#1
đ đEchte vrijheid is een utopie!
đ đEchte vrijheid is een utopie!
Oke brbHahaha! we zitten in het gekkenhuis een straatje verder.
drugsforum.nl
Vragen naar verkooppunten, waar je in je andere topic ook al op gewezen bentWat doe ik nou weer fout? Dit is gewoon een vrijheid-blijheid site en ik vraag gewoon advies leg eens even uit
Je vraagt naar verkooppunten.Ik vraag gewoon om voorlichting en advies
Onjuist. Er kan hier van alles gedeeld worden mits binnen de regels. Echte vrijheid is een utopie!Wat doe ik nou weer fout? Dit is gewoon een vrijheid-blijheid site en ik vraag gewoon advies leg eens even uit
Hallo ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw in Apeldoorn komen wonen en ik heb wel eens 3mmc geprobeerd en het is me erg bevallen maar ik weet niet waar ik dat hier kan kopen heeft iemand tips? Alvast bedankt
Weet iemand een goede smartshop in Deventer waar ze goede niet te dure producten ( die weinig effect hebben ondanks het verkooppraatje) verkopen? De Stoelendans daar ben ik al een keer geweest Ik vind ze overdreven duur en hebben echt geen goede producten jammer genoeg.
Aangezien 3mmc verboden is zoek ik eigenlijk iets wat daarop lijkt dus heb je tips heel graag thanks
drugsforum.nl

@Mevrouw Pløp moet weer roet in het eten gooien hoor! Voel de muren al op me afkomen đ¤ŞOnjuist. Er kan hier van alles gedeeld worden mits binnen de regels. Echte vrijheid is een utopie!
Zolang pløp geen modder-eter is vind ik het best. Heh. Welk topic zitten we nu weer?@Mevrouw Pløp moet weer roet in het eten gooien hoor! Voel de muren al op me afkomen đ¤Ş
Hahaha! we zitten in het gekkenhuis een straatje verder.Zolang pløp geen modder-eter is vind ik het best. Heh. Welk topic zitten we nu weer?
Dit zijn jouw woorden, het hele punt in deze is dat je vraagt om voor een smartshop die niet te duur is. Wij mogen geen enkele verwijzing maken naar punten maar je drugs kan halen, dus daar ga je al weer de mist in!Echt hè! En het jammere is Ik ben gewoon vragen aan het stellen Ik doe toch echt niets illegaals ofzo maar je krijgt gelijk de hele bende over je heen alsof je en of andere crimineel bent of zo dat vind ik echt jammer dus ik denk dat ik gewoon mijn profiel ga verwijderen Ik ben nu aan het uitzoeken hoe maar het lukt me niet
Ik kreeg het idee dat je niet helemaal begreep waar het mis ging, je hoeft het niet als aanval te zien hoor.Doe eens een beetje chill mevrouw. Je was al in je eerste bericht duidelijk laten we het even daarbij houden. Het is nu wel klaar zo fijne dag hè
Blijkbaar was het na de eerste berichten en na de berichten in je vorige topic dus nog niet duidelijk, anders was je er niet over doorgegaan.Doe eens een beetje chill mevrouw. Je was al in je eerste bericht duidelijk laten we het even daarbij houden. Het is nu wel klaar zo fijne dag hè
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."