#1
Heb in een ver verleden (10 jaar terug ofso) teveel en tevaak MDMA gebruikt. Het was dan elke maand wel raak en de dosis ging steeds maar omhoog. (Je bent jong en je wil de grens opzoeken) Totdat het ineens eigenlijk amper nog chill werkt. Toen kwam het besef dat ik het voor mijzelf aan het verneuken was. En vanaf dat moment nog maar 1 a 2 keer per jaar MDMA gebruikt en ook een wat normalere dosis (1.5 tot 2 pillen max over een heel feest). En het euforische gevoel is in de loop der jaren wel enigsinds terug gekomen. Alhoewel dat voornamelijk bij de eerste dosis is.
Anyway nu wou ik weer wat RC's gaan bestellen en zag ik 6-APB staan. Opzich wil ik het wel eens proberen. Maaar misschien kan ik het maar beter laten gezien mijn geschiedenis? 6-APB werkt namelijk een stuk langer dan MDMA. Klinkt leuk maar het zal je serotonine receptoren waarschijnlijk ook zwaarder belasten. Het euforische zal in mijn geval ook wel niet heel lang duren denk ik. Verstandig om 6-APB dan maar over te slaan om mijn serotonine receptoren niet verder te verneuken? Of zal het weinig uitmaken die 1 a 2 keer per jaar dat ik dan nog serotonine releasers gebruik?
Anyway nu wou ik weer wat RC's gaan bestellen en zag ik 6-APB staan. Opzich wil ik het wel eens proberen. Maaar misschien kan ik het maar beter laten gezien mijn geschiedenis? 6-APB werkt namelijk een stuk langer dan MDMA. Klinkt leuk maar het zal je serotonine receptoren waarschijnlijk ook zwaarder belasten. Het euforische zal in mijn geval ook wel niet heel lang duren denk ik. Verstandig om 6-APB dan maar over te slaan om mijn serotonine receptoren niet verder te verneuken? Of zal het weinig uitmaken die 1 a 2 keer per jaar dat ik dan nog serotonine releasers gebruik?