#1
ja sorry ik kan echt niet constant met poeder gaan inlopen. dan zit je daar wekelijks.We kunnen niets over je stofje zeggen. In Nederland kun je je stoffen vrij eenvoudig laten testen over het algemeen.
Ik heb mijn 6APB wel naar de testservice gebracht en de kwaliteit daarvan was goed, maar dat zegt verder vrij weinig natuurlijk.
en kennen de testcentrums de RC vendors ook zo wat ?


