#1
Als ik Flubrotizolam (FANAX) google en ook op psychonautwiki, wordt er steeds een ander naam aangegeven nl flubromazolam, over Flubrotizolam vind je heel weinig terug, of zijn dit zelfde stofjes?
Nope. Flubrotizolam is gewoon heel nieuw.Als ik Flubrotizolam (FANAX) google en ook op psychonautwiki, wordt er steeds een ander naam aangegeven nl flubromazolam, over Flubrotizolam vind je heel weinig terug, of zijn dit zelfde stofjes?
Ik had ze ook besteld uit curiositeit, maar dat het 4 tot 5 x potenter is dan Etizolam, is kwatsj. Ts indd teleurstellend spul n ben als domme consument in de 'FANAX' strategie getrapt π Nee ts tov andere benzo rc's nul meerwaarde geen toevoeging.Nope. Flubrotizolam is gewoon heel nieuw.
Hier inmiddels al 20 Γ 30 bars van gepakt. Niet de moeite waard!
Ik kan nu moeilijk enkek effect v de FANAX beschrijven, omdat er ook 3mg Etizolam doorging. Maar is nu indd wel opvallend dat wanneer ik een 'brave' benzo rc Γ la etizolam, flualprazolam neem, allen of samen neem met een FANAX bar, ik ook telken na 4-6u echt dat typische Benzo-wakker gevoel ervaar, waarbij loomheid en sufheid afwezig zijn. Ter vergelijking, als ik Clonazolam of Flunitrazolam neem, lig ik vaak klokje rond te ronken en is er nog die sufheid aanwezig. En deze 2 (Etizolam en Flualprazolam) krijgen dan ban, een 200pcs bestelling is in de maak.Ik vind de werking echt perfect, alleen zijn de bars was zwak. Een halve om wat slaap te krijgen. Kwartjes doen gewoon niks. Verder word ik lekker uitgerust wakker, zonder kater enzo.
Werkt niet te lang (geen idee hoe lang maar zelfs na 6uur slaap had ik geen probleem met opstaan), ik word niet "high" van, alleen moe.
Als ze wat sterker gemaakt worden - super goede benzo, vooral voor iemand die ze af en toe voor slaap gebruikt en niet om high te worden.
Zo snel mogelijk afbouwen, echte sluipmoordenaars die benzo's. Angst en spanningsproblemen beter op een natuurlijke manier oplossen door gezond te eten en sporten.Ik heb 1 bar vandaag genomen en ik voelde me spieren wel slapper , maar dat kan ook aan de keta liggen die ik had genomen, je moet ook alleen benzo's gebruiken als je ze echt nodig hebt, als je je gewoon goed voelt en je neemt het heeft het geen effect of is het effect zelfs kut.
Ik ga die bar nemen als ik het echt nodig heb, bijv bij slaap problemen of angst of spanning. Ik heb een flinke tollerantie voor benzos want ik krijg ze van de dokter maar ik ben wel aan het af bouwen.
Bedankt, ik heb meestal geen zin om naar buiten te gaan en drugs helpen me daarbij, heb vandaag wel een balletje getraptZo snel mogelijk afbouwen, echte sluipmoordenaars die benzo's. Angst en spanningsproblemen beter op een natuurlijke manier oplossen door gezond te eten en sporten.
Nieuw jaar nieuwe kansen! Je kan dit.
Ik ben aan het stoppen met wiet... klinkt onschuldig maar ook meer dan 10 euro per dag weg gerookt voor jaren.
Ik ben eerder gestopt met verslavingen en weet zeker dat als je regelmatig gaat sporten bijvoorbeeld krachttraining, op je eten let en een vast slaapritme probeerd aan te houden (op vaste tijden naar bed en opstaan ook al ben je niet moe) je jezelf echt heel veel beter gaat voelen in een hele korte periode al.
Doorzetten, doelen stellen, volhouden.
Dag voor dag. Alleen voor vandaag πͺπΌπ
Besten wensen!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."