#1
Ik ben gediagnosticeerd met ADD, hoewel het misschien eerder richting ASS gaat. Die DSM 5 was misschien een beetje bevooroordeeld afgenomen.
Maar ik snap wat je bedoelt. Ik wordt ook rustig van methylfenidaat. Vind er verder geen reet aan. Ben er dan ook mee gestopt.
Dexamfetamine daarintegen, woohooo die rush is super nice (op misbruik doseringen dan). En dat je gedachten zo netjes gestructureerd op volgorde gaan. Echt top! Jammer dat ze mij die niet voorschrijven. Maar ik probeer het zonder pillen nu haha
Mdphp daarintegen. Je wordt er scherp opgewekt van. Enorm geil. Maar je focus is compleet weg. Ik wordt nog chaotischer van dan dat ik nuchter ben. En IPV focus ben je eerder vaag. Je hele huis op en neer lopen op zoek naar je sleutels, blijken ze in je broekzak te zitten. Heb je eindelijk die sleutels, ben je je pinpas kwijt die je net in je hand had. Kan je eindelijk naar de supermarkt lopen is je telefoon weer pleite. Complete warboel... Een uitje naar de supermarkt is echt een dagtaak op die manier lol.
Je voelt je eigenlijk meteen alsof je al 3 dagen wakker bent op de pep en maar extra veel neemt om staande te blijven. Helemaal gaar en een hart wat op ontploffen staat.
Maar ik snap wat je bedoelt. Ik wordt ook rustig van methylfenidaat. Vind er verder geen reet aan. Ben er dan ook mee gestopt.
Dexamfetamine daarintegen, woohooo die rush is super nice (op misbruik doseringen dan). En dat je gedachten zo netjes gestructureerd op volgorde gaan. Echt top! Jammer dat ze mij die niet voorschrijven. Maar ik probeer het zonder pillen nu haha
Mdphp daarintegen. Je wordt er scherp opgewekt van. Enorm geil. Maar je focus is compleet weg. Ik wordt nog chaotischer van dan dat ik nuchter ben. En IPV focus ben je eerder vaag. Je hele huis op en neer lopen op zoek naar je sleutels, blijken ze in je broekzak te zitten. Heb je eindelijk die sleutels, ben je je pinpas kwijt die je net in je hand had. Kan je eindelijk naar de supermarkt lopen is je telefoon weer pleite. Complete warboel... Een uitje naar de supermarkt is echt een dagtaak op die manier lol.
Je voelt je eigenlijk meteen alsof je al 3 dagen wakker bent op de pep en maar extra veel neemt om staande te blijven. Helemaal gaar en een hart wat op ontploffen staat.