#1
Thanks!!ik doe het in bommetjes maar voor de eerste keer zou ik als ik jou was pellets bestellen. 150mg is een mooie beginners dosis en na 2/4 uur nog een extra dosis als je wilt van 100mg. dm me maar als je meer info wilt over 4fma
Thanks!!ik doe het in bommetjes maar voor de eerste keer zou ik als ik jou was pellets bestellen. 150mg is een mooie beginners dosis en na 2/4 uur nog een extra dosis als je wilt van 100mg. dm me maar als je meer info wilt over 4fma
Lekker man, ben zelf wel echt meest op spinal man maar ik vind nieuwe steen met Steff ook wel gaafAi. Die mogelijkheid zit ik te overwegen. Sterkte met je verslaving en bedankt voor je comment!
edit1: ik merk dat je een quote van Steen onder je profiel hebt. Ziek! Ben zelf ook een gigantische Steen fan.
Nice hoor. Spinal heb ik laatst nog CD van gehaald. En Steff 2 weken geleden nog gesproken toen hij klein comedy-showtje gaf in Rotterdam. Aardige gast!Lekker man, ben zelf wel echt meest op spinal man maar ik vind nieuwe steen met Steff ook wel gaaf
Dat moet wel ziek leuk zijn geweest, als ik afga op die rap battle met Insayno hahahahEn Steff 2 weken geleden nog gesproken toen hij klein comedy-showtje gaf in Rotterdam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."