Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrozolam mini tripreport

Brozolam mini tripreport

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister een Bro van 3 mg geprobeerd omdat ik die kleine pilletjes niet gebroken kreeg. Als een blok geslapen en topfit wakker geworden. Denk dat als je dit 1x per week gebruikt je een heerlijke nachtrust tegemoet gaat.
groetjes!
(iemand nog tips om ze te breken? Zijn hele kleine pilletjes en zou ze graag iets lager doseren)
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diablo69 zei:
Gister een Bro van 3 mg geprobeerd omdat ik die kleine pilletjes niet gebroken kreeg. Als een blok geslapen en topfit wakker geworden. Denk dat als je dit 1x per week gebruikt je een heerlijke nachtrust tegemoet gaat.
groetjes!
(iemand nog tips om ze te breken? Zijn hele kleine pilletjes en zou ze graag iets lager doseren)
Klik om te vergroten...
Oh Nice! Bedoel je niet toevallig Bromazolam? Nu rest de vraag: Of je vanavond zonder ook goed in slaap komt? ipv breken kan je afbijten. :)
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ga zo voor het eerst mapb proberen (heb eindelijk vakantie ) dus ik test het overmorgen voor je goed, slapen zonder benzo. Nou gebruik ik benzo Max 1 x in de twee weken als ik een dag vrij ben om even lekker zorgeloos in slaap te vallen
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een pillen cutter die kun je voor een laag bedrag bij de apotheek kopen. Heb er zelf ook een. Die snijd zelfs de kleine etizolam pilletjes perfect doormidden
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb die Bromazolam pilletjes ook, ze zijn blauw en glitterig. Ik probeerde er 1 doormidden te snijden met een mes, maar het brokkelde heel erg.

Ik vind 3 mg echt teveel. Ik heb 1 x een halve gehad (ongeveer) en de hele volgende dag zo duf als een konijn. Vond het wel erger dan bij bv. Flunitrazepam, Diazepam of Etizolam.
P
PractunaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb laatst Bromazolam genomen, eerst één in genomen, twee uur later niks, toen nog ééntje, niks. Volgende dag vijf in genomen en drie uur gewacht, geen effect dus had er elf tegelijk in genomen, NOG geen effect. Ik geef er een paar aan een een maat van mij en neemt eerst één en voelde wel iets maar te weinig dus nam hij een tweede na ong anderhalf uur. Later die avond ben ik naar huis gegaan, kreeg ik laatst te horen van hem dat hij na de derde pil twee dagen heeft geslapen en toen hij uit bed stapte op de grond viel en met dubbele tong praatte tegen de begeleiding hier.

Ik voel dus al weer.. he le maal nnnniets, geen effect nada noppes. Ze waren niet nep.
HOE is dit mogelijk ik heb dit al bij zoveel benzo's gehad (gewoon geen effect, ook geen delusions of sobriety volgens anderen.) Dit kan toch niet, ben ik geen mens ofzo!? :fearful: En heb dit soort dingen wel eerder verteld en mensen zeggen dan dat het aan tollerantie ligt en/of aan delusions of sobriety, of.. natuurlijk dat ik lieg.., wat absoluut niet zo is.

Niemand heeft er een verklaring voor, NIEMAND xD, echt wat de hell man wat gebeurt hier nou? :laughing::laughing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."