#1
Volgens psychonaut wiki zouden 150mcg 1P-LSD en 225mcg AL-LAD overeen moeten komen qua sterkte. Beide zijn het begin van een strong dose. Dus dan is 1.5 niet overdreven lijkt mij.


Ja de effecten van fenetylamines, tryptamines en lysergamides loopt gewoon flink uit elkaar. Sowieso zijn de effecten van allerlei verschillende fenetylamines nogal uiteenlopend. De meeste lysergamides lijken wel redelijk op elkaar qua subjectieve effecten, maar dat heeft er veel mee te maken dat de meeste van die stoffen prodrugs zijn die dus uiteindelijk hetzelfde molecuul in de receptor stoppen. 4x-tryptamines lijken qua subjectieve effecten ook flink op elkaar, maar dat komt omdat die stoffen op dezelfde plek worden gesubstitueerdDat mijn ervaring zoveel anders is dan met 2C-B / 2C-B-FLY / 4-HO-MET hangt dat van de dosis af denken jullie? Of is het vooral het verschil tussen lysergamide vs phenethylamines? Mijn laatste trips op 2C-B-FLY en 4-HO-MET waren op 10mg en 20mg. Maar daar had ik 0 patronen of kleuren.
Over het algemeen hoor je vaak dat tryptamines en lysergamides visueler zijn dan fenethylamines ja. Al zullen er vast uitzonderingen zijn.In dat geval. Tryptamines / Lysergamides > Fenetylamines.
Als het je puur om de hallucinaties te doen is, is AL-LAD aan te raden.Oh dat bijnemen was eigenlijk nutteloos dan. Jammer dat dat niet kan. Dan moet je dus in 1 keer goed doseren. Niet teveel niet te weinig. Ik kijk alweer uit naar mijn volgende LSD trip.150mcg was zeker voor herhaling vatbaar. Maar had soms het idee dat dit het toch nog net niet helemaal was zeg maar. Volgende keer 175mcg nemen denk ik.
In principe heeft het weinig zin, door die snel opbouwende tolerantie dus. Al zijn er mensen die beweren dat ze wel wat merken bij bijnemen. Maar vaak wordt een trip er door verlengd, ipv versterkt (waar het de meesten om te doen is).Oh dat bijnemen was eigenlijk nutteloos dan. Jammer dat dat niet kan. Dan moet je dus in 1 keer goed doseren. Niet teveel niet te weinig. Ik kijk alweer uit naar mijn volgende LSD trip.150mcg was zeker voor herhaling vatbaar. Maar had soms het idee dat dit het toch nog net niet helemaal was zeg maar. Volgende keer 175mcg nemen denk ik.
Ik heb maar 1 ervaring met AL-LAD en dat was met 1 (nieuwe) zegel van 150 ug. Ik vond het maar slappe hap vergeleken bij (1P-)LSD. Toch... gooi er nou niet meteen 2 in.AL-LAD heb ik ook nog liggen. Al weet ik niet zo goed welke dosis ik daarvan zou willen proberen. Heb zegels van 150mcg. Maar dat valt misschien tegen na 150mcg 1P-LSD? Verder kan ik niet echt zeggen dat ik veel aan het nadenken was op LSD. Ben ook gewoon niet zo filosofisch denk ik.
Als er geen licht, lucht en warmte bij kan, gaan ze lang mee ja. Als je ze niet vacuüm verpakt, komt er natuurlijk wel wat lucht bij, maar ik heb ze nooit vacuüm verpakt en heb soms jaren oude zegels genomen met geen/weinig sterkte verlies.De LSD zegels waren ongeveer 3 maanden oud. Neem aan dat dat niet echt veel invloed heeft op de werking. Ze zijn verpakt in meerdere gripzakjes in een doosje. Mits goed bewaard blijft het jaren goed toch?
Voor AL-LAD zat ik te denken aan 1.5 zegel. Of misschien 1.4 (Kleine helft). 2 zegels lijkt mij idd teveel van het goede. Zowel voor AL-LAD als 1P-LSD.
Voor mij was 1 zegel voldoende.De LSD zegels waren ongeveer 3 maanden oud. Neem aan dat dat niet echt veel invloed heeft op de werking. Ze zijn verpakt in meerdere gripzakjes in een doosje. Mits goed bewaard blijft het jaren goed toch?
Voor AL-LAD zat ik te denken aan 1.5 zegel. Of misschien 1.4 (Kleine helft). 2 zegels lijkt mij idd teveel van het goede. Zowel voor AL-LAD als 1P-LSD.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."