Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe worden tijdens 2C-B trip.

Moe worden tijdens 2C-B trip.

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is een beetje een flowdrug. Als je veel chillt, denk ik dat je gerust lomer kan worden want ik heb dat ook. Maar als je zou beginnen dansen, zou je dan niet energieker worden? Bij mij werkt het in ieder geval zo.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is een hele tijd geleden dat 2C-B of een ander tripmiddel aan de beurt kwam.
Gisteren was er nog eens gelegenheid voor een tripje met 2C-B.

Vroeger combineerde ik dit middel altijd met wiet, MDMA of beiden.
Kort na de piek word ik altijd heel moe en de trip zelf vraagt tamelijk veel energie van mijn lichaam.
Meestal beland ik nog half trippend in mijn bed en voor het er is besef lig ik in een sneltempo te knorren.
Dacht dus altijd dat dit met wiet te maken had of door combineren.
Na mdma is slapen namelijk ook vrij makkelijk.

Gisteren had ik dit dus opnieuw. Geen lage dosis en zonder combineren met andere middelen kwam ik net na de piek heel moe en kon zo mijn bed in. 2 uur half na inname al onder de veren en heel snel geslapen terwijl ik wel nog visueel spektakel kreeg. Dit heb ik totaal niet met paddos of LSD.

Zijn er nog mensen die dit ervaren met 2C-B? Of ben ik serieus de enige die supermoe word van dit spul?
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na alles wat een bodyload geeft word ik het eerste uur echt moe, ook met pep, SOS, LSD etc etc. Overdreven gapen enzo ook op feestjes. Ik denk dat het bij mij met spanning te maken heeft. Vooral met oraal gebruik moet ik zoo lang wachten voordat het werkt. Althans zo ervaar ik het wachten😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cerberus zei:
Het is een beetje een flowdrug. Als je veel chillt, denk ik dat je gerust lomer kan worden want ik heb dat ook. Maar als je zou beginnen dansen, zou je dan niet energieker worden? Bij mij werkt het in ieder geval zo.
Klik om te vergroten...

Zelf met bewegen word ik er sloom van. Ga dan liefst zo snel mogelijk terug chillen. Krijg er meestal zware benen van.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee, kan niet spiegelen aan mijn ervaringen dan. Ik heb wel dat na een truffeltrip ik me vermoeid voel omdat er héél veel gebeurd is in weinig tijd, ik veel meer nagedacht heb enzo. Maar niet zo van "ik val in slaap", en bij 2C-B al zeker niet.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van 2C-B kan ik ook vermoeid raken, zeker als het net inkickt. Als je dan gaat slapen dan heb je kans dat je over de stimulatiepiek heen slaapt.

Ook na afloop van 2C-B heb ik relatief weinig moeite om te slapen.

Hoeveel 2C-B had je gisteren genomen?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cerberus zei:
Nee, kan niet spiegelen aan mijn ervaringen dan. Ik heb wel dat na een truffeltrip ik me vermoeid voel omdat er héél veel gebeurd is in weinig tijd, ik veel meer nagedacht heb enzo. Maar niet zo van "ik val in slaap", en bij 2C-B al zeker niet.
Klik om te vergroten...

Met een truffeltrip kan ik me ook wel achteraf wat vermoeid voelen fysiek maar mentaal wel nog gestimuleerd om alles te verwerken en bij te komen net als met LSD.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Proxima zei:
Van 2C-B kan ik ook vermoeid raken, zeker als het net inkickt. Als je dan gaat slapen dan heb je kans dat je over de stimulatiepiek heen slaapt.

Ook na afloop van 2C-B heb ik relatief weinig moeite om te slapen.

Hoeveel 2C-B had je gisteren genomen?
Klik om te vergroten...

Tussen 17 en 21mg in pilvorm. Dat was de spreiding bij test. Deden het nog altijd zoals 7j geleden.

De opkomst voelde fysiek zwaar maar de vermoeidheid komt meestal na de piek als het visueel wat afzwakt. Vroeger tot 40mg genomen, kon toen wel iets langer wakker blijven maar ook dan als het afzwakt meteen naar slaapmodus.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bonko3ng zei:
Na alles wat een bodyload geeft word ik het eerste uur echt moe, ook met pep, SOS, LSD etc etc. Overdreven gapen enzo ook op feestjes. Ik denk dat het bij mij met spanning te maken heeft. Vooral met oraal gebruik moet ik zoo lang wachten voordat het werkt. Althans zo ervaar ik het wachten😂
Klik om te vergroten...

Dat gapen heb ik ook met mdma en 2cb net voor het inkick. Met LSD, pep, sos meteen de stimulerende effecten. Bodyloads waren vroeger wel miniem met wiet. Gisteren vond ik deze veel meer aanwezig zonder wiet.
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Dat gapen heb ik ook met mdma en 2cb net voor het inkick. Met LSD, pep, sos meteen de stimulerende effecten. Bodyloads waren vroeger wel miniem met wiet. Gisteren vond ik deze veel meer aanwezig zonder wiet.
Klik om te vergroten...
Wellicht is het einde van de dag niet een handig moment. Sowieso is de piek een belangrijk kantelpunt in iedere 'trip'. Voor hooggevoelige mensen is drugs sowieso een uitputting. Misschien ben je dat: https://hoogsensitief.nl/test/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."