Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFlubrotizolam (FANAX)

Flubrotizolam (FANAX)

9 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik Flubrotizolam (FANAX) google en ook op psychonautwiki, wordt er steeds een ander naam aangegeven nl flubromazolam, over Flubrotizolam vind je heel weinig terug, of zijn dit zelfde stofjes?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Als ik Flubrotizolam (FANAX) google en ook op psychonautwiki, wordt er steeds een ander naam aangegeven nl flubromazolam, over Flubrotizolam vind je heel weinig terug, of zijn dit zelfde stofjes?
Klik om te vergroten...
Nope. Flubrotizolam is gewoon heel nieuw.

Hier inmiddels al 20 Γ  30 bars van gepakt. Niet de moeite waard!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Nope. Flubrotizolam is gewoon heel nieuw.

Hier inmiddels al 20 Γ  30 bars van gepakt. Niet de moeite waard!
Klik om te vergroten...
Ik had ze ook besteld uit curiositeit, maar dat het 4 tot 5 x potenter is dan Etizolam, is kwatsj. Ts indd teleurstellend spul n ben als domme consument in de 'FANAX' strategie getrapt πŸ™ƒ Nee ts tov andere benzo rc's nul meerwaarde geen toevoeging.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind de werking echt perfect, alleen zijn de bars was zwak. Een halve om wat slaap te krijgen. Kwartjes doen gewoon niks. Verder word ik lekker uitgerust wakker, zonder kater enzo.
Werkt niet te lang (geen idee hoe lang maar zelfs na 6uur slaap had ik geen probleem met opstaan), ik word niet "high" van, alleen moe.

Als ze wat sterker gemaakt worden - super goede benzo, vooral voor iemand die ze af en toe voor slaap gebruikt en niet om high te worden.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
cutepool zei:
Ik vind de werking echt perfect, alleen zijn de bars was zwak. Een halve om wat slaap te krijgen. Kwartjes doen gewoon niks. Verder word ik lekker uitgerust wakker, zonder kater enzo.
Werkt niet te lang (geen idee hoe lang maar zelfs na 6uur slaap had ik geen probleem met opstaan), ik word niet "high" van, alleen moe.

Als ze wat sterker gemaakt worden - super goede benzo, vooral voor iemand die ze af en toe voor slaap gebruikt en niet om high te worden.
Klik om te vergroten...
Ik kan nu moeilijk enkek effect v de FANAX beschrijven, omdat er ook 3mg Etizolam doorging. Maar is nu indd wel opvallend dat wanneer ik een 'brave' benzo rc Γ  la etizolam, flualprazolam neem, allen of samen neem met een FANAX bar, ik ook telken na 4-6u echt dat typische Benzo-wakker gevoel ervaar, waarbij loomheid en sufheid afwezig zijn. Ter vergelijking, als ik Clonazolam of Flunitrazolam neem, lig ik vaak klokje rond te ronken en is er nog die sufheid aanwezig. En deze 2 (Etizolam en Flualprazolam) krijgen dan ban, een 200pcs bestelling is in de maak.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flualprazolam duurt heel lang en wanneer ik wakker wordt voel ik me nog steeds suf.

Met etizolam heb ik zoiets dat ik na 4-6 uur wakker schiet met een... hmmm... kater? Alsof ik een kleine withdrawal heb, ook al gebruik ik het eenmaal.
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb 1 bar vandaag genomen en ik voelde me spieren wel slapper , maar dat kan ook aan de keta liggen die ik had genomen, je moet ook alleen benzo's gebruiken als je ze echt nodig hebt, als je je gewoon goed voelt en je neemt het heeft het geen effect of is het effect zelfs kut.
Ik ga die bar nemen als ik het echt nodig heb, bijv bij slaap problemen of angst of spanning. Ik heb een flinke tollerantie voor benzos want ik krijg ze van de dokter maar ik ben wel aan het af bouwen.
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Aron Kurwa777 zei:
Ik heb 1 bar vandaag genomen en ik voelde me spieren wel slapper , maar dat kan ook aan de keta liggen die ik had genomen, je moet ook alleen benzo's gebruiken als je ze echt nodig hebt, als je je gewoon goed voelt en je neemt het heeft het geen effect of is het effect zelfs kut.
Ik ga die bar nemen als ik het echt nodig heb, bijv bij slaap problemen of angst of spanning. Ik heb een flinke tollerantie voor benzos want ik krijg ze van de dokter maar ik ben wel aan het af bouwen.
Klik om te vergroten...
Zo snel mogelijk afbouwen, echte sluipmoordenaars die benzo's. Angst en spanningsproblemen beter op een natuurlijke manier oplossen door gezond te eten en sporten.

Nieuw jaar nieuwe kansen! Je kan dit.

Ik ben aan het stoppen met wiet... klinkt onschuldig maar ook meer dan 10 euro per dag weg gerookt voor jaren.

Ik ben eerder gestopt met verslavingen en weet zeker dat als je regelmatig gaat sporten bijvoorbeeld krachttraining, op je eten let en een vast slaapritme probeerd aan te houden (op vaste tijden naar bed en opstaan ook al ben je niet moe) je jezelf echt heel veel beter gaat voelen in een hele korte periode al.

Doorzetten, doelen stellen, volhouden.
Dag voor dag. Alleen voor vandaag πŸ’ͺπŸΌπŸ€

Besten wensen!!
A
Aron Kurwa777Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sebas- zei:
Zo snel mogelijk afbouwen, echte sluipmoordenaars die benzo's. Angst en spanningsproblemen beter op een natuurlijke manier oplossen door gezond te eten en sporten.

Nieuw jaar nieuwe kansen! Je kan dit.

Ik ben aan het stoppen met wiet... klinkt onschuldig maar ook meer dan 10 euro per dag weg gerookt voor jaren.

Ik ben eerder gestopt met verslavingen en weet zeker dat als je regelmatig gaat sporten bijvoorbeeld krachttraining, op je eten let en een vast slaapritme probeerd aan te houden (op vaste tijden naar bed en opstaan ook al ben je niet moe) je jezelf echt heel veel beter gaat voelen in een hele korte periode al.

Doorzetten, doelen stellen, volhouden.
Dag voor dag. Alleen voor vandaag πŸ’ͺπŸΌπŸ€

Besten wensen!!
Klik om te vergroten...
Bedankt, ik heb meestal geen zin om naar buiten te gaan en drugs helpen me daarbij, heb vandaag wel een balletje getrapt
S
SmeerpateLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had ze een gekocht om na teveel pep te kunnen slape. Nu dit is na drie baars niet gelukt πŸ˜… maar moet er wel aan toevoegen dat het me niet echt stoort ook. Normaal gezien na een nacht plaffonddienst bel ik heel krikkel en slecht gehumeurd... Daar is nou toch niets van te merken πŸ˜… Ik heb vooral zin in een chille wandeling te gaan maken en aangezien ik toch maar een late shift heb vandaag kom ik er wel door 😁 al dan niet met nog een barretje pep πŸ˜‚!! Maar ik moet toegeven, kvind ze best nog wel fijn ☺️
Grtjs uit belgieeeee 🀣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."