Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B wat eten en drinken jullie?

2C-B wat eten en drinken jullie?

21 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
H
HeisenbergLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bovenstaande foto bevat alles wat u nodig heeft.

Hierbij een aantal handvaten om het avontuur aan te gaan:

Frisdranken met koolzuur geven een bijzondere twist, zero of suikerbevattend is een persoonlijke kwestie.

Een blikje sparkling ice tea p.p. is aan te raden.
Er zit meer in dan u denkt.

Proscuitto crudo ham van uw italiaanse slager gaat fenomenaal samen met honingmeloen.
Een vorkje hierbij is handig met het voorkomen van vette vingers.

Huisdieren bij uw avontuur betrekken (geen drugs delen) kan een positieve stimulant brengen.

Zorg dat u in een vertrouwde omgeving bent in een trainingshöse.

Ps: een goede voorbereiding is het halve werk. Snij de meloen vast voor, geef uw huisdieren vast een plekje en zet de juiste playlist vast gereed.

Heeft u toevallig nog een zak haribo snoepjes verstopt liggen? Twijfel niet en neem ruim, het kan geen kwaad.

LET OP:
Voor de gevorderde gebruikers onder ons (minimaal 3 maal eerder een ervaring met 2cb):

Fernandes Super Pineapple (wat Mohammed altijd drinkt) is goed te combineren met de ice tea sparkling.

Bent u meer opzoek naar hetgeen in de vertrouwde omgeving: Haribo kersen stellen nooit teleur.

Zoute Drop hebben wij meerdere malen zorgvuldigd geprobeerd en staat bij ons laag in het vaandel.

Een witte muis uit de hoge hoed van de haribo kindermix springt ver uit de categorie snoepgoed.

Om het nogmaals te benadrukken, een goede voorbereiding is het halve werk, want: bij Flink boodschappen thuisbezorgd service ontbraken de Confetinnis (roze koeken met smarties) in het assortiment. Deze bleken wederom een groot gemis tijdens ons avontuur vanavond.

Speel bewust, 18+.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toevallig vannacht 2cb gedaan, normaal eet ik vooral fruit, vannacht was het een sneetje toast met kip saté, wat van die mini worstenbroodjes van de Coop, een Lion en wat stracciatella ijs.
Nou had ik overdag niet zoveel gegeten en heb ik gegeten alsof er alleen haze is gerookt vannacht maar dit beviel me best.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."