#1
Nogal een gevoelige neus blijkbaar, en flink overdrijven met de hoeveelheid. Meestal wel een grammetje of meer op een avond.
Zal wel gevoelig zijn idd.
Nogal een gevoelige neus blijkbaar, en flink overdrijven met de hoeveelheid. Meestal wel een grammetje of meer op een avond.
flinke bloedneuzen
'Vasoconstrictie' heet dat samenknijpen van de bloedvaten. Dat is vooral een acuut probleem, dus terwijl de drug nog in je systeem zit. Dan loop je bijvoorbeeld extra kans op een hersenbloeding, een embolie of een hartinfarct. Ook in andere delen van het lichaam kan de bloedtoevoer zodanig afgknepen worden dat weefsels beginnen af te sterven. Als het zuurstoftekort heel ernstig is dan kun je er dus wel blijvende klachten van ondervinden.Is dat blijvend? En zo nee, heeft het dan nog andere negatieve gevolgen?
Could (and probably) be wrong. Maar is het niet juist zo dat een vasodilator als Sildenafil juist gunstig is tijdens stimulanten gebruik?Tenzij je zin hebt in een priapisme of een hartaanval zou ik de combinatie van 3-MMC en erectiemiddelen niet aanbevelen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."