Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer 4-ho -met 20 mg na 100 mg o-pce

eerste keer 4-ho -met 20 mg na 100 mg o-pce

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
vanochtend vroeg in de ochtend kon ik nog niet slapen van me NEP binge roa nasaal vanaf donderdag of vrijdag herinner het niet echt meer zo goed
dus tot zondag middag 2 en een halve gram gebruikt 1 gram poeder en de rest kristal
voorkeur gaat naar kristal kwa iets sterkere werking
maar poeder geeft bij mij geen witte neus en wit snot dat tot je lip drupt ,kristal wel
dus poeder is voor mij beter omdat ik veel mensen spreek @geen druip neus en geen wit aan in je neus dat opvalt
maargoed na wat benzos niet in slaap kunnen vallen
het werd avond weer zondag ,weer wat benzos maar slapen ging gewoon niet zag vandaag dat ik 120 mg tema had geslikt en 5 mg xanax totaal
zo gezegd zo gedaan ,tis nacht rond een uur 0f 4 denk ik
dagt neem wat o-pce
had geen schaal dus op het oog met de gedachte dat het zakje 500 mg was
ongeveer een tiende eruit en ware 2 lijntjes die mij groter leken dan mijn eerste keer maarja links rechts en weg
naar de toilet voor een grote boodschap
na een minuut of 5 stond ik op en begon me wereld te draaien en voelde het aan alsof ik zwaar dronken liep en onder invloed was
ik snel nog eens p mn bestel lijst gekeken en jahoor had een gram besteld en niet 500mg
dus ongeveer 100mg opgesnoven
was binnen no time een robot en kon niet recht lopen
ik naar de wc en snuiten en spugen
ik dacht dit moet eruit .
na een uurtje was alles gelukkig wat minder en ging alles gewoon weer chill
het was rond 5 uur ofzo en dacht k neem nog wat maar geen snuif meer was al te lang bezig geweest met snuiven
dus op zoek naar pellets
had alleen 1p-lsd 150 pellets en 4 ho met 2 x 20 mg
had nog nooit een trip middel gebruikt dus ik dacht om af te sluiten dan maar 4 ho met in plaats van 150 ug lsd
pellet geslikt en keek nog snel even wanneer de opkomst zou moeten komen
herinner 15 tot 45 min ofzo wat ik las
zo gezegd zo gedaan ik ga weer lekker liggen en dacht na 20 min nou dit wordt niks

fout haha
ik keek rustig naar me balkon ramen en deur die begonnen ineens te beewegen an links naar rechts een soort buikdans
dacht hmm is dit het
wou terug op me laptop om een reportje te schrijven
keek naar me scherm waar een lap text opstond
nou ik zag de letters niet meer en me laptop ging van links naar rechts
toen begon op de muren licht en donker zig te verplaatsen
deed me ogen effe dicht en zag hindoe goden in een mooie leur neon blauw
ogen weer open zag van alles alsof er gewoon veel mensen om me heen waren me stoel zag ik bewegen alsof er iemand opzat ,de poten van me tafel waren donkere naakte vrouwen
en licht en vervormingen overal
ogen dicht kwam ik ergens anders uit niet me kamer maar een soort van machine kamer met allerlei draaiende delen ,alles in kleur
ik me ogen weer open en opstaan
pakte een sigaret en zag me asbak als een soort vogel nestje
pakte me aansteker maar het voelde raar om iets te pakken en me sigaret aan te steken zag er allemaal uit als een first person game met lichtjes en figuurtjes en alles maar van links naar rechts bewegen
rond een uur of 7 liep ik naar de keuken voor wat benzos ,dacht me pa wordt zo wakker en ik zou niet echt een normale conversatie kunnen hebben
dus wou slapen
niet dus ik pakte me doosjes uit de kast en drukte de pillen uit de verpakking alles schoot en brak en niet meer vindbaar dacht nou dan niet
ik vond dat ik ook heel raar liep in mini stapjes op de heen weg en op de terug weg naar me nestje,, O-PCE ?,
dan maar onder de deken daar waren alleen Visuals te zien van goden ik denk india
dan weer effe koppie boven de deken en alles beeweegde nog als voorheen
nu werd het licht buiten en keek op me telefoon voor de tijd ,dat was echt niet te zien fel licht en alles zwalkte onleesbaar en tijdens me patrooncode zag ik een soort vuurwerk bij elke punt waar ik overheen sleepte
gelukkig hebben we ook een gewone klok aan de muur met 1 oog dicht en recht op zitten zag k dat het al 9 uur was
ik weer onder de deken want hoorde me vader naar het toiet gaan
nou eind goed al gord duurde tog nog tot tien uur voordat ik weer wat normaler was en zag
die tijd stond me pa ook op en ik liep naar de keuken
om te vragen of die gebakken ei wou op zn brood
maar hij was oke dus ik weer onder de deken op de bank
tijdens het lopen en dat had ik zeker nog tot eind van de middag had echt een zware evenwicht storing ,maar ik geef dat maar aan de o=pce
of iemand moet dit herkennen van de 4-ho met
al met al vond ik me eerste trip in me leven helemaal niet eng of bad gaan ik kan me niet voorstellen dat je hier bad opgaat of wat bad nou eigenlijk is
ik vond het een grappige ervaring een soort van toen ik 4 5 was en naar pretpark Duinrell of de Efteling ging dan is alles ook zo mooi en leuk met kleuren en de vervorming in de lach spiegels
heb best wel gelachen een par keer en tegen mezelf gepraat
ik denk dat je hier geen sex op kan hebben ben teveel in je space en eigen wereld maar de setting moet wel alleen zijn of samen met iemand die het ook neemt
en geen tijd dat je moet opstaan
ik liet me er niet helemaal in mee gaan zover dat kon omdat ik een ouder in huis heb waar ik zorg voor heb dus was op het einde tog een beetje een manier te zoeken om eruit te komen wat niet echt lukte trouwens maar gelukkig was ik net op tijd weer helder
opkomst was echt van de eerste bewegende dingen tot vol in kleur en gekkigheid van het zal wel niet gebeuren en een minuut later zwaar spacen
het einde was eigenlijk ook ineens weg van hard naar nul in een paar minuten leek het wel

