Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben positief getest op 3FA(fluoramfetamine) door een eenvoudige urinetest, wat kan ik nu nog gebruiken?

Ik ben positief getest op 3FA(fluoramfetamine) door een eenvoudige urinetest, wat kan ik nu nog gebruiken?

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben gediagnosticeerd met ADD, hoewel het misschien eerder richting ASS gaat. Die DSM 5 was misschien een beetje bevooroordeeld afgenomen.

Maar ik snap wat je bedoelt. Ik wordt ook rustig van methylfenidaat. Vind er verder geen reet aan. Ben er dan ook mee gestopt.
Dexamfetamine daarintegen, woohooo die rush is super nice (op misbruik doseringen dan). En dat je gedachten zo netjes gestructureerd op volgorde gaan. Echt top! Jammer dat ze mij die niet voorschrijven. Maar ik probeer het zonder pillen nu haha

Mdphp daarintegen. Je wordt er scherp opgewekt van. Enorm geil. Maar je focus is compleet weg. Ik wordt nog chaotischer van dan dat ik nuchter ben. En IPV focus ben je eerder vaag. Je hele huis op en neer lopen op zoek naar je sleutels, blijken ze in je broekzak te zitten. Heb je eindelijk die sleutels, ben je je pinpas kwijt die je net in je hand had. Kan je eindelijk naar de supermarkt lopen is je telefoon weer pleite. Complete warboel... Een uitje naar de supermarkt is echt een dagtaak op die manier lol.
Je voelt je eigenlijk meteen alsof je al 3 dagen wakker bent op de pep en maar extra veel neemt om staande te blijven. Helemaal gaar en een hart wat op ontploffen staat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
. Je hele huis op en neer lopen op zoek naar je sleutels, blijken ze in je broekzak te zitten. Heb je eindelijk die sleutels, ben je je pinpas kwijt die je net in je hand had. Kan je eindelijk naar de supermarkt lopen is je telefoon weer pleite. Complete warboel... Een uitje naar de supermarkt is echt een dagtaak op die manier lol.
Je voelt je eigenlijk meteen alsof je al 3 dagen wakker bent op de pep en maar extra veel neemt om staande te blijven. Helemaal gaar en een hart wat op ontploffen staat.
Klik om te vergroten...
Wacht wat. Dit is hoe mijn leven nuchter is. Da's dus niet hoe het hoort? 😱🤣
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Wacht wat. Dit is hoe mijn leven nuchter is. Da's dus niet hoe het hoort? 😱🤣
Klik om te vergroten...
Doet me denken aan die ene keer op werk toen ik dacht mijn mobieltje kwijt te zijn.

Ik in halve paniek dat tegen de collega's zeggen, ondertussen wild met mijn handen zwaaiend.

Collega: "Ehhh Proxima, je hebt je mobieltje gewoon in je hand"

Proxima: *kijkt naar handen* "Ohw.." 😳
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Wacht wat. Dit is hoe mijn leven nuchter is. Da's dus niet hoe het hoort? 😱🤣
Klik om te vergroten...

Bij mijn vriend heet dat ADHD 🤣
Hoe vaak hij zijn aansteker bijv wel niet kwijt is of z'n bril die gewoon op z'n hoofd staat 🤣
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Proxima zei:
Doet me denken aan die ene keer op werk toen ik dacht mijn mobieltje kwijt te zijn.

Ik in halve paniek dat tegen de collega's zeggen, ondertussen wild met mijn handen zwaaiend.

Collega: "Ehhh Proxima, je hebt je mobieltje gewoon in je hand"

Proxima: *kijkt naar handen* "Ohw.." 😳
Klik om te vergroten...
M'n bril zoeken met m'n bril op, m'n telefoon zoeken terwijl ik iemand aan het bellen ben.. ken allemaal gewoon! Vijf weken gezocht naar mijn koptelefoon in het begin van m'n burnout. Wist zeker dat ie achter m'n voorstoel lag, maar ondanks hele auto binnenstebuiten keren niet gevonden. Kantoor op z'n kop gezet, huis op z'n kop gezet. Niet gevonden. Nieuwe gekocht, want had de noicecancelling echt doodhard nodig toen. En m'n alleroudste (flink aangevreten door de hond) later gerepareerd.

Maanden later pak iets uit de auto en valt m'n hoofd op een zwarte case achter de voorstoel.
Juist ja. M'n koptelefoon. PRECIES op de plek waarvan ik zeker wist dat ie daar lag. Nu heb ik er dus drie
Perenijsje zei:
Bij mijn vriend heet dat ADHD 🤣
Hoe vaak hij zijn aansteker bijv wel niet kwijt is of z'n bril die gewoon op z'n hoofd staat 🤣
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk ADD hier ja 🤣 maar niet genoeg last van om aan de medicatie te willen oid. Kom blijkbaar op werk enorm gestructureerd over. Mensen zien de chaos in m'n hoofd niet, maar wél wat ik doe om de controle te houden 🤷🏼‍♀️
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op pyros worden bij mij die ADD eigenschappen dus extreem versterkt. Ik heb dan niet zulke 'momenten', maar ben letterlijk de hele dag (of beter gezegd 3/4 dagen) heen en weer aan het rennen om alles te zoeken wat ik kwijt ben.... Ik word dan echt he-le-maal gek van mezelf.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."