Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies

Advies

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Druktemaker zei:
Hahaha! we zitten in het gekkenhuis een straatje verder.
Klik om te vergroten...
Oke brb
P
PowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet iemand een goede smartshop in Deventer waar ze goede niet te dure producten ( die weinig effect hebben ondanks het verkooppraatje) verkopen? De Stoelendans daar ben ik al een keer geweest Ik vind ze overdreven duur en hebben echt geen goede producten jammer genoeg.
Aangezien 3mmc verboden is zoek ik eigenlijk iets wat daarop lijkt dus heb je tips heel graag thanks
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#3

Voorwaarden en regels

Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.
drugsforum.nl drugsforum.nl

Even de forumregels opnieuw doorlezen Power.
P
PowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begrijp je niet Ik doe alles volgens de regels Ik vraag gewoon om voorlichting en advies en als jij daar geen antwoord op weet dan leef nog eens een keer de voorlichting en de regels dan zou je toch echt meer uitleg moeten geven Ik doe niets verkeerd ik vraag alleen om advies
P
PowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat doe ik nou weer fout? Dit is gewoon een vrijheid-blijheid site en ik vraag gewoon advies leg eens even uit
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Power zei:
Wat doe ik nou weer fout? Dit is gewoon een vrijheid-blijheid site en ik vraag gewoon advies leg eens even uit
Klik om te vergroten...
Vragen naar verkooppunten, waar je in je andere topic ook al op gewezen bent
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#7
Power zei:
Ik vraag gewoon om voorlichting en advies
Klik om te vergroten...
Je vraagt naar verkooppunten.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Power zei:
Wat doe ik nou weer fout? Dit is gewoon een vrijheid-blijheid site en ik vraag gewoon advies leg eens even uit
Klik om te vergroten...
Onjuist. Er kan hier van alles gedeeld worden mits binnen de regels. Echte vrijheid is een utopie!
P
PowerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh zo. Ok bedankt. Ik ben nogal wat naĂŻef begrijp ik Ik zal er jullie adviezen allemaal van harte nemen en heel goed opletten op wat ik vraag Dank jullie wel
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Power zei:
Hallo ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw in Apeldoorn komen wonen en ik heb wel eens 3mmc geprobeerd en het is me erg bevallen maar ik weet niet waar ik dat hier kan kopen heeft iemand tips? Alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Power zei:
Weet iemand een goede smartshop in Deventer waar ze goede niet te dure producten ( die weinig effect hebben ondanks het verkooppraatje) verkopen? De Stoelendans daar ben ik al een keer geweest Ik vind ze overdreven duur en hebben echt geen goede producten jammer genoeg.
Aangezien 3mmc verboden is zoek ik eigenlijk iets wat daarop lijkt dus heb je tips heel graag thanks
Klik om te vergroten...

Voorwaarden en regels

Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.
drugsforum.nl drugsforum.nl


91C53418-3CDD-49CA-8A6A-E0076B7D62CC.jpeg

Je vist duidelijk naar een “smartshop” die van onder de toonbank dingen verkoopt.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Onjuist. Er kan hier van alles gedeeld worden mits binnen de regels. Echte vrijheid is een utopie!
Klik om te vergroten...
@Mevrouw Pløp moet weer roet in het eten gooien hoor! Voel de muren al op me afkomen 🤪
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druktemaker zei:
@Mevrouw Pløp moet weer roet in het eten gooien hoor! Voel de muren al op me afkomen 🤪
Klik om te vergroten...
Zolang pløp geen modder-eter is vind ik het best. Heh. Welk topic zitten we nu weer?
P
PowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Echt hè! En het jammere is Ik ben gewoon vragen aan het stellen Ik doe toch echt niets illegaals ofzo maar je krijgt gelijk de hele bende over je heen alsof je en of andere crimineel bent of zo dat vind ik echt jammer dus ik denk dat ik gewoon mijn profiel ga verwijderen Ik ben nu aan het uitzoeken hoe maar het lukt me niet
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Zolang pløp geen modder-eter is vind ik het best. Heh. Welk topic zitten we nu weer?
Klik om te vergroten...
Hahaha! we zitten in het gekkenhuis een straatje verder.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Power zei:
Echt hè! En het jammere is Ik ben gewoon vragen aan het stellen Ik doe toch echt niets illegaals ofzo maar je krijgt gelijk de hele bende over je heen alsof je en of andere crimineel bent of zo dat vind ik echt jammer dus ik denk dat ik gewoon mijn profiel ga verwijderen Ik ben nu aan het uitzoeken hoe maar het lukt me niet
Klik om te vergroten...
Dit zijn jouw woorden, het hele punt in deze is dat je vraagt om voor een smartshop die niet te duur is. Wij mogen geen enkele verwijzing maken naar punten maar je drugs kan halen, dus daar ga je al weer de mist in!
P
PowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doe eens een beetje chill mevrouw. Je was al in je eerste bericht duidelijk laten we het even daarbij houden. Het is nu wel klaar zo fijne dag hè
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Power zei:
Doe eens een beetje chill mevrouw. Je was al in je eerste bericht duidelijk laten we het even daarbij houden. Het is nu wel klaar zo fijne dag hè
Klik om te vergroten...
Ik kreeg het idee dat je niet helemaal begreep waar het mis ging, je hoeft het niet als aanval te zien hoor.
Fijne dag!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Power zei:
Doe eens een beetje chill mevrouw. Je was al in je eerste bericht duidelijk laten we het even daarbij houden. Het is nu wel klaar zo fijne dag hè
Klik om te vergroten...
Blijkbaar was het na de eerste berichten en na de berichten in je vorige topic dus nog niet duidelijk, anders was je er niet over doorgegaan.

Daarom leggen we het je nog even een paar keer uit, vriendelijk van ons he? Ander toontje zou u sieren
P
PowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja lieve mensen Het is me nu wel duidelijk! Wat een agressie op deze vroege ochtend alleen maar door het stellen van wat ik dacht normale vragen Excuus voor mijn naĂŻviteit. En toon? Jij weet helemaal niet wie ik ben dus ik kan helemaal niet praten over mijn toon of oordelen ik ben gewoon heel lief mens die vraag gesteld en nieuw is op deze site dus doe eens een beetje lief dat je het niet kan zijn hoef je ook niet te reageren bedankt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Power zei:
( die weinig effect hebben ondanks het verkooppraatje)
Klik om te vergroten...
Kratom en shrooms en kanna zijn wel de producten van een smartshop met een goed en lekker effect. O en je kunt er Salvia halen en paddo growkits en wietzaadjes dit is allemaal Legaal dus een smartshop is best wel handig

Smartshops kun je gewoon via Google vinden dus hoef je hier niet om te vragen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."