de 4 ho met overheerste de o-pce wel denk ik
na dat de 4 ho met klaar was had ik tog weer een o-pce gevoel terug voor een aantal uurtjes

al met al wel grappig
alleen merkte ik dat setting erg belangrijk is geen haast, geen mensen die niet spacen ,of mensen die weten dat je spaced zou nog wel kunnen zal wel grappig zijn als je iemand ziet die hem spaced

eindoordeel
weet ik niet omdat ik niet weet of 4 ho met een light versie is of dat het een sterk middel is @Mindless
ik vond het meer grappig dan overwelmend eng of storend
kon trouwens tog wel ja uhhm niet helder blijven als ik dat wou maar kon tog zeker enige controle op mezelf hebben ,,,niet op de visuals of vervormingen
en of o-pce meegespeeld heeft weet ik niet omdat dit me eerste trip was
misschien iemand die dat weet disso en tripmiddel tegelijk

herhalings gevaar
8\\10
maar dan zonder een tijdlimiet zodat ik rustig erin mee kan gaan zonder te denken over een paar uur moet het wel klaar zijn hoor wat tog niet gebeurd ,gaf wat stress
en geen andere middelen ervoor of tijdens
ps benzos helpte niet echt om er uit te komen
had wel dagen ervoor aan de stims gezeten


mvg ricorieks
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Benzodiazepines helpen je ook niet om uit dit soort trips te halen maar seroquel wel. Benzodiazepines maken je alleen maar vager omdat je gaba aangetast wordt en je door sufheid erger “vaag” wordt. Benzodiazepines verzachten alleen de harde scherpe randjes.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Benzodiazepines helpen je ook niet om uit dit soort trips te halen maar seroquel wel. Benzodiazepines maken je alleen maar vager omdat je gaba aangetast wordt en je door sufheid erger “vaag” wordt. Benzodiazepines verzachten alleen de harde scherpe randjes.
Klik om te vergroten...
ah oke wist ik niet dacht ooit ergens gelezen te hebben om benzos bij de hand te hebben als je bad gaat ?
maar ik wou gewoon slapen maar de benzps werkte zeker niet
is dit zwakker of sterker of anders dan 1p-lsd? als je weet?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vooral anders. 4ho-met is minder mentaal als 1plsd. Ook duurt 4ho minder lang.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
had erna nog wat andere stofjes gebruikt voel me nu heel gaar
ik loop met kleine stapjes enzo
waarschijnlijk slaap tekort psychose en wat dronken nog steeds maar dat geef ik aan de 200 mg o-pce totaal
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Benzodiazepines helpen je ook niet om uit dit soort trips te halen maar seroquel wel. Benzodiazepines maken je alleen maar vager omdat je gaba aangetast wordt en je door sufheid erger “vaag” wordt. Benzodiazepines verzachten alleen de harde scherpe randjes.
Klik om te vergroten...
Benzos tegen angst, noopet tegen dissociatie
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
cutepool zei:
Benzos tegen angst, noopet tegen dissociatie
Klik om te vergroten...
tnx wist ik niet
maar tot n voel ik me nog steeds dronken achtig
is dit door de te hoge dosis o pce?
dacht dat ik dood ging

edit :openmouth:-pce is meer effectief oraal ja stom 100 mg\\en ook stom nasaal 100 mg

heb echt een gare brakke daag vandaag
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat verbaast me niets als ik lees wat je allemaal in je mik hebt geduwd.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casaan zei:
Dat verbaast me niets als ik lees wat je allemaal in je mik hebt geduwd.
Klik om te vergroten...
helemaal gelijk is echt geen kinderspel en laten de verdors er nou net een reclame voor maken aLsof het Een L EUK KINDER CHOCOLAAATJE IS
WAS WEL ME EIGEN FOUT
HAD GEEN WEEGSCHAAL

MAARGOED WE ADEMEN NOG

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."