Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2F-Ketamine

2F-Ketamine

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
jeeesus gekkenhuis lekker spulletje hoor hehe
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#2
net mijn eerste 2F-Ketamine snuif achter de kiezen na de hele middag aan het bier tering hee gaat hard jongen vind het zels beter als de originele tering gaaan met de banaan egt totaly achtbaan waarin ik zit haha. kan nu na 10 minuten vermelden totale euforie and listening to the doors light my fire
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#3
had oook het geduld niet om af te wegen terwijl ik z,on dingentje heb nee ongeduldig maaar haha ongeduld word beloond vandaag
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jeeess wapshuuiissseeeem


toch de volgende dosis afwegen i is egt absurd maar wel supergrappig ga allen kante op wtf
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zit in het orgel van de doors opgesloten nooit geweten dt ze zo goed waren heroes hahaha
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik weet ff niet meer wat te zeggen peace geef het aanputin en de oorlog zal spoedig stoppen geef deze mn zn medicijn noujja haha putin het spacekonijn
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hij weet niet wat hij mist daarna zal hij een braaf mannentj worden
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah joh, die zit al aan de pervetine in Moscow
Enjoy the ride.
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Casaan zei:
Ah joh, die zit al aan de pervetine in Moscow
Enjoy the ride.
Klik om te vergroten...
ja dat werd al die arme soldaatjes ggeven vechten konden ze dan wel maar t was voor korte duur .iedereeen kon het het in de apotheeek ophalen .maar putin lijkt me het type niet om naar middelen te grijpen .zoals hitler wel graag wat achter zijn kiezen had.putin is a bitch die grijpt op een slechte dag dag naar

Nucleaire wapens​

D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#10
kom weer beeetje terug uit de achtbaan maar met een half uur vele nieuwe inzichten OMG
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Danny46 zei:
jeeess wapshuuiissseeeem


toch de volgende dosis afwegen i is egt absurd maar wel supergrappig ga allen kante op wtf
Klik om te vergroten...
kam je haren stel je netjes voor maaaard T MOET IK VOLGENS DOEMAAR met mijn ogen dicht oen ook nog handen wasssen alles met zn ogen dicht snap er geen bal meer van
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zou iedrfeeen aanraden (2-FDCK) af te wegen en geen bier te drinken eeerst ben ook zo,n lullo. mijn huis is veranderd in en kermisterrein maaar wel fijn :tearsofjoy:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Danny46 zei:
ik zou iedrfeeen aanraden (2-FDCK) af te wegen en geen bier te drinken eeerst ben ook zo,n lullo. mijn huis is veranderd in en kermisterrein maaar wel fijn :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Heb je je gordel om?
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Heb je je gordel om?
Klik om te vergroten...
Nee gordeloos spacen we door deze trip,heb nooit gordels nodig gehad ben geen max vertstappen
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#15
wat zeg ik nu toch allemaal kan geen touw eraan vast knopen

zal wel slapen een baby vanavond :tearsofjoy:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Danny46 zei:
Nee gordeloos spacen we door deze trip,heb nooit gordels nodig gehad ben geen max vertstappen
Klik om te vergroten...
Max Verstappen heeft denk ik beter geleerd niet zomaar te botsen dan wij allemaal bij elkaar :wink:
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha wat een heerlijk topic is dit
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Doe Maar 3/8 afscheidsconcert (avond) 1984: Een nacht alleen, Heroine, Pa - YouTube
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Haha wat een heerlijk topic is dit
Klik om te vergroten...
de russen gooien de wereld kapot ofxo maaar laat ik morgen hopen dat puttin zich heeeft verlslikkt in eeen apppel ofzo en niet meeer zn in zijn lveven heeefdt nee man kan geen normale reacttiesm meer gvwwvn maaaar weet wel dT PUTIN GEEN leuke jongen is het al gewooon wil nikks meeer van die gast meer horen .het is welzo dat als ie aanbelt laat ik hem niet binnen
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Danny46 zei:
de russen gooien de wereld kapot ofxo maaar laat ik morgen hopen dat puttin zich heeeft verlslikkt in eeen apppel ofzo en niet meeer zn in zijn lveven heeefdt nee man kan geen normale reacttiesm meer gvwwvn maaaar weet wel dT PUTIN GEEN leuke jongen is het al gewooon wil nikks meeer van die gast meer horen .het is welzo dat als ie aanbelt laat ik hem niet binnen
Klik om te vergroten...
Denk dat ie zo wel bij je aanbelt en dan vraagt of je buiten komt spelen. Neem je knikkers mee en maak hem in!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."