag test relatine op speed ? Zou graag een upper op Kerst nieuwjaar nemen 😁 of zijn er nog rcs dat jullie aanraden groetjes
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je onder probatievoorwaarden geen drugs mag nemen zou ik me daar als ik jou was gewoon aan houden. Wat zijn de gevolgen als je door de mand valt, en zijn die het nemen van een upper tijdens kerst of de jaarwisseling waard?
x
xanaxkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
5 jaar is lang voor nuchter te blijven .. Laat ons zeggen dit lukt niet .. Als ik om de maand eens een klein feestje mag bouwen is dit ver uit genoeg voor mij .:wink:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
xanaxke zei:
.. Laat ons zeggen dit lukt niet wil ik niet
Klik om te vergroten...
Verbeterd voor je. Gewoon doen dan. De consequenties moet je maar aanvaarden als je zo dom wilt zijn om te gebruiken
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
xanaxke zei:
5 jaar is lang voor nuchter te blijven .. Laat ons zeggen dit lukt niet ..
Klik om te vergroten...
Alles kan, als je het maar graag genoeg wil.
xanaxke zei:
Als ik om de maand eens een klein feestje mag bouwen is dit ver uit genoeg voor mij .:wink:
Klik om te vergroten...
Nogmaals, wat zijn de gevolgen als je gepakt wordt?
x
xanaxkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Alles kan, als je het maar graag genoeg wil.

Nogmaals, wat zijn de gevolgen als je gepakt wordt?
Klik om te vergroten...
Terug de gevangenis in .. :( kan iemand antwoorden op de vraag ?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
xanaxke zei:
Terug de gevangenis in .. :( kan iemand antwoorden op de vraag ?
Klik om te vergroten...
Zal aan de dosis liggen denk ik.
Gelukkig nieuw jaar alvast 🤭
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
xanaxke zei:
Terug de gevangenis in .. :( kan iemand antwoorden op de vraag ?
Klik om te vergroten...
Is het je waard om dat risico te nemen? Dat is eerder de vraag in dit geval
x
xanaxkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou jij 5 jaar zonder drugs kunnen :)
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
xanaxke zei:
Zou jij 5 jaar zonder drugs kunnen :)
Klik om te vergroten...
Ja hoor, als ik terug naar de gevangenis zou moeten zeker 👍🏻. Denk dat ik mij beter vermaak zonder hier buiten, dan 1 miezerig keertje drugs en daar zitten 😅
x
xanaxkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
Zal aan de dosis liggen denk ik.
Gelukkig nieuw jaar alvast 🤭
Klik om te vergroten...
Dankjewel !
Zeelanddude zei:
Zal aan de dosis liggen denk ik.
Gelukkig nieuw jaar alvast 🤭
Klik om te vergroten...
Dankjewel !
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er zal vast een reden zijn waarom je 5 jaar clean moet zijn, laat dan ook zien dat je het kan! Er zijn genoeg andere dingen om je mee te vermaken 🙂
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Druktemaker zei:
Ja hoor, als ik terug naar de gevangenis zou moeten zeker 👍🏻. Denk dat ik mij beter vermaak zonder hier buiten, dan 1 miezerig keertje drugs en daar zitten 😅
Klik om te vergroten...
Om eerlijk te zijn zal die in de gevangenis ook genoeg kunnen gebruiken😂 In die gevangenissen hier word genoeg naar binnen gesmokkeld maar iedereen begrijpt je punt en als je een beetje logisch kunt nadenken ben je het daarmee eens👍🏻
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
xanaxke zei:
Zou jij 5 jaar zonder drugs kunnen :)
Klik om te vergroten...
Als ik moet kiezen tussen nooit meer drugs of WEER de bak in dan is de keuze makkelijk voor mij. Geen drugs meer dan.
het is maar net wat je belangrijk vind in je leven.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
xanaxke zei:
Zou jij 5 jaar zonder drugs kunnen :)
Klik om te vergroten...
Absoluut, zelfs zonder dat ik anders de bajes in zou hoeven.

In het kader van harm reduction (ik neem tenminste aan dat de gevangenis geen pretje is) hoop ik dat iedereen hier je afraadt om de gok te nemen welke drugs dan ook te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."