#1
Het is een beetje een flowdrug. Als je veel chillt, denk ik dat je gerust lomer kan worden want ik heb dat ook. Maar als je zou beginnen dansen, zou je dan niet energieker worden? Bij mij werkt het in ieder geval zo.
Het is een beetje een flowdrug. Als je veel chillt, denk ik dat je gerust lomer kan worden want ik heb dat ook. Maar als je zou beginnen dansen, zou je dan niet energieker worden? Bij mij werkt het in ieder geval zo.
Nee, kan niet spiegelen aan mijn ervaringen dan. Ik heb wel dat na een truffeltrip ik me vermoeid voel omdat er héél veel gebeurd is in weinig tijd, ik veel meer nagedacht heb enzo. Maar niet zo van "ik val in slaap", en bij 2C-B al zeker niet.
Van 2C-B kan ik ook vermoeid raken, zeker als het net inkickt. Als je dan gaat slapen dan heb je kans dat je over de stimulatiepiek heen slaapt.
Ook na afloop van 2C-B heb ik relatief weinig moeite om te slapen.
Hoeveel 2C-B had je gisteren genomen?
Na alles wat een bodyload geeft word ik het eerste uur echt moe, ook met pep, SOS, LSD etc etc. Overdreven gapen enzo ook op feestjes. Ik denk dat het bij mij met spanning te maken heeft. Vooral met oraal gebruik moet ik zoo lang wachten voordat het werkt. Althans zo ervaar ik het wachten😂
Wellicht is het einde van de dag niet een handig moment. Sowieso is de piek een belangrijk kantelpunt in iedere 'trip'. Voor hooggevoelige mensen is drugs sowieso een uitputting. Misschien ben je dat: https://hoogsensitief.nl/test/Dat gapen heb ik ook met mdma en 2cb net voor het inkick. Met LSD, pep, sos meteen de stimulerende effecten. Bodyloads waren vroeger wel miniem met wiet. Gisteren vond ik deze veel meer aanwezig zonder wiet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